Degene die ik ken halen hem niet. En ik begrijp heel goed waarom.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben wel echt benieuwd hoeveel van die 22- en 21-jarigen die booster gaan halen.
Ja zinloos want het vinkje heb je toch al 👍quote:Op zondag 2 januari 2022 15:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Degene die ik ken halen hem niet. En ik begrijp heel goed waarom.
Mja, totdat ze straks zonder die booster niet meer op vakantie kunnen, niet meer naar de disco mogen, etc.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Degene die ik ken halen hem niet. En ik begrijp heel goed waarom.
Zijn zulke cijfers er ook van onderzoeken en nieuwsberichten die niet van wappiepropaganda komen eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:38 schreef quirina het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)kyvINPAdqQcjDZEyxZ-8
Omicron komt gewoon van de gevaccineerden.
Dan wel. Maar dan is het nu toch te vroeg, als ze de vorige pas in augustus hadden. Snap dat wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, totdat ze straks zonder die booster niet meer op vakantie kunnen, niet meer naar de disco mogen, etc.
Dit is juist een argument om de booster nu niet te halen. Want de kans is vrij aanzienlijk dat als je hem nu haalt, je in de zomer in veel landen niet op vakantie kan want meer dan 6 maanden geleden.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, totdat ze straks zonder die booster niet meer op vakantie kunnen, niet meer naar de disco mogen, etc.
Neem aan combinatie van kerst en omicron? Maar we hebben recent wel zoveel besmettingen gehad dat je wel enige immuniteit zou verwachten in de samenleving. Wereldwijd gaat het veel harder.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kerstpiek of hebben we een probleem?
Ja, dan kun je nu nog wel even vooruit. En nu heb je er toch nog niks aan.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan wel. Maar dan is het nu toch te vroeg, als ze de vorige pas in augustus hadden. Snap dat wel.
Eens. Had meer in m'n hoofd van hoeveel er uiteindelijk een booster gaan halen. het beste even wachten inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is juist een argument om de booster nu niet te halen. Want de kans is vrij aanzienlijk dat als je hem nu haalt, je in de zomer in veel landen niet op vakantie kan want meer dan 6 maanden geleden.
Gewoon nog een paar maandjes wachten als je slim bent.
quote:Gemiddeld stijgt het aantal positieve coronatests ook: in de afgelopen zeven dagen werden gemiddeld 14.436 positieve tests per dag geregistreerd. Dat is 19 procent meer dan de zeven dagen daarvoor.
voorlopig mogen wij weer tot begin oktober wegquote:Op zondag 2 januari 2022 15:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik als 27-jarige doe.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is juist een argument om de booster nu niet te halen. Want de kans is vrij aanzienlijk dat als je hem nu haalt, je in de zomer in veel landen niet op vakantie kan want meer dan 6 maanden geleden.
Gewoon nog een paar maandjes wachten als je slim bent.
Aanwezigheid van politie lokt wel agressie uit. Maar als ze er niet zijn en ze gaan dan winkels en restaurants slopen, dan heb je ook weer de poppen aan het dansen.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een grimmige stemming daar in Amsterdam. Ik vraag me dan altijd af wat er zou gebeuren als ze helemaal niks doen. Dus politie lekker thuis blijven en verder geen aandacht aan besteden. Zou het dan ook uit de hand lopen?
Dat wordt smullen als de scholen weer open gaan 😁quote:Op zondag 2 januari 2022 15:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Neem aan combinatie van kerst en omicron? Maar we hebben recent wel zoveel besmettingen gehad dat je wel enige immuniteit zou verwachten in de samenleving. Wereldwijd gaat het veel harder.
Kinderen zijn vaak niet gevaccineerd en worden ook weinig besmet/getest. Het geeft dus een beetje een vertekend beeld. Laat eens de vergelijking zien per leeftijdsgroep?quote:Op zondag 2 januari 2022 15:38 schreef quirina het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)kyvINPAdqQcjDZEyxZ-8
Omicron komt gewoon van de gevaccineerden.
Ja dat vroeg ik me juist af. Of dat dan zou gaan gebeuren. Maar zulke eikels heb je er altijd wel bij natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aanwezigheid van politie lokt wel agressie uit. Maar als ze er niet zijn en ze gaan dan winkels en restaurants slopen, dan heb je ook weer de poppen aan het dansen.
Daar ziet het wel naar uit, en ik moet zeggen, het is welkom.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:45 schreef groenen het volgende:
Mooi dat deze lockdown de R van Omnicron duidelijk niet onder de 1 krijgt.
Acceptatie wordt de enige manier, of je nu wil of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |