Van wat precies? Dit soort anekdotisch bewijs heeft verder weinig waarde.quote:
dat de range van omikron van een verkoudheid naar een griep is, overall gewoon milde klachten, hoeft je eigenlijk geen nieuw vaccin voor te maken.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van wat precies? Dit soort anekdotisch bewijs heeft verder weinig waarde.
Nou zegt anekdotisch bewijs niet zo veel, maar dit staat ook niet bepaald in het stuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat de range van omikron van een verkoudheid naar een griep is, overall gewoon milde klachten, hoeft je eigenlijk geen nieuw vaccin voor te maken.
Er waren vandaag 17 IC-opnames, ja, helaas, als je een hele kwetsbare gezondheid hebt, kan een verkoudheid er al voor zorgen dat je op de IC komt. En wat te denken van de Delta-variant die twee weken geleden nog dominant was.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
Wat moeten mensen die alleen een zere keel hebben en last hebben van een beetje vermoeidheid op een ER? Dat vraag ik me dan af.
Gewoon avondklokje, omdat het kan.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je kan toch moeilijk die lockdown handhaven op basis van we tot nu toe weten, zeker niet na de 14e
'Murica. Vaak geen huisarts/PCP, "u heeft covid" -> ER.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
Wat moeten mensen die alleen een zere keel hebben en last hebben van een beetje vermoeidheid op een ER? Dat vraag ik me dan af.
ER is vergelijkbaar met onze Eerste Hulp, geen idee waarom mensen met milde klachten naar een ziekenhuis gaan, misschien voorzorg?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
Het aantal IC-opnames blijft bij Omicron in verhouding ook gewoon gigantisch achter bij het aantal besmettingen. Dat zie je bijvoorbeeld ook in het UK. Plaatje uit het andere topic:quote:Op zondag 2 januari 2022 17:22 schreef nostra het volgende:
[..]
'Murica. Vaak geen huisarts/PCP, "u heeft covid" -> ER.
Niks. Veel worden positief getest nadat ze opgenomen werden. Ze liggen er dus veelal met in plaats van door corona. En die cijfers kan je nog heel lang doortrekken en ge/misbruiken als je wil, zeker voor de Omicron variant die lekker besmettelijk is maar veelal gewoon een verkoudheid blijkt.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
als het 1 stap teruggedraaid wordt vind ik het al heel wat, dus de situatie van voor 19/12quote:Op zondag 2 januari 2022 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon avondklokje, omdat het kan.
Dan kan ik tenminste weer echt verder gaan trainen (soort van, is ook niet ideaal met die gare openingstijden maar beter dan dit)quote:Op zondag 2 januari 2022 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het 1 stap teruggedraaid wordt vind ik het al heel wat, dus de situatie van voor 19/12
Hm? ER = SEH, niet IC.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Pistolero het volgende:
Het aantal IC-opnames blijft bij Omicron in verhouding ook gewoon gigantisch achter bij het aantal besmettingen. Dat zie je bijvoorbeeld ook in het UK. Plaatje uit het andere topic:
Dan train je thuis maar gewoon je rechter armspierenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste weer echt verder gaan trainen (soort van, is ook niet ideaal met die gare openingstijden maar beter dan dit)
Zal wel een hoop kracht kwijt zijn straks
dat hardhollen is toch wat minder inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 17:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste weer echt verder gaan trainen (soort van, is ook niet ideaal met die gare openingstijden maar beter dan dit)
Zal wel een hoop kracht kwijt zijn straks
icm andere data over omikrom kom ik tot die schatting/mening.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou zegt anekdotisch bewijs niet zo veel, maar dit staat ook niet bepaald in het stuk.
ze heebn zo'n keelpijn dat ze niet meer kunnen drinken, dus moeten ze voor een infuus naar het zkh in NL, andere landen is dat niet altijd hetzelfde.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:12 schreef kuifmees het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:18 schreef Jed1Gam het volgende:
Gelukkig dat wattenstaafje maar heel lafjes ingezet bij de antigeen-test, en na 1 dag quarantaine (positieve test 3 dagen geleden) nog naar huis kunnen vliegen.
Lang niet zo gestrest geweest met een verkoudheidje.
Ja, er zijn minder opnames dan de winter van vorig jaar, maar toen was nog niemand gevaccineerd. Het aantal IC-opnames stijgt nu ook nog best door en zeker na de boosterprik had ik wel iets minder verwacht.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het aantal IC-opnames blijft bij Omicron in verhouding ook gewoon gigantisch achter bij het aantal besmettingen. Dat zie je bijvoorbeeld ook in het UK. Plaatje uit het andere topic:
[ afbeelding ]
een bed in het zkh kost E600 per 24 uur een IC bed E3000, lekker verdienen!quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks. Veel worden positief getest nadat ze opgenomen werden. Ze liggen er dus veelal met in plaats van door corona. En die cijfers kan je nog heel lang doortrekken en ge/misbruiken als je wil, zeker voor de Omicron variant die lekker besmettelijk is maar veelal gewoon een verkoudheid blijkt.
En dat is dan ook precies wat men gaat doen om zo die 2G en 3G op de werkvloer er door gedrukt te kunnen krijgen.
Dus je haalt uit een anekdotisch stuk waarin ook gewoon staat dat er mensen opgenomen worden in het ziekenhuis dat mensen hooguit een verkoudheidje oplopen, want "andere data". Goed verhaal Hans, lekker kort.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
icm andere data over omikrom kom ik tot die schatting/mening.
hoe weet je nou of het lekker verdienen is als je de kostprijs niet kent....quote:Op zondag 2 januari 2022 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een bed in het zkh kost E600 per 24 uur een IC bed E3000, lekker verdienen!
Hoe kunnen er dan zo enorm veel mensen op de IC liggen met (of door) corona?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks. Veel worden positief getest nadat ze opgenomen werden. Ze liggen er dus veelal met in plaats van door corona. En die cijfers kan je nog heel lang doortrekken en ge/misbruiken als je wil, zeker voor de Omicron variant die lekker besmettelijk is maar veelal gewoon een verkoudheid blijkt.
En dat is dan ook precies wat men gaat doen om zo die 2G en 3G op de werkvloer er door gedrukt te kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |