Ja ik vind het ook wel spannend allemaal!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, wat leuk @:Strani![]()
Meteen meegenomen op dubbeldate met je ex?
Dank je wel! We gaan het meemaken!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieus. Goed bezigHopelijk wordt ook de tweede date een succes.
Dit was de inspiratie voor de TT. Met name omdat het natuurlijk gelijk een link naar het ESF isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:58 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen, wat leuk @:Strani![]()
Meteen meegenomen op dubbeldate met je ex?
Ja en je eerste post naar mij toe dit jaar was ook al zo aardig! Wat is er gaande? Ben ik ziek?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:03 schreef Em31 het volgende:
Toch een mooi moment in deze SC in het nieuwe jaar, @:Redefine en ik die je wat gunnen @:Strani![]()
Zijn we ook meteen klaar voor de rest van het jaar.
Misschien komt het door de boosterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en je eerste post naar mij toe dit jaar was ook al zo aardig! Wat is er gaande? Ben ik ziek?
10 uur later zijn wij was pas een prioriteit voor je?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Om even tussen het dategeweld te komen. Allemaal een gelukkig en gezond 2022 gewenst!
Geniet er maar even van.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en je eerste post naar mij toe dit jaar was ook al zo aardig! Wat is er gaande? Ben ik ziek?
Dit is mijn eerste post op Fok! dit jaar, hoor, ik weet niet wat je te klagen hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
10 uur later zijn wij was pas een prioriteit voor je?
Écht hè. Wees dan een kerel en wens ons gewoon direct een mooi 2023quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
10 uur later zijn wij was pas een prioriteit voor je?
Ja. Wel zo prettig om alvast één goed voornemen af te kunnen strepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:03 schreef Em31 het volgende:
Toch een mooi moment in deze SC in het nieuwe jaar, @:Redefine en ik die je wat gunnen @:Strani![]()
Zijn we ook meteen klaar voor de rest van het jaar.
Ok ok okquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post op Fok! dit jaar, hoor, ik weet niet wat je te klagen hebt?
Nee niet ziek. Maar binnenkort kun je wel een interventie verwachten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is niet eens mosterd na de maaltijd. Maar mosterd na het ontbijt de volgende dagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Om even tussen het dategeweld te komen. Allemaal een gelukkig en gezond 2022 gewenst!
Facebook Datingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:10 schreef Fascination het volgende:
Waar heb je haar leren kennen, Strani?
Wow, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ‘ie daar z’n date vandaan heeft. Klinkt erg hoopvol allemaal. Keep us updatedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Facebook DatingVorige Op de 24e eerste berichtjes uitgewisseld en zes dagen later ontmoet. Gelukkig woont ze ook niet al te ver weg.
Dank je, doe ik zeker!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ‘ie daar z’n date vandaan heeft. Klinkt erg hoopvol allemaal. Keep us updated
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
* Kijkt toe hoe de halve SC nu naar Facebook rent om dat Facebook Dating te checken
Nee de meeste mensen niet geloof ikquote:
Ik las het oprecht verkeerdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef Arizona het volgende:
@:strani wat leuk dat je aan het daten bent! Verwar het niet, ik herhaal NIET, met darten he!
Ik zie wel vaker de melding voorbijkomen van Facebook, maar niet mij daarvoor aangemeld. Maar mooi dat het bij jou heeft gewerktquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee de meeste mensen niet geloof ikHet is in principe zoals Tinder maar dan volledig gratis en je ziet dus ook altijd wie je geliked heeft.
Wie weet is zijn date ook wel lid van Satudarah. In dat geval kan hij haar maar beter laten winnen met darten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef Arizona het volgende:
@:strani wat leuk dat je aan het daten bent! Verwar het niet, ik herhaal NIET, met darten he!
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef Arizona het volgende:
Hmm ik zal het eens vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie weet is zijn date ook wel lid van Satudarah. In dat geval kan hij haar maar beter laten winnen met darten.
Maar dan kun je niet meer als een ware cupido haar hart veroverenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]nee ik hou tijdens het daten m'n pijlen op zak.
Dat doe ik gewoon met m'n charme Redefinequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet meer als een ware cupido haar hart veroveren
Ah Hell's Angels dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik zal het eens vragen
Ze is Engels trouwens.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon met m'n charme Redefine
Goedzo! En haar ook niet in een stierenoog proberen te gooien! Dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]nee ik hou tijdens het daten m'n pijlen op zak.
Ik noteer het allemaal!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedzo! En haar ook niet in een stierenoog proberen te gooien! Dan komt het helemaal goed
Ja maar wat nou als ze een stier tegenkomenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedzo! En haar ook niet in een stierenoog proberen te gooien! Dan komt het helemaal goed
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik zal het eens vragen
Ze is Engels trouwens.
Fijn dat je wat hebt aan mijn adviezenquote:
Zolang ze zich maar niet kleed als James Newman valt het al heel erg mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Arizona het volgende:
[..]Songfestivaltechnisch niet de meest ideale keuze
Juist wel, weet je altijd zeker dat jouw land het beter doet dan het hare.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Arizona het volgende:
In het geval van Spanje en VK zou ik eerder van minder slecht dan beter spreken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist wel, weet je altijd zeker dat jouw land het beter doet dan het hare.
Nederland Redefine, Nederlandquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het geval van Spanje en VK zou ik eerder van minder slecht dan beter spreken.
Ah als het je goed uitkomt is het wel opeens Nederland hequote:
Hier waren er vandaag ook genoeg die nog een verloren partij vuurwerk op zolder hadden gevonden wat echt vandaag opgemaakt moes worden.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:01 schreef Strani het volgende:
Er is er eentje vuurwerk aan het afsteken nuHeeft zich een dag vergist.
Nog belangrijker is dat ze het op zolder afsteken.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zolang ze maar partijen van zolder afsteken en niet onafgegaand spul van straat.
Dat zou ik dan weer lichtelijk onverstandig vinden.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog belangrijker is dat ze het op zolder afsteken.
Kansloze landen aan elkaar koppelen, wordt niemand naar beneden getrokkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef Arizona het volgende:
Ligt eraan hoe je naar de wereld kijkt. Begin vorig jaar brandde hier in de woonkamer het lampje van de staande lamp door. Was nogal een specifiek buislampje wat ik toen online niet zo snel kon vinden en de winkels waren dicht ivm lockdown, vervolgens werd 2021 weer een klotejaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Omdat je vergeten bent je geest uit te zetten?quote:Op zondag 2 januari 2022 01:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom lig ik aan allemaal dingen te denken.En kom ik daardoor dus niet in slaap.
Nog nooit van gehoord, maar ik kom dan ook niet meer op Facebook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:18 schreef Strani het volgende:
* Kijkt toe hoe de halve SC nu naar Facebook rent om dat Facebook Dating te checken
Dat zou goed kunnen, maar dan de vraag, hoe zet ik mijn geest uit?quote:Op zondag 2 januari 2022 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat je vergeten bent je geest uit te zetten?
Of iets rigoureuzer, je geestelijke stekker uit het stopcontact te trekken.
Ik doe dat altijd met vuur, maar misschien is er ook ergens een geestelijk uitknopje wat ik nog niet gevonden heb.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar dan de vraag, hoe zet ik mijn geest uit?
Maar ik lig al in bed, daar kan ik niet met vuur gaan spelen.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met vuur, maar misschien is er ook ergens een geestelijk uitknopje wat ik nog niet gevonden heb.
Heb ik ook wel eens, erg naar altijd. Als ik dat heb heeft het weinig zin om te blijven liggen malen, dus ga ik er vaak voor minimaal een half uur uit om in een andere kamer wat anders te gaan doen. Stukkie lezen, niet al te intense filmpjes kijken, dat soort dingen. En daarna meestal weer naar bed met heel zachtjes iets instrumentaals aan of een serie die ik al ken, zodat ik er niet echt naar hoef te luisteren maar het net genoeg is om mijn gedachten af te leidenquote:Op zondag 2 januari 2022 01:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom lig ik aan allemaal dingen te denken.En kom ik daardoor dus niet in slaap.
quote:Op zondag 2 januari 2022 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je naar de wereld kijkt. Begin vorig jaar brandde hier in de woonkamer het lampje van de staande lamp door. Was nogal een specifiek buislampje wat ik toen online niet zo snel kon vinden en de winkels waren dicht ivm lockdown, vervolgens werd 2021 weer een klotejaar.![]()
Vandaag is het nieuwe lampje in diezelfde lamp dus weer doorgebrand en weer zijn de winkels dicht, dus ik ben niet per se optimistisch voor 2022 op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow dat is wel extreem toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Even aan een expert vragenquote:
Ja nee, geestelijk vuur natuurlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik lig al in bed, daar kan ik niet met vuur gaan spelen.
Ja, je zou er bijna wat achter gaan zoeken.quote:
oh het bestaat al een tijdje lees ik, d8 dat hte nieuw wasquote:Op zondag 2 januari 2022 01:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Even aan een expert vragen
[ afbeelding ]
lampen en levensduur is altijd wel een dingetje ook, lamp hier zitten 5 (helaas nog steeds gloei) lampen in, die gaan vrijwel altijd binnen een week van elkaar stukquote:Op zondag 2 januari 2022 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, je zou er bijna wat achter gaan zoeken.
Ja, ik denk ook dat het voor een lamp het beste is om hem nooit aan te doen, of hem aan en dan nooit meer uit te doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lampen en levensduur is altijd wel een dingetje ook, lamp hier zitten 5 (helaas nog steeds gloei) lampen in, die gaan vrijwel altijd binnen een week van elkaar stuk
Een lampje in Californië is het met je eensquote:Op zondag 2 januari 2022 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het voor een lamp het beste is om hem nooit aan te doen, of hem aan en dan nooit meer uit te doen.
wow je zou hem na een onderbreking maar weer aan moeten zettenquote:Op zondag 2 januari 2022 01:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Een lampje in Californië is het met je eens
Ja, dat is die in dat brandweer station. Is zelfs een live stream van.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Een lampje in Californië is het met je eens
De webcam is ook uitgevonden omdat wat wetenschappers geen zin hadden er pas bij de koffiezetter erachter te komen dat er geen koffie meer in de kan zit. Dat was nou ook weer niet per se nodigquote:Op zondag 2 januari 2022 01:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet helemaal "live stream", elke zoveel tijd een frame, maar toch. Meer dan je voor een gemiddelde gloeilamp zou optuigen.
Persoonlijk, als koffiedrinker, vind ik dat dus helemaal niet te ver gaan. Al zou ik het zelf eerder gebruiken om te kijken of er iemand nieuwe koffie staat te zetten om dan te gaan lopen en zo altijd verse koffie te hebben ipv te kijken of er nog een restje is.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:50 schreef H_T het volgende:
[..]
De webcam is ook uitgevonden omdat wat wetenschappers geen zin hadden er pas bij de koffiezetter erachter te komen dat er geen koffie meer in de kan zit. Dat was nou ook weer niet per se nodig
Ach het levert wel prima liedjes opquote:Op zondag 2 januari 2022 01:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik lig al in bed, daar kan ik niet met vuur gaan spelen.
Hoe maken ze hem klaar?quote:Op zondag 2 januari 2022 01:54 schreef H_T het volgende:
Op 24Kitchen komt nu paarse bloemkool voorbijDat heb ik ook wel eens gehad, maar bij mij was dat vooral omdat ik mijn bestelde kleurstoffen wilde uitproberen en ik vermoed dat deze al paars groeit
In Canada heb ik een paar keer koffie gehaald bij Tim Horton's, de grootste koffieketen die ze daar hebben. Niet van dat ingewikkelde gedoe dat ze bij Starbucks hebben, er stonden gewoon al-tijd een paar kannen koffie klaar om meteen in te schenken. Smaakte primaquote:Op zondag 2 januari 2022 01:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Persoonlijk, als koffiedrinker, vind ik dat dus helemaal niet te ver gaan. Al zou ik het zelf eerder gebruiken om te kijken of er iemand nieuwe koffie staat te zetten om dan te gaan lopen en zo altijd verse koffie te hebben ipv te kijken of er nog een restje is.
Ik nog niet, want ik heb dus geen kamerlamp meer. Die rol moet de verlichting in de kerstboom voorlopig dus op zich nemen.quote:
Ik zit niet heel erg op te letten, maar als je er citroensap overheen dondert wordt het blijkbaar roze!quote:Op zondag 2 januari 2022 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe maken ze hem klaar?
Stiekem hoop ik dat ze hem gaan koken.
Maar de bloemkool was van zichzelf wel paars?quote:Op zondag 2 januari 2022 01:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit niet heel erg op te letten, maar als je er citroensap overheen dondert wordt het blijkbaar roze!
Ja, blijkbaarquote:Op zondag 2 januari 2022 02:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de bloemkool was van zichzelf wel paars?
En dat is ook prima te doen, mits je een beetje doorloop hebt.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:58 schreef H_T het volgende:
[..]
In Canada heb ik een paar keer koffie gehaald bij Tim Horton's, de grootste koffieketen die ze daar hebben. Niet van dat ingewikkelde gedoe dat ze bij Starbucks hebben, er stonden gewoon al-tijd een paar kannen koffie klaar om meteen in te schenken. Smaakte primaEn het kostte de helft
Ik lees het net. Bloemkool schijnt in meerdere kleuren te bestaan.Deze kleur komt dan weer door een antioxidant van rode kool.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah jij bent er zo een.
[ afbeelding ]
Het is dezelfde kleurstof als in rode kool, dus met zuren zou hij roder moeten worden (met het natuurlijke wit van de bloemkool waarschijnlijk dan roze). Heb hem zelf nooit gebruikt, wel over gelezen. Als je hem kookt zou hij zijn kleur verliezen, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zondag 2 januari 2022 01:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit niet heel erg op te letten, maar als je er citroensap overheen dondert wordt het blijkbaar roze!
Ze zeggen dat je koffie maximaal 20 minuten geleden gezet is, dat lijkt me vers genoeg. En je krijgt het meteen, in plaats van weer een paar minuten te wachten tot het gezet isquote:Op zondag 2 januari 2022 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat is ook prima te doen, mits je een beetje doorloop hebt.
20 minuten valt heel erg mee, dat staat het hier ook wel vaker.quote:Op zondag 2 januari 2022 02:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je koffie maximaal 20 minuten geleden gezet is, dat lijkt me vers genoeg. En je krijgt het meteen, in plaats van weer een paar minuten te wachten tot het gezet is
Zo das snelquote:Op zondag 2 januari 2022 09:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Boostervaccin afspraak gemaakt. Kan vandaag in de middag al terecht
Ik kreeg gisteren al sms dat vanavond ook al kon zonder afspraak voor 1987 & 1988.quote:
Die hebben een wilde nacht gehad.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke blaast tegen Sytse. Ze heeft haar oren plat.
Beide katten hebben een dikke staart. Geen idee wat er gebeurd is tussen die 2
Dan hebben ze bij jullie wel voldoende capaciteit iig. Vul ik mijn postcode in moet ik toch twee of drie weken wachten, vandaar dat ik maar met andere postcodes ben gaan spelen en uiteindelijk op Schiphol uitkwam.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren al sms dat vanavond ook al kon zonder afspraak voor 1987 & 1988.
Blijkbaar weinig aanmeldingen
Vanochtend lagen samen op de bedquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 2 januari 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht gisteren de hele dag dat het zondag was en vanmorgen schrok ik wakker met het maandag gevoel… :’)
Ik dacht dat ook even jaquote:Op zondag 2 januari 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht gisteren de hele dag dat het zondag was en vanmorgen schrok ik wakker met het maandag gevoel… :’)
Dan duurt het heel lang voor dat Busje komt zoquote:Op zondag 2 januari 2022 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben begonnen met opruimen van mijn kastje. Kom ik een boekje met de dienstregeling van de bus van 2011 tegen
Ik laat mijn lampjes nog even hangenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
Zo, kerstspullen zijn opgeruimd. Ik word daar altijd weemoedig van, maar langer rekken heeft ook geen zin![]()
Zometeen ga ik hachee maken, in mijn mooie nieuwe braadpan
Oeh hachee, dat heb ik al heel lang niet op.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
Zo, kerstspullen zijn opgeruimd. Ik word daar altijd weemoedig van, maar langer rekken heeft ook geen zin![]()
Hier heb ik ze ook opgeruimd. Lekker, een nieuw jaar, lekker opruimenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen die bitterballen met mayo eten eens moeten opgroeien, maar da's weer een heel ander verhaal
Ook aan jou:quote:Op zondag 2 januari 2022 14:07 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand tijd om even dit mes uit m'n rug te halen?
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh dear. Misschien mijn post van daarna maar even overslaan.![]()
Ik ga even uit van een positieve instelling: die gaat zo hard falen op BuZa dat we vrij snel weer van hem af zijn als politiek leider van het CDA!quote:Op zondag 2 januari 2022 14:19 schreef Momo het volgende:
Wopke ging zo goed om met Spanje en Portugal dat hij nu verplaatst is naar Buitenlandse zaken
Is het zo druk danquote:Op zondag 2 januari 2022 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker, daar ben je mooi van af! Ik mag, als ik via de site een afspraak maak, naar Deventer. Mooie stad, maar er zijn minstens 10 vaccinatieloacties dichterbijIk maak later deze week wel een afspraak.
Toch kan je in Europa beter een type als Mark of Wop hebben. Dat wanneer landen als Italië dreigen dat als ze geen geld krijgen, ze weleens heel boos kunnen worden, je gewoon reageert met “Dat moet je vooral doen”. Bij een Kaag van D66 heb je dan toch iemand met de Europese droom in het achterhoofd, die niet in duigen mag vallen.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:19 schreef Momo het volgende:
Wopke ging zo goed om met Spanje en Portugal dat hij nu verplaatst is naar Buitenlandse zaken
Dan maar hopen dat die gisteren niet vol op de afvaller zatquote:Op zondag 2 januari 2022 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik had het even gemist @:Strani maar inmiddels heb je een uitnodiging gekregen voor de WIDM pool!
Tot nog toe zaten alleen @Momo en @Luctor_et_Emergo er een beetje naastquote:Op zondag 2 januari 2022 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die gisteren niet vol op de afvaller zat
Dank jequote:Op zondag 2 januari 2022 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik had het even gemist @:Strani maar inmiddels heb je een uitnodiging gekregen voor de WIDM pool!
Ik ook een beetjequote:Op zondag 2 januari 2022 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tot nog toe zaten alleen @:Momo en @:Luctor_et_emergo er een beetje naast
Kramer en Bergsma samen op de MSquote:Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:
De selectie voor de mannen voor de Olympische schaatsploeg is bekend gemaakt. Het gaat weer vooral over Sven @:em31
"Want Kramer heeft toch een naam die indruk maakt op het veld" Aldus de selectiecommissie.quote:
Ja, met zo'n reden kan je hem zelfs selecteren op de 500 meter.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Want Kramer heeft toch een naam die indruk maakt op het veld" Aldus de selectiecommissie.
Zo passend bij de NOS.
En hoe meer nummers Sven schaatst, hoe meer de NOS het over hem kunnen hebben![]()
Klinkt echt als de béste reden ooit om iemand aan te wijzen!
(Hij zei ook nog wel dat Kramer marathon-ervaring heeft, dat zou de hoofdreden moeten zijn)
Ik stel voor dat we bij de volgende Zomerspelen Joop Zoetemelk opstellen in de wegrace.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Want Kramer heeft toch een naam die indruk maakt op het veld" Aldus de selectiecommissie.
Zo passend bij de NOS.
En hoe meer nummers Sven schaatst, hoe meer de NOS het over hem kunnen hebben![]()
Klinkt echt als de béste reden ooit om iemand aan te wijzen!
(Hij zei ook nog wel dat Kramer marathon-ervaring heeft, dat zou de hoofdreden moeten zijn)
Meen je? Alsof we geen andere topschaatsers hebben in Nederlandquote:Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:
De selectie voor de mannen voor de Olympische schaatsploeg is bekend gemaakt. Het gaat weer vooral over Sven @:em31
Niet te doenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef AgnesGru het volgende:
Nou Eurosport kan er ook wat van:
[ afbeelding ]
nos.nl benoemd nog wel even dat hij vier jaar geleden laatste was.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:59 schreef Arizona het volgende:
nu.nl:
https://www.nu.nl/schaats(...)pische-selectie.html
"Kramer definitief naar vijfde Spelen, N'tab valt buiten olympische selectie"
quote:Dat Kramer de massastart rijdt bij zijn vijfde Spelen, lag niet voor de hand. Hij reed vier jaar geleden voor het laatst een massastart; hij werd toen laatste in de olympische finale in Pyeongchang. Wel reed Kramer afgelopen november twee marathons.
https://nos.nl/artikel/24(...)er-bittere-pil-n-tab
Wij wisten van niks. Maar wilden je uit de tent lokken. En dat is dus geluktquote:Op zondag 2 januari 2022 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Verdachte TT, double date? Hoe weten jullie nou weer wat ik met de jaarwisseling heb gedaan?
Jaaaaa gelukkig nieuwjaar nog iedereen!!! Sorry for oversharing!
Het is niet echt een prestatie om mij aan het oversharen te krijgen, dus wees er niet te trots op.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij wisten van niks. Maar wilden je uit de tent lokken. En dat is dus gelukt
Ook met kleine overwinningen moet je soms tevreden zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt een prestatie om mij aan het oversharen te krijgen, dus wees er niet te trots op.
Dat is zeker waar, ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook met kleine overwinningen moet je soms tevreden zijn
Snel heeft z'n naam óók mee maar blijkbaar niet zoveel als Kramer.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:18 schreef sportfreak het volgende:
Kramer en Bosker naar Spelen, Ntab en Snel vallen af
Ook op de FP beginnen ze in de titel al meteen over Kramer
Die was heel Snel uit de matrix geschrapt.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Snel heeft z'n naam óók mee maar blijkbaar niet zoveel als Kramer.
Ik denk dat onze volgende TT over Sven Kramer moet gaan, misschien kunnen wij een kleine bijdrage leveren aan het meer exposen van deze ondergesneeuwde topsporterquote:Op zondag 2 januari 2022 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sven Kramer, ook zo'n naam waar je nooit meer wat van hoort. Doet die nog mee eigenlijk? [ afbeelding ]
Eigenlijk zou een nieuwssite die ook sport doet wat vaker iets over zo'n jongen moeten zeggen, de NOS ofzo.
Dat denk ik ook, arme jongen. Doe je zo je best, heeft niemand het ooit over je.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat onze volgende TT over Sven Kramer moet gaan, misschien kunnen wij een kleine bijdrage leveren aan het meer exposen van deze ondergesneeuwde topsporter
En dan op de Gompie/Peter Koelewijn manier.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat onze volgende TT over Sven Kramer moet gaan, misschien kunnen wij een kleine bijdrage leveren aan het meer exposen van deze ondergesneeuwde topsporter
Een beetje balans is wat mij betreft niet erg bij dit soort dingen, je hoeft niet automatisch met alles mee te gaan inderdaad. Alleen Hoekstra was in die situatie wel echt een hork. Nouja misschien houden Kaag en Hoekstra elkaar zo in balans.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch kan je in Europa beter een type als Mark of Wop hebben. Dat wanneer landen als Italië dreigen dat als ze geen geld krijgen, ze weleens heel boos kunnen worden, je gewoon reageert met “Dat moet je vooral doen”. Bij een Kaag van D66 heb je dan toch iemand met de Europese droom in het achterhoofd, die niet in duigen mag vallen.
Met of zonder slagroom? Om een beeld te krijgen van hoe erg het is.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, ik ben bang dat ik verslaafd ben geraakt aan warme chocolademelk![]()
Op welke manier gemaakt?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, ik ben bang dat ik verslaafd ben geraakt aan warme chocolademelk![]()
Ehh.. er zat wel een slagroom in mijn kerstpakketquote:Op zondag 2 januari 2022 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Met of zonder slagroom? Om een beeld te krijgen van hoe erg het is.
Je bent de controle vollédig verlorenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ehh.. er zat wel een slagroom in mijn kerstpakket![]()
Nu moet ik hier aan denkenquote:
Nee doe maar nietquote:
Nee ga weg. Ik heb geen hulp nodig. Ik kan het best zelf aan!quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent de controle vollédig verlorenWe moeten je helpen...
Ik snap wel waaromquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee ga weg. Ik heb geen hulp nodig. Ik kan het best zelf aan!![]()
![]()
* neemt stiekem nog een slok
Bailey's maakte reclame met een warmechocolademelkkoningin, ben jij dat?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee ga weg. Ik heb geen hulp nodig. Ik kan het best zelf aan!![]()
![]()
* neemt stiekem nog een slok
* voelt zich betraptquote:Op zondag 2 januari 2022 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Bailey's maakte reclame met een warmechocolademelkkoningin, ben jij dat?
Dat is dan ook voor de helft de inspiratie voor de TTquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Paar koppen lokchocomelk neerzet om NailqQueen terug te lokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Een tweede met dezelfde?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehmm nee een single. Maar wel een tweede single date dus misschien in die zin een double?
Heeft-ie gescoord?quote:
Un fenomen!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heeft-ie gescoord?
Ah ja, ik zie het![]()
quote:
Ook al op de latquote:
Er zijn ergere dingen om naar te luisteren dan een storm.quote:Op maandag 3 januari 2022 01:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam om half 12 thuis en was best moe. En sinds die tijd lig ik nu al wakker in bed, een beetje naar de storm buiten aan het luisteren.
Ik werd om 1 uur juist wakker om naar de storm te luisteren. En uiteindelijk me zorgen te maken over de boomschorsmatten die wij tegen ons hek hebben staan die vorige keer een keer er af zijn gewaaid omdat het henneptouw was vergaanquote:Op maandag 3 januari 2022 01:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam om half 12 thuis en was best moe. En sinds die tijd lig ik nu al wakker in bed, een beetje naar de storm buiten aan het luisteren.
En hebben ze de storm overleefd?quote:Op maandag 3 januari 2022 08:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik werd om 1 uur juist wakker om naar de storm te luisteren. En uiteindelijk me zorgen te maken over de boomschorsmatten die wij tegen ons hek hebben staan die vorige keer een keer er af zijn gewaaid omdat het henneptouw was vergaan
Het is nog niet gecheckt maar er is ook niet aangebeld door mensen die de steeg niet door kunnen door onze schermen dus ik gok van welquote:Op maandag 3 januari 2022 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hebben ze de storm overleefd?
Zo voelt het nu absoluut niet. En dan zit ik ook nog op m'n werk.quote:
Slaaptekort, emoties en gedachten die aanvoelen als een rollercoaster on steroids, misselijk bij vlagen, verhoogde hartslag, etc etc.quote:
Wat vervelendquote:Op maandag 3 januari 2022 10:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slaaptekort, emoties en gedachten die aanvoelen als een rollercoaster on steroids, misselijk bij vlagen, verhoogde hartslag, etc etc.
De mensen die zeggen dat het leuk is om "verliefd" te zijn, zijn echt grote leugenaars.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slaaptekort, emoties en gedachten die aanvoelen als een rollercoaster on steroids, misselijk bij vlagen, verhoogde hartslag, etc etc.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De mensen die zeggen dat het leuk is om "verliefd" te zijn, zijn echt grote leugenaars.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De mensen die zeggen dat het leuk is om "verliefd" te zijn, zijn echt grote leugenaars.
Wij zijn er gisteren toevallig aan begonnenquote:Op maandag 3 januari 2022 10:13 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht, laat ik ook maar eens aan Emily in Paris beginnen.
Die eerste aflevering, wat verschrikkelijk.Vraag me echt af hoe je hier naar zit te kijken als je Frans bent, wat een stereotypes.
[..]
Misschien dat ik de tweede aflevering nog een kans geef danquote:Op maandag 3 januari 2022 10:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zijn er gisteren toevallig aan begonnen![]()
Inderdaad worden de stereotypen flink uit de kast getrokken, maar wij vonden het leuk wegkijken
Zie het als een chicklit romannetje, als je met die verwachting kijkt is het primaquote:Op maandag 3 januari 2022 10:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien dat ik de tweede aflevering nog een kans geef dan![]()
Was nu begonnen met Plan Coeur, best leuk tot nu toe.
Dat is een betere omschrijving. Het is lang geleden dat ik me zo gevoeld heb, en ik was vergeten hoe ongelofelijk vermoeiend het is om echt ALLE emoties tegelijk te voelen en alles wat daar bij hoort. "Vind hij mij ook leuk? Zal ik hem appen, of is dat opdringerig? Zijn we niet veel te verschillend? Zie ik te veel in wat er gebeurd is?"quote:Op maandag 3 januari 2022 10:44 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Het is lijden, cyan9. Een ondraaglijk lijden.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een betere omschrijving. Het is lang geleden dat ik me zo gevoeld heb, en ik was vergeten hoe ongelofelijk vermoeiend het is om echt ALLE emoties tegelijk te voelen en alles wat daar bij hoort. "Vind hij mij ook leuk? Zal ik hem appen, of is dat opdringerig? Zijn we niet veel te verschillend? Zie ik te veel in wat er gebeurd is?"
..
En dat aan de lopende band. En dan wordt er ook nog van me verwacht dat ik ga werken vandaag.
[..]
De Fransen waren dan ook (terecht) zeer kwaad. Zelden een serie gezien die stereotypen zo uitdraagt. Dat ze afgeschilderd worden als arrogant en onbeschoft is dan nog wel terecht. Maar dat ze doen alsof vreemdgaan in Frankrijk bijna als vanzelfsprekend wordt gezien is nogal triestquote:Op maandag 3 januari 2022 10:13 schreef Em31 het volgende:
Die eerste aflevering, wat verschrikkelijk.Vraag me echt af hoe je hier naar zit te kijken als je Frans bent, wat een stereotypes.
Dat verbaast me nietquote:Op maandag 3 januari 2022 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Fransen waren dan ook (terecht) zeer kwaad. Zelden een serie gezien die stereotypen zo uitdraagt. Dat ze afgeschilderd worden als arrogant en onbeschoft is dan nog wel terecht. Maar dat ze doen alsof vreemdgaan in Frankrijk bijna als vanzelfsprekend wordt gezien is nogal triest![]()
Zelf vorig jaar seizoen 1 gekeken. Het is normaliter niet mijn type serie. Maar Parijs en Lilly Collins maakte het nog wel interessant. Moet zeggen dat het wel erg makkelijk wegkijkt, waardoor ik vrij snel het hele seizoen heb gezien.
Zeker in de beginfase, veel te onzeker allemaal.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad alleen maar leuk als je zéker weet dat het volledig wederzijds is. Anders is het inderdaad flink afzien 😅quote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja de achteloosheid waarmee ze het wegwuiven dat ze getrouwd zijn is wel heel extreemquote:Op maandag 3 januari 2022 11:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat verbaast me nietdat begin alleen al met die man die haar de sleutel van het appartement gaf.
En zie nu dat Oekraïne boos is om iets in seizoen 2.
Frankie Fredericks is inderdaad al gespotquote:
Dit heb ik ook nog zo belachelijke vaak.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Mamamama Mata Hari zit weer eens vast in mijn hoofd
Gewoon uit het niets komt dat kneiterirritante deuntje dan weer opdoemenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nog zo belachelijke vaak.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 13:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nog zo belachelijke vaak.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Mamamama Mata Hari zit weer eens vast in mijn hoofd
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
Weer eens een werk updateSpannend welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
Weer eens een werk updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:48 schreef Fred_B het volgende:
[..][spoiler] Dat zeker. En ook dat ze eigenlijk al direct de eerste dag dat degene die erover gaat al reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar tegelijkertijd is het wel bijzonder dat ze denken dat je zomaar even tussendoor bij je werk kan eerste week van het jaar op zo'n korte termijn. Blijkbaar kan dat daar wel zomaar
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:49 schreef Arizona het volgende:
Ik weet niet of het door mijn booster komt maar ben opeens heel rillerig
Precies. Het wordt pas leuk als het wat stabieler is, maar de beginfase is eigenlijk niks aan.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker in de beginfase, veel te onzeker allemaal.
Dat kan heel goed, die bijwerkingen hoor ik vaak voorbij komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:49 schreef Arizona het volgende:
Herkenbaar. Ik voel me ook niet fit vanwege de booster. Hoesten en hoofdpijn en rilligquote:Op maandag 3 januari 2022 13:49 schreef Arizona het volgende:
Hoesten lijkt me dan weer geen logisch gevolg van de booster?quote:Op maandag 3 januari 2022 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik voel me ook niet fit vanwege de booster. Hoesten en hoofdpijn en rillig
Vervelend! Hopelijk ben je snel weer de oude.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik voel me ook niet fit vanwege de booster. Hoesten en hoofdpijn en rillig
Jij ook beterschap.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend! Hopelijk ben je snel weer de oude.
Ik heb zo’n wollig hoofd, ik kan helemaal niet meer goed nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op maandag 3 januari 2022 14:52 schreef AgnesGru het volgende:
Beetje 'gedoe' hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Beetje 'gedoe' hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Beetje 'gedoe' hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is sowieso verstandig. Zoals ik al zei is hoesten geen normale bijwerking van de vaccinatie dus dan kan het zijn dat je gewoon een verkoudheidje hebt opgelopen maar sowieso goed om even alert te zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ook beterschap.
Wat jij noemt als wollig hoofd heb ik ook. Als ik morgen dezelfde klachten heb dan meld ik me ziek
Dat is met André en Jannie toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:58 schreef Em31 het volgende:
Wat is Denkend aan Holland toch een leuk programma
Jaquote:Op maandag 3 januari 2022 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is met André en Jannie toch?
Een aantal jaar geleden keek ik ook zo'n programma op de Engelse TV met een oud stel (echt man en vrouw volgens mij) die met een bootje allemaal idyllische riviertjes afgingen. Heerlijke rustgevende TV was dat
Leuk! Ik vind TV en ook films met oudere mensen vaak erg prettigquote:Op maandag 3 januari 2022 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaze zijn nu de Elfstedentocht aan het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2022 16:14 schreef Strani het volgende:
Ik zat gisteren met wat mensen op een terrasje en er komt een man op een scootmobiel langsrijden, en een paar van de (oudere) dames aan mijn tafel groetten hem. Daarna vroegen ze aan mij of ik wist wie dat was (wist ik niet), en het bleek niemand minder te zijn dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2022 16:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]Juistum, dat is 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien even bellen? Schijnt soms makkelijker te gaan dan.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben toch maar bezig met mijn afspraak voor de booster vaccinatie en dan mag ik kiezen tussen Deventer, Voorthuizen of Lelystad. Als ik een beetje schuif met de postcodes, dan komt Utrecht ook als optie naar voren.
Tja, dan wacht ik nog wel even af, we hebben hier op 5 minuten fietsen een vaccinatielocatie. Voorthuizen (25 minuten met de auto) is dan niet erg logisch. Deventer en Utrecht al helemaal niet.
Ja, dat ga ik morgen proberenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien even bellen? Schijnt soms makkelijker te gaan dan.
Ik had eigenlijk wel van jou verwacht dat je zou zeggen dat @Strani dus eigenlijk naar zichzelf of naar mij zat te kijkenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaze zijn nu de Elfstedentocht aan het doen
Strani had jou al genoemd.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel van jou verwacht dat je zou zeggen dat @:Strani dus eigenlijk naar zichzelf of naar mij zat te kijken
quote:Op maandag 3 januari 2022 16:03 schreef Strani het volgende:
Ik heb ook best wat oudere vrienden trouwens, ook van in de 70.
Dit klopt van geen kanten. Ik ben minimaal 80. En @Strani die vrienden heeft. Gelachen.quote:
Het scheelt niet veel!quote:
Ik zou het wel willen.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]* heeft vannacht stiekem alles meegenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:04 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit/aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AgnesGru op 03-01-2022 19:45:59 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
TE LAAT ROGERquote:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Het is niet de bedoeling dat je vragen gaat stellen of nadenken over deze serie hèquote:Op maandag 3 januari 2022 10:13 schreef Em31 het volgende:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
CUTE!quote:Op maandag 3 januari 2022 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
IK WIL ALLE DETAAAILS![]()
Meld jij je ziek bij een verkoudheid?!?!quote:Op maandag 3 januari 2022 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is sowieso verstandig. Zoals ik al zei is hoesten geen normale bijwerking van de vaccinatie dus dan kan het zijn dat je gewoon een verkoudheidje hebt opgelopen maar sowieso goed om even alert te zijn
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit/aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Het is jullie misschien niet opgevallen, maar ik ben bijgelezen.
ALSO WAAR IS IEDEREEN EN HEB IK VIJF POSTS ACHTER ELKAAR IN EEN KWARTIER?!?!?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
• Laten we Zeeland aan de Belgen doneren
• Strani woont in Catalonië
• Brabanders zijn suf
• Birds is een goed liedje
• BOANA is een goed liedje
• James Newman had echt een goede staging Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Dat was niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op maandag 3 januari 2022 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Meld jij je ziek bij een verkoudheid?!?!
Hoewel ik er overigens helemaal geen tegenstander van zou zijn als het sociaal acceptabel of zelfs wenselijk zou zijn als mensen dat waar mogelijk wél deden.![]()
TR gemachtquote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
• Brabanders zijn suf
• James Newman had echt een goede staging
[ afbeelding ]![]()
![]()
MEKEquote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
• Brabanders zijn suf
[ afbeelding ]![]()
Ik heb gisterenavond eindelijk de docu over het ESF in Nederland gekeken. Ik heb geen specifieke opmerkingen, maar het was wel erg leuk het weer te herbeleven
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Geen Rutte meer.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
• Brabanders zijn suf
[ afbeelding ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ah okee zo las ik hetquote:Op maandag 3 januari 2022 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde
Hoewel ik er overigens helemaal geen tegenstander van zou zijn als het sociaal acceptabel of zelfs wenselijk zou zijn als mensen dat waar mogelijk wél deden.![]()
Nou financieel zou ik dat best aantrekkelijk vinden, maar productief gezien lijkt me dat niet heel handigNiet strontverkouden middenin een drukke kantoortuin zitten, zeker wel, maar ik ben meer voor thuiswerken ipv ziekmelden
![]()
Wat bedoelde je dan?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:quote:Werkte wel lekker snelquote:
Ook waar.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je vragen gaat stellen of nadenken over deze serie hè![]()
Nou dat sowieso ja, thuiswerken natuurlijk waar mogelijkquote:Op maandag 3 januari 2022 20:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah okee zo las ik het![]()
Nou financieel zou ik dat best aantrekkelijk vinden, maar productief gezien lijkt me dat niet heel handigNiet strontverkouden middenin een drukke kantoortuin zitten, zeker wel, maar ik ben meer voor thuiswerken ipv ziekmelden
![]()
Wat bedoelde je dan?
Ik bedoelde meer aan te geven dat gezien hoesten geen verwachte bijwerking is van een vaccinatie, het verstandig is om dat in de gaten te houden want het kan slechts een verkoudheid zijn maar natuurlijk ook iets anders.![]()
Sowieso zou ik het op prijs stellen dat mensen die hoestend en proestend naar het kantoor willen gaan, met een keukenrol op tafel voor de loopneus, dat voortaan nalaten.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat sowieso ja, thuiswerken natuurlijk waar mogelijk
Ik bedoelde meer aan te geven dat gezien hoesten geen verwachte bijwerking is van een vaccinatie, het verstandig is om dat in de gaten te houden want het kan slechts een verkoudheid zijn maar natuurlijk ook iets anders.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gaat er hier nog iemand de WK finale darts kijken?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Nou ik heb er ook hoge koorts erbijquote:Op maandag 3 januari 2022 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat sowieso ja, thuiswerken natuurlijk waar mogelijk
Ik bedoelde meer aan te geven dat gezien hoesten geen verwachte bijwerking is van een vaccinatie, het verstandig is om dat in de gaten te houden want het kan slechts een verkoudheid zijn maar natuurlijk ook iets anders.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Mijn oudersquote:Op maandag 3 januari 2022 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
Gaat er hier nog iemand de WK finale darts kijken?![]()
![]()
Ik ben film gaan kijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
Gaat er hier nog iemand de WK finale darts kijken?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Bahquote:Op maandag 3 januari 2022 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou ik heb er ook hoge koorts erbij
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Een film over darts zeker.[/quote][quote]quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Bah wat vervelend! Paracetamol en onder de wol dan maar?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik lig ook in bed. Ben zo duf en toch wel weer rillerig. Geen koorts.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ga ik zo doenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah wat vervelend! Paracetamol en onder de wol dan maar?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
En nog steeds hoesten ook? Ik zou toch een test overwegen hoor, als dat zo is.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: