Ik kreeg gisteren al sms dat vanavond ook al kon zonder afspraak voor 1987 & 1988.quote:
Die hebben een wilde nacht gehad.quote:Op zondag 2 januari 2022 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke blaast tegen Sytse. Ze heeft haar oren plat.
Beide katten hebben een dikke staart. Geen idee wat er gebeurd is tussen die 2
Dan hebben ze bij jullie wel voldoende capaciteit iig. Vul ik mijn postcode in moet ik toch twee of drie weken wachten, vandaar dat ik maar met andere postcodes ben gaan spelen en uiteindelijk op Schiphol uitkwam.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren al sms dat vanavond ook al kon zonder afspraak voor 1987 & 1988.
Blijkbaar weinig aanmeldingen
Vanochtend lagen samen op de bedquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 2 januari 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht gisteren de hele dag dat het zondag was en vanmorgen schrok ik wakker met het maandag gevoel… :’)
Ik dacht dat ook even jaquote:Op zondag 2 januari 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht gisteren de hele dag dat het zondag was en vanmorgen schrok ik wakker met het maandag gevoel… :’)
Dan duurt het heel lang voor dat Busje komt zoquote:Op zondag 2 januari 2022 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben begonnen met opruimen van mijn kastje. Kom ik een boekje met de dienstregeling van de bus van 2011 tegen
Ik laat mijn lampjes nog even hangenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
Zo, kerstspullen zijn opgeruimd. Ik word daar altijd weemoedig van, maar langer rekken heeft ook geen zin![]()
Zometeen ga ik hachee maken, in mijn mooie nieuwe braadpan
Oeh hachee, dat heb ik al heel lang niet op.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
Zo, kerstspullen zijn opgeruimd. Ik word daar altijd weemoedig van, maar langer rekken heeft ook geen zin![]()
Hier heb ik ze ook opgeruimd. Lekker, een nieuw jaar, lekker opruimenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen die bitterballen met mayo eten eens moeten opgroeien, maar da's weer een heel ander verhaal
Ook aan jou:quote:Op zondag 2 januari 2022 14:07 schreef Meke het volgende:
Heeft er iemand tijd om even dit mes uit m'n rug te halen?
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh dear. Misschien mijn post van daarna maar even overslaan.![]()
Ik ga even uit van een positieve instelling: die gaat zo hard falen op BuZa dat we vrij snel weer van hem af zijn als politiek leider van het CDA!quote:Op zondag 2 januari 2022 14:19 schreef Momo het volgende:
Wopke ging zo goed om met Spanje en Portugal dat hij nu verplaatst is naar Buitenlandse zaken
Is het zo druk danquote:Op zondag 2 januari 2022 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker, daar ben je mooi van af! Ik mag, als ik via de site een afspraak maak, naar Deventer. Mooie stad, maar er zijn minstens 10 vaccinatieloacties dichterbijIk maak later deze week wel een afspraak.
Toch kan je in Europa beter een type als Mark of Wop hebben. Dat wanneer landen als Italië dreigen dat als ze geen geld krijgen, ze weleens heel boos kunnen worden, je gewoon reageert met “Dat moet je vooral doen”. Bij een Kaag van D66 heb je dan toch iemand met de Europese droom in het achterhoofd, die niet in duigen mag vallen.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:19 schreef Momo het volgende:
Wopke ging zo goed om met Spanje en Portugal dat hij nu verplaatst is naar Buitenlandse zaken
Dan maar hopen dat die gisteren niet vol op de afvaller zatquote:Op zondag 2 januari 2022 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik had het even gemist @:Strani maar inmiddels heb je een uitnodiging gekregen voor de WIDM pool!
Tot nog toe zaten alleen @Momo en @Luctor_et_Emergo er een beetje naastquote:Op zondag 2 januari 2022 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die gisteren niet vol op de afvaller zat
Dank jequote:Op zondag 2 januari 2022 16:51 schreef molloot200 het volgende:
Ik had het even gemist @:Strani maar inmiddels heb je een uitnodiging gekregen voor de WIDM pool!
Ik ook een beetjequote:Op zondag 2 januari 2022 16:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tot nog toe zaten alleen @:Momo en @:Luctor_et_emergo er een beetje naast
Kramer en Bergsma samen op de MSquote:Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:
De selectie voor de mannen voor de Olympische schaatsploeg is bekend gemaakt. Het gaat weer vooral over Sven @:em31
"Want Kramer heeft toch een naam die indruk maakt op het veld" Aldus de selectiecommissie.quote:
Ja, met zo'n reden kan je hem zelfs selecteren op de 500 meter.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Want Kramer heeft toch een naam die indruk maakt op het veld" Aldus de selectiecommissie.
Zo passend bij de NOS.
En hoe meer nummers Sven schaatst, hoe meer de NOS het over hem kunnen hebben![]()
Klinkt echt als de béste reden ooit om iemand aan te wijzen!
(Hij zei ook nog wel dat Kramer marathon-ervaring heeft, dat zou de hoofdreden moeten zijn)
Ik stel voor dat we bij de volgende Zomerspelen Joop Zoetemelk opstellen in de wegrace.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Want Kramer heeft toch een naam die indruk maakt op het veld" Aldus de selectiecommissie.
Zo passend bij de NOS.
En hoe meer nummers Sven schaatst, hoe meer de NOS het over hem kunnen hebben![]()
Klinkt echt als de béste reden ooit om iemand aan te wijzen!
(Hij zei ook nog wel dat Kramer marathon-ervaring heeft, dat zou de hoofdreden moeten zijn)
Meen je? Alsof we geen andere topschaatsers hebben in Nederlandquote:Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:
De selectie voor de mannen voor de Olympische schaatsploeg is bekend gemaakt. Het gaat weer vooral over Sven @:em31
Niet te doenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:43 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef AgnesGru het volgende:
Nou Eurosport kan er ook wat van:
[ afbeelding ]
nos.nl benoemd nog wel even dat hij vier jaar geleden laatste was.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:59 schreef Arizona het volgende:
nu.nl:
https://www.nu.nl/schaats(...)pische-selectie.html
"Kramer definitief naar vijfde Spelen, N'tab valt buiten olympische selectie"
quote:Dat Kramer de massastart rijdt bij zijn vijfde Spelen, lag niet voor de hand. Hij reed vier jaar geleden voor het laatst een massastart; hij werd toen laatste in de olympische finale in Pyeongchang. Wel reed Kramer afgelopen november twee marathons.
https://nos.nl/artikel/24(...)er-bittere-pil-n-tab
Wij wisten van niks. Maar wilden je uit de tent lokken. En dat is dus geluktquote:Op zondag 2 januari 2022 18:41 schreef Cyan9 het volgende:
Verdachte TT, double date? Hoe weten jullie nou weer wat ik met de jaarwisseling heb gedaan?
Jaaaaa gelukkig nieuwjaar nog iedereen!!! Sorry for oversharing!
Het is niet echt een prestatie om mij aan het oversharen te krijgen, dus wees er niet te trots op.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij wisten van niks. Maar wilden je uit de tent lokken. En dat is dus gelukt
Ook met kleine overwinningen moet je soms tevreden zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet echt een prestatie om mij aan het oversharen te krijgen, dus wees er niet te trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |