quote:Op zondag 2 januari 2022 15:21 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 02-01-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 17531
Gemeentes met +5 besmettingen:
1089 Amsterdam
995 Rotterdam
443 's-Gravenhage
397 Utrecht
280 Haarlem
278 Haarlemmermeer
271 Almere
249 Zaanstad
235 Tilburg
200 Groningen
193 's-Hertogenbosch
192 Eindhoven
191 Breda
179 Leiden
170 Nijmegen
166 Alphen aan den Rijn
148 Alkmaar
145 Amersfoort
141 Arnhem
137 Enschede
132 Maastricht
127 Purmerend
120 Apeldoorn
116 Hilversum
110 Capelle aan den IJsselDus de 2 grootste zorgen voor ruim 11% en daar mag de rest van het land onder lijden. Dansen op de dam en nu weer een demo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
9 gemeentes met 2-4 besmettingen
4 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpJe hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
ze vertegenwoordigen ook ruwweg 11% van de bevolking dacht ik?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:29 schreef halfway het volgende:
[..]
Dus de 2 grootste zorgen voor ruim 11% en daar mag de rest van het land onder lijden. Dansen op de dam en nu weer een demo.
Degene die ik ken halen hem niet. En ik begrijp heel goed waarom.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben wel echt benieuwd hoeveel van die 22- en 21-jarigen die booster gaan halen.
Ja zinloos want het vinkje heb je toch al 👍quote:Op zondag 2 januari 2022 15:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Degene die ik ken halen hem niet. En ik begrijp heel goed waarom.
Mja, totdat ze straks zonder die booster niet meer op vakantie kunnen, niet meer naar de disco mogen, etc.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Degene die ik ken halen hem niet. En ik begrijp heel goed waarom.
Zijn zulke cijfers er ook van onderzoeken en nieuwsberichten die niet van wappiepropaganda komen eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:38 schreef quirina het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)kyvINPAdqQcjDZEyxZ-8
Omicron komt gewoon van de gevaccineerden.
Dan wel. Maar dan is het nu toch te vroeg, als ze de vorige pas in augustus hadden. Snap dat wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, totdat ze straks zonder die booster niet meer op vakantie kunnen, niet meer naar de disco mogen, etc.
Dit is juist een argument om de booster nu niet te halen. Want de kans is vrij aanzienlijk dat als je hem nu haalt, je in de zomer in veel landen niet op vakantie kan want meer dan 6 maanden geleden.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, totdat ze straks zonder die booster niet meer op vakantie kunnen, niet meer naar de disco mogen, etc.
Neem aan combinatie van kerst en omicron? Maar we hebben recent wel zoveel besmettingen gehad dat je wel enige immuniteit zou verwachten in de samenleving. Wereldwijd gaat het veel harder.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kerstpiek of hebben we een probleem?
Ja, dan kun je nu nog wel even vooruit. En nu heb je er toch nog niks aan.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan wel. Maar dan is het nu toch te vroeg, als ze de vorige pas in augustus hadden. Snap dat wel.
Eens. Had meer in m'n hoofd van hoeveel er uiteindelijk een booster gaan halen. het beste even wachten inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is juist een argument om de booster nu niet te halen. Want de kans is vrij aanzienlijk dat als je hem nu haalt, je in de zomer in veel landen niet op vakantie kan want meer dan 6 maanden geleden.
Gewoon nog een paar maandjes wachten als je slim bent.
quote:Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 14.436 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 19 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
voorlopig mogen wij weer tot begin oktober wegquote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |