abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:11:56 #1
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202975875

[Afbeelding: @MadMaster ]
[OP-tekst: @Mexicanobakker)

Nederland is tot op het bot verdeeld. Wie had dat kunnen bedenken, begin 2020. Twee kampen lijnrecht tegenover elkaar, en dat terwijl ze eigenlijk bijna hetzelfde willen. Nouja, ze willen het allebei net op een andere manier. De een wil terug naar het oude normaal. Precies zoals het in 2019 was. Sommige anderen vinden het inmiddels ook allemaal wel overdreven, maar kunnen er wel mee leven dat het zo is gegaan. En dan heb je nog mensen die het eigenlijk ten zeerste toejuichen. De grote vraag is: Wanneer is het voorbij? Blijft de tweedeling ook de komende tijd zo groot? Of zal het vanzelf rustiger worden?

Jullie hadden het waarschijnlijk al door, maar ik heb het natuurlijk over de verrassende nummer 1 van vorig jaar, Danny Vera! Hij won verrassend de strijd van Queen. Zal dat dit jaar weer gebeuren? Spannend. Als hij weer wint weet ik niet wat de gevolgen zullen worden. Protesterende menigtes voor het Top 2000 Café? Zo erg dat heel Beeld en Geluid dicht moet? Misschien verliest Studio 21 ook wel al zijn omzet. Starten jullie alvast de inzamelingsactie op?

Ja, zoals jullie wel merken was het opnieuw een bijzonder jaar. Je las het vaak. 2020 was een kutjaar, maar 2021 zou GEWELDIG worden. Een beetje naief, nietwaar? Alsof Corona ineens een vakantie naar de Spaanse costa ging boeken op 1 januari 2021. De eerste periode was echt aanmodderen, manmanman. Avondklokje hier, dichte horeca daar. Het was zo saai dat de debatten in Den Haag het hoogtepunt van de week werden. Jeetje, wat een hoop flaters van ONS kabinet. Of nouja, ONS ex-kabinet. Of nouja, ONS nog-altijd-demissionair kabinet. We kunnen wel spreken over de puinhopen van. Maar goed, laten we dit niet te veel POL laten worden, hier gaan we het vast nog uitgebreid over hebben.

Gelukkig was er eind juni ineens heel veel mogelijk. Lekker feesten. Eindelijk weer uitgaan. Muziek. Weetikwat. Nouja twee weekjes en toen gingen de besmettingscijfers nog harder omhoog dan de nummers van George Michael en ABBA de afgelopen jaren. Was dit dan het einde van het feest? Nou, gelukkig lijkt het inmiddels redelijk weer hersteld. Wie weet komt er nog wel een concertbonus!

Leuke dingen dit jaar? Ja, het ESF ging eindelijk door. Velen van ons waren erbij. En ook leuk, er werd gewonnen door een act die rawck speelt, aldus Daniel Dekker. Daar gaan we dus nog jaren van genieten tijdens de Top 2000. Italië, trouwens. De Spelen gingen ook door. Zonder publiek, maar met quarantaines. De 100 meter was het hoogtepunt. Wie won er ook alweer? Oja, Italië. Het EK was ook een leuke rubriek met Engelse tokkies die helemaal leip gingen. Ik moet wel even nadenken wie de finale ook alweer won. Zou het Italië kunnen zijn?

Met deze statistiek in het achterhoofd lijkt het me wel duidelijk. Dit jaar wordt Con te Partiro de nummer 1 in de Top 2000. Of misschien Max. Past hopelijk nog goed bij de uiteindelijke winnaar van het wereldkampioenschap autorijden. Ja, want dat wordt toch wel weer fenomenaal he, die Top 2000. Queen, Danny Vera, Paolo Conte, zij mogen het uitmaken in een prachtige lijst. 2000 liedjes om het jaar af te sluiten, toch wel het ultieme genot!

Radio 2 Top 2000: Editie 2021
Voor de 23e keer gaan we op reis door het muzikaal landschap. Er is in die tijd veel gebeurd, in 1999 waren acts als Metallica nog taboe, nu domineren dat soort acts de bovenste regionen. Het evenement is groter dan ooit, goede marketing van Radio 2 wel. Hierdoor is het wel weer spannend welk lobbyclubje dit jaar weer een plaat hoog weet te krijgen. Zoals ik vorig jaar al zei, de 2000 meest voor gelobbyde platen aller tijden, en toch klinken ze af en toe best wel lekker!

Wat kunnen wij doen?
Helemaal niets. Zoals ik zei, Nederland is tot op het bot verdeeld en het gaat helemaal mis in Den Haag, maar toch stemmen we ELKE KEER weer op dezelfde poppetjes. Nouja, hier en daar een keer een frisse wind tegenover het liedjeskartel.
We kunnen er wel weer met zijn allen over klagen. En op zich een keer op andere liedjes stemmen. Zoals elk jaar wil ik met stemtips komen van artiesten die er bijna uitvallen, maar dit jaar staat er onderin weinig met maar 1 nummer. Het kartel heeft gewonnen.

Ik ga voor twee extremen: Ray Charles is de eerste. Staat er nog maar 1x in. Voor zo'n grote naam is dat best weinig, maar hij staat ook nog eens op 1941 met Georgia on my Mind. Het zou toch zonde zijn als ie eruit valt, dan kunnen we nooit meer lachen om Weet je wat Doris Day, of over het feit of ie misschien over de Kaukasus zingt.

Mijn tweede stemtip is Niall Horan. Dit wil waarschijnlijk niemand Horan, aangezien hij zijn nummers recent heeft opgenomen, maar Nice to Meet Ya is echt een heerlijk nummer. George Michael had hem kunnen maken. Ian Brown zou toch juichend op de banken moeten staan voor dit genot. Misschien wel het beste popnummer van de laatste jaren, maar we zullen het wel weer met de twaalfde Sheeran moeten doen, want hij staat op 1967.

Oja, en blijven stemmen op Hall en Oates, anders liggen ze er weer uit. Dat jullie het weten.

Wanneer?
Het ies tredisie om te eindigen op 31 december, middernacht met Bohemian Rhapsody. Soms wordt deze traditie verbroken, dan is de wereld te klein. Ooit was de muzikale marathon 144 uur, maar tegenwoordig moet er ook ruimte zijn voor Echoes, de Pokemon Theme Song in volledige versie, dronken gewauwel van Ruud de Wild, reclames over Café Weltschmerz, het Gijs-alarm en natuurlijk de Wals van Van Inkel. Zodoende is het nu 168 uur.

OVERZICHTEN/LIJSTJES:

De Top 2000 lijst van 2021 online: https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php

De Top 2000 lijst van 2021 in Excel-formaat (incl. uitzendschema per dag/uur): Klik hier voor de Top 2000 in Excel-formaat

Presentatie

00.00 - 02.00 uur - Jeroen van Inkel
02.00 - 04.00 uur - Rick van Velthuysen
04.00 - 06.00 uur - Frank van ‘t Hof
06.00 - 08.00 uur - Carolien Borgers
08.00 - 10.00 uur - Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 - 12.00 uur - Bart Arens
12.00 - 14.00 uur - Annemieke Schollaardt
14.00 - 16.00 uur - Gijs Staverman
16.00 - 18.00 uur - Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur - Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur - Emmely de Wilt
22.00 - 00.00 uur - Giel Beelen

NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook

Kabelfrequenties in de verschillende steden: http://www.frequenties.net/station/radio-2

FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz

Luisteren via internet: http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Vorig jaar zagen we hier zoomers. Ook wat FOK!kers waren op de zoom te zien, zoals U hieronder kunt bewonderen. Dit jaar heb ik vermoedens van een café dat weer open gaat. Wel met QR-code hopelijk. Dan zien we tenminste minder huismoeders die alleen losgaan op André Hazes. ERG MOOI.

Nederland 3
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.

Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home

Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC (UPC bestaat toch helemaal niet meer joh, dit gedeelte is ook jaren niet fatsoenlijk aangepast hahaha), Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!

Geen idee welke providers er nu nog zijn, maar je zoekt zelf maar even voor je eigen provider waar het zit. Of je vraagt het even in het topic, als het rustig is heb je kans op een antwoord.

*O* *O* *G* *G* *G* *O* *O*

*G* *G* *O* *G* *O* *G* *G*

Vanaf wanneer stemmen? Meestal eind november/begin december pas. Ruim de tijd!

Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held! _O_

*O* *G* *O* *G* *O* *G* *O*

Spotify: Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)

Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden.

Staat ie in de top 2000? https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/danny-vera/roller-coaster
GENOT.
De nieuwe site gaat vast midden december een keer live.

De Top 2000 op FOK! door de jaren heen
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010 & 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020

Nog wat classics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeld

SPOILER: PippenScottie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aoibhin
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:


@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2021

Om te weten over editie 2021:
o Tom en Manon is de nieuwe rage van de Top2000
Niemand weet wie het zijn maar toch hebben we het erover.
o 'Bankzitters', een of ander groepje mislukte YouTubers met een hele enge fanbase, zijn dit jaar met een of ander vaag nummer in de lijst gestemd, en hebben zoals gezegd de meest psychopathische fans die er bestaan. Mijden als de pest, dus.
o Volgend jaar stemmen we massaal op Gorky - Mia
o Op 30 december wordt er altijd te veel kutmuziek gedraaid.
o De echo van Emily:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o FOK!-toppers versus Top 2000 2021. Wie ben jij?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202975888
Radio 2 draait nu Praise You van dik jongetje dun....


Ik zou zeggen: praise het top2000 topic *O*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202975895
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:11 schreef peaceman het volgende:

[..]
Onderschat de zwarte poema’s niet
Colors is ook geweldig ja! Mag van mij ook flink doorstijgen
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_202975903
* OscarMopperkont gaat eens een longlist maken voor de stemlijst van 2022
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:14:16 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202975907
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Colours is ook geweldig ja! Mag van mij ook flink doorstijgen
En Black moon rising erbij _O_
pi_202975923
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat eens een longlist maken voor de stemlijst van 2022
Ook al mee bezig inderdaad.
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:15:00 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202975924
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:06 schreef alopio het volgende: Ik zie @:peaceman en @:diaan73 al helemaal zitten bij het zwembad met een cocktail en dit nummer op de achtergrond *O* *O* Dreadlock Holiday
O+

Ik ga je beeld niet verpesten...
pi_202975934
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:14 schreef peaceman het volgende:

[..]
En Black moon rising erbij _O_
*zet Black Moon Rising op* Klinkt heel fijn :Y
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 12:16:52 #9
426493 crew  PippenScottie
pi_202975937
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:15 schreef Diaan73 het volgende:

[..]
O+

Ik ga je beeld niet verpesten...
Ik ga ervan uit dat jullie allebei op bed liggen en met jullie telefoon zitten te pielen
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:17:08 #10
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202975939
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:18:09 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202975946
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:16 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat jullie allebei op bed liggen en met jullie telefoon zitten te pielen
Yeps. Al heb ik nu de iPad gepakt. _O_
pi_202975953
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Het was niet onverwacht omdat je het kent, maar Whiter Shade was echt magisch gisteravond. Nog los van de Playlist R. de Vries. Ik kan het niet goed verklaren, maar ik vond dat één van de allerfijnste momenten in 23 jaar Top2000 luisteren. Denk ook niet dat ik dat snel ga vergeten.

En helemaal aan het begin Miles, maar dat was niet onverwacht.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202975993
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Slay..nee grapje

Dat favoriete nr van Peter R de Vries kwam behoorlijk hard bij me binnen.
En dat terwijl ik amper sentimenteel kan worden bij nrs
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202975994
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Radar Love gisterenavond en A whiter shade of pale O+
pi_202976007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:18 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Het was niet onverwacht omdat je het kent, maar Whiter Shade was echt magisch gisteravond. Nog los van de Playlist R. de Vries. Ik kan het niet goed verklaren, maar ik vond dat één van de allerfijnste momenten in 23 jaar Top2000 luisteren. Denk ook niet dat ik dat snel ga vergeten.

En helemaal aan het begin Miles, maar dat was niet onverwacht.
Zeker eens met je wat betreft Whiter Shade. Vond het altijd al een mooi liedje, maar dit had iets speciaals.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:24:14 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202976009
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202976011
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Slay..nee grapje

Dat favoriete nr van Peter R de Vries kwam behoorlijk hard bij me binnen.
En dat terwijl ik amper sentimenteel kan worden bij nrs
Ik kreeg vooral even kippenvel toen Giel net voor Radar Love dat nieuwsbericht over het stoppen van Golden Earring... en de reden daarvan liet horen.
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976014
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Lazarus - Bowie

De videoclip die er bij hoort, op het netvlies. M'n moeder had zelfde gelaatstrekken en handen van de chemo etc.

Dat zal nooit meer weggaan... zelfs er aan denken komt right in the feels ;(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202976018
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
Lazarus - Bowie

De videoclip die er bij hoort, op het netvlies. M'n moeder had zelfde gelaatstrekken en handen van de chemo etc.

Dat zal nooit meer weggaan... zelfs er aan denken komt right in the feels ;(
:*
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976026
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Niet geheel onverwacht, maar nadat ik Rollercoaster dit jaar hoorde oo een uitvaart van iemand die zijn leven lang met depressies had geworsteld (een echte rollercoaster dus), kwam die gisteravond ook wel ff binnen....
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:25:37 #21
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202976028
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
Lazarus - Bowie

De videoclip die er bij hoort, op het netvlies. M'n moeder had zelfde gelaatstrekken en handen van de chemo etc.

Dat zal nooit meer weggaan... zelfs er aan denken komt right in the feels ;(
:*
pi_202976039
En nu weer ;(
pi_202976044
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Bij mij kwam het ook niet helemaal onverwachts dat Famous Blue Raincoat van Leonard Cohen nogal binnenkwam.. Bracht me terug naar kerst 2020 en de mooie kerst die ik nog had met m'n oma. Toen Cohen voorbij kwam in de T2000 moest de tv harder en genoten we met z'n allen. En 3 weken later was ze overleden..
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  Redactie Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 12:27:07 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202976045
Voor de gekken die nog niet genoeg hebben van allertijdenlijsten kan men hier nog een keer in grasduinen en iets nieuws ontdekken

MB · Playlist · 2011 songs · 1 likes

De missende nummers zijn als ik het goed heb:
White Soxx - Versailles (1947): Tussen The Funeral en Davy's on the Road Again
The Automatic - Monster (1381): Tussen Apartment Story en Books For Boxes
Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale (909): Tussen Pearl Jam - Go en NIN - Closer
Stiltskin - Inside (734): Tussen Laced en Pillar of Salt
UK - Rendez-vous 6:02 (421): Tussen Glosoli en Live To Tell
Boris - Just Abandoned Myself (204): Tussen Slippery People (Live) en Cherub Rock
Shirts - Laugh And Walk Away (147): Tussen Gold Dust Woman en She Sells Sanctuary
Duncan Browne - The Wild Places (20): Tussen The Rip en Idioteque

En dit jaar is er alweer een nieuwe, jawel!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202976076
Oh lekker China Grove
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 12:31:03 #26
426493 crew  PippenScottie
pi_202976095
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beeldmateriaal! Na al die jaren!
Diaan klopt wel een beetje met de verwachting, maar Peace is een stuk minder hippie irl :D
pi_202976109
Eerst maar eens een voorjaarsschoonmaak gedaan op mn kamer hier. (Kan wel met deze temperaturen :s) )
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976112
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de gekken die nog niet genoeg hebben van allertijdenlijsten kan men hier nog een keer in grasduinen en iets nieuws ontdekken

MB · Playlist · 2011 songs · 1 likes

De missende nummers zijn als ik het goed heb:
White Soxx - Versailles (1947): Tussen The Funeral en Davy's on the Road Again
The Automatic - Monster (1381): Tussen Apartment Story en Books For Boxes
Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale (909): Tussen Pearl Jam - Go en NIN - Closer
Stiltskin - Inside (734): Tussen Laced en Pillar of Salt
UK - Rendez-vous 6:02 (421): Tussen Glosoli en Live To Tell
Boris - Just Abandoned Myself (204): Tussen Slippery People (Live) en Cherub Rock
Shirts - Laugh And Walk Away (147): Tussen Gold Dust Woman en She Sells Sanctuary
Duncan Browne - The Wild Places (20): Tussen The Rip en Idioteque

En dit jaar is er alweer een nieuwe, jawel!
Ik zie een hoop hartjes als ik door die lijst scroll :)
pi_202976113
Echoes nog een keer draaien. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_202976127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:33 schreef Felagund het volgende:
Echoes nog een keer draaien. :D
Tubular Bells erachteraan _O-

En dan wel part 1 en 2
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976142
Nina Simone *O*
pi_202976144
Hier iedereen ook nog een fijn en gezond 2022! Mogen al je wensen uitkomen!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:35:16 #33
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202976147
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:31 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Beeldmateriaal! Na al die jaren!
Diaan klopt wel een beetje met de verwachting, maar Peace is een stuk minder hippie irl :D
:D Bij wijze van hoge uitzondering mocht ik deze posten…
Hij draagt eindelijk nooit polo’s maar gisteren moest hij “netjes”.
pi_202976153
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:35 schreef ok01 het volgende:
Nina Simone *O*
Stemplaat. *O*
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_202976156
Bob!
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976161
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Ik werd gister nogal emotioneel bij Sitting on the dock of the bay van Otis Redding
pi_202976183
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
Lazarus - Bowie

De videoclip die er bij hoort, op het netvlies. M'n moeder had zelfde gelaatstrekken en handen van de chemo etc.

Dat zal nooit meer weggaan... zelfs er aan denken komt right in the feels ;(
:*
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:39:58 #38
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202976199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:26 schreef cafca het volgende:
En nu weer ;(
:*
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:40:23 #39
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202976205
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koningskoppel _O_
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:40:33 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202976207
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:31 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Beeldmateriaal! Na al die jaren!
Diaan klopt wel een beetje met de verwachting, maar Peace is een stuk minder hippie irl :D
Hippie in the head :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:40:55 #41
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202976210
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:32 schreef Isorden het volgende:
Eerst maar eens een voorjaarsschoonmaak gedaan op mn kamer hier. (Kan wel met deze temperaturen :s) )
Voorjaar :?
Optimist!
pi_202976218
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:40 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Voorjaar :?
Optimist!
Zeg al, gezien die temperaturen nu :+
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976259
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Old & Wise, weet niet waarom maar die kwam onverwacht binnen
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:45:56 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202976269
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:40 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Koningskoppel _O_
:D :*
pi_202976271
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Toffe foto.
pi_202976314
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de gekken die nog niet genoeg hebben van allertijdenlijsten kan men hier nog een keer in grasduinen en iets nieuws ontdekken

MB · Playlist · 2011 songs · 1 likes

De missende nummers zijn als ik het goed heb:
White Soxx - Versailles (1947): Tussen The Funeral en Davy's on the Road Again
The Automatic - Monster (1381): Tussen Apartment Story en Books For Boxes
Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale (909): Tussen Pearl Jam - Go en NIN - Closer
Stiltskin - Inside (734): Tussen Laced en Pillar of Salt
UK - Rendez-vous 6:02 (421): Tussen Glosoli en Live To Tell
Boris - Just Abandoned Myself (204): Tussen Slippery People (Live) en Cherub Rock
Shirts - Laugh And Walk Away (147): Tussen Gold Dust Woman en She Sells Sanctuary
Duncan Browne - The Wild Places (20): Tussen The Rip en Idioteque

En dit jaar is er alweer een nieuwe, jawel!
Mooie lijst hoor, zeker in verhouding met het voorproefje dat ik een paar dagen terug al luisterde. :P

Ik hou hem wel ondersteboven, zodat Dodenrit op een meer gepaste positie staat.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202976323
Als Gijs Sta zich dit jaar Vermant is het best een leuke DJ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202976333
Heb eigenlijk al sinds ik wakker ben het gevoel dat t vandaag zondag is... :s)
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976352
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Als Gijs Sta zich dit jaar Vermant is het best een leuke DJ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gijs StaverMAND zou ik ook wel waarderen ja.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202976355
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:51 schreef Isorden het volgende:
Heb eigenlijk al sinds ik wakker ben het gevoel dat t vandaag zondag is... :s)
Haha, precies om die reden slingerde ik net Sunday Morning van The Velvet Underground aan..
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  zaterdag 1 januari 2022 @ 12:57:19 #51
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202976388
Hier hetzelfde. Was vergeten dat het nog geen zondag is. :@
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202976395
Sausalito summernight *O* *O* *O* *O*
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976427
*ster*
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976434
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:51 schreef Isorden het volgende:
Heb eigenlijk al sinds ik wakker ben het gevoel dat t vandaag zondag is... :s)
Wel lekker dan dat het pas zaterdag is *O*
pi_202976442
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Wel lekker dan dat het pas zaterdag is *O*
Gewoon morgen nog een keer zondag...

Soort Groundhog day *O*
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976456
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Isorden het volgende:

[..]
Gewoon morgen nog een keer zondag...

Soort Groundhog day *O*
:D :D
pi_202976465
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de gekken die nog niet genoeg hebben van allertijdenlijsten kan men hier nog een keer in grasduinen en iets nieuws ontdekken

MB · Playlist · 2011 songs · 1 likes

De missende nummers zijn als ik het goed heb:
White Soxx - Versailles (1947): Tussen The Funeral en Davy's on the Road Again
The Automatic - Monster (1381): Tussen Apartment Story en Books For Boxes
Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale (909): Tussen Pearl Jam - Go en NIN - Closer
Stiltskin - Inside (734): Tussen Laced en Pillar of Salt
UK - Rendez-vous 6:02 (421): Tussen Glosoli en Live To Tell
Boris - Just Abandoned Myself (204): Tussen Slippery People (Live) en Cherub Rock
Shirts - Laugh And Walk Away (147): Tussen Gold Dust Woman en She Sells Sanctuary
Duncan Browne - The Wild Places (20): Tussen The Rip en Idioteque

En dit jaar is er alweer een nieuwe, jawel!
Gelijk Strobe-controle gedaan _O-
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202976476
Goedemorgen popjes O+

Gelukkig nieuwjaar allemaal *O* *G* *O*

Hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad en een goede start van het jaar beleefd.
Ik in ieder geval wel. Was erg gezellig en had binnen het halfuur al de eerste slappe lach van het jaar.

Nu maar eens even gaan kijken naar wie er dit jaar eigenlijk meedoen met WIDM en de prono invullen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_202976488
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:07 schreef essnhills het volgende:
Goedemorgen popjes O+

Gelukkig nieuwjaar allemaal *O* *G* *O*

Hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad en een goede start van het jaar beleefd.
Ik in ieder geval wel. Was erg gezellig en had binnen het halfuur al de eerste slappe lach van het jaar.

Nu maar eens even gaan kijken naar wie er dit jaar eigenlijk meedoen met WIDM en de prono invullen.
* Isorden kijkt naar de klok

Morgen :?

Nee geintje... Jij ook!
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:09:18 #60
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202976493
Oh ja, dat begint natuurlijk ook al vandaag. WIDM. *O*
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:09:48 #61
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202976501
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Isorden het volgende:

[..]
Gewoon morgen nog een keer zondag...

Soort Groundhog day *O*
Sinds ik de meeste dagen thuis werk, voelt menig dag als Groundhog Day. :{
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202976503
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?

Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Insomnia - Faithless, donderdagavond laat.

Dat vond ik echt genieten. Het gevoel dat het opriep, van met vrienden tot diep in de nacht ergens staan dansen. De zorgeloosheid die daar bij hoort. Van het is nu midden in de nacht, ik sta hier in een tent te dansen, half in een soort trance (niet voor drugs of alcohol) door het lange dansen. Nu kan ik er, wat het ook is, toch niets aan veranderen. Dus laat alles lekker los.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_202976509
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:08 schreef Isorden het volgende:

[..]
* Isorden kijkt naar de klok

Morgen :?

Nee geintje... Jij ook!
Iedereen weet dat nieuwsjaarsdag alleen nacht, ochtend en avond heeft :{w
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_202976510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:09 schreef essnhills het volgende:

[..]
Insomnia - Faithless, donderdagavond laat.

Dat vond ik echt genieten. Het gevoel dat het opriep, van met vrienden tot diep in de nacht ergens staan dansen. De zorgeloosheid die daar bij hoort. Van het is nu midden in de nacht, ik sta hier in een tent te dansen, half in een soort trance (niet voor drugs of alcohol) door het lange dansen. Nu kan ik er, wat het ook is, toch niets aan veranderen. Dus laat alles lekker los.
Dat was hier in de topic ook wel een heel leuk moment ja *O* *O* *O*
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976513
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:09 schreef 4-elements het volgende:
Oh ja, dat begint natuurlijk ook al vandaag. WIDM. *O*
Jaa

Even kijken welke "B"N-ers ik dit jaar ken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_202976518
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jaa

Even kijken welke "B"N-ers ik dit jaar ken
De ekte ekte BN-ers zijn onderhand op zeker?
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976533
Zit nog steeds met Radio 2 op de achtergrond hier....

Hoor net dat Hall & Oates er dit jaar gewoon helemaal niet instonden :(

Schande!
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976535
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:11 schreef Isorden het volgende:

[..]
De ekte ekte BN-ers zijn onderhand op zeker?
Nja, nu volg ik de gemiddelde BN'er ook niet. Ik weet nooit wie iemand is (Je zou bijna denken dat ik dat vaker heb, met idk, titels, ofzo..)

Meestal is het andersom. Ik weet wie een BN'er is omdát ie een keer heeft meegedaan aan WIDM
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_202976540
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef essnhills het volgende:

[..]
(Je zou bijna denken dat ik dat vaker heb, met idk, titels, ofzo..)

:X :X :X
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:16:49 #70
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202976577
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nja, nu volg ik de gemiddelde BN'er ook niet. Ik weet nooit wie iemand is (Je zou bijna denken dat ik dat vaker heb, met idk, titels, ofzo..)

Meestal is het andersom. Ik weet wie een BN'er is omdát ie een keer heeft meegedaan aan WIDM
Same here. Meestal ken ik er 2 of 3. Pas na WIDM worden ze BN'er voor mij :P
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202976583
Oh... het vuurwerk hier in het dorp is nóg niet op -O-
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:18:50 #72
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202976599
Ik ga eens richting moeders. Vroeger moest ik dan langs vele vuurtjes slalommen, eens kijken hoe dat vandaag is.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202976604
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:10 schreef essnhills het volgende:

[..]
Iedereen weet dat nieuwsjaarsdag alleen nacht, ochtend en avond heeft :{w
Mijn ochtend begon alweer vrij vroeg omdat ze ook om 6 uur vanochtend nog een paar bommen lieten ontploffen hier :+
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:19:47 #74
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202976614
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 12:58 schreef Isorden het volgende:
Sausalito summernight *O* *O* *O* *O*
Stemplaat 8-)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202976625
Talking Heads *O*
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202976626
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:07 schreef essnhills het volgende:
Goedemorgen popjes O+

Gelukkig nieuwjaar allemaal *O* *G* *O*

Hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad en een goede start van het jaar beleefd.
Ik in ieder geval wel. Was erg gezellig en had binnen het halfuur al de eerste slappe lach van het jaar.

Nu maar eens even gaan kijken naar wie er dit jaar eigenlijk meedoen met WIDM en de prono invullen.
Oja WIDM vandaag _O_

Misschien ook maar eens in dat topic kijken, kom ik de rest van het jaar ook nog eens ergens op FOK
pi_202976644


*G*
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202976672
Ah vaya con dios.....

Oh wacht, Danny Vera
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202976687
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:19 schreef Isorden het volgende:

[..]
Mijn ochtend begon alweer vrij vroeg omdat ze ook om 6 uur vanochtend nog een paar bommen lieten ontploffen hier :+
Daar is hier iedereen gewoon veel te lui voor. Rond een uur of 11 hoorde ik pas weer de eerste bommetjes.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_202976699
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:21 schreef alopio het volgende:

[..]
Oja WIDM vandaag _O_

Misschien ook maar eens in dat topic kijken, kom ik de rest van het jaar ook nog eens ergens op FOK
Ja gezellig *O*

Al ben ik er ook niet altijd hoor. Maar als het ff kan dan post ik mee tijdens de aflevering. En je ziet allemaal toch weer andere dingen.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:38:50 #81
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_202976826
Gelukkig nieuwjaar iedereen.
Ja ja
pi_202976855
Oeh zie nu pas dat Iron Maiden 27 juni in t GelreDome staat :o

Als het doorgaat :+
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:46:34 #83
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202976923
Hoihoi :W

Om 12 uur vannacht lekker rondje door de buurt gelopen. Veel vuurwerk maar wel minder mensen op straat. Daarna traditiegetrouw Hootenanny gekeken op BBC, en de vuurwerkshow in Londen *O* Daar was ook meteen de toekomst te zien. Drones. Toen ging mijn moeder naar bed en heb ik met mijn vader nog tot 5 uur Top Pop-beelden gekeken op de NPO.

Daarna nog maar even opgebleven tot 6 uur om nieuwjaar in New York mee te pakken, daar zag ik de nieuwe burgemeester beëdigd worden. :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_202976960
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Hoihoi :W

Om 12 uur vannacht lekker rondje door de buurt gelopen. Veel vuurwerk maar wel minder mensen op straat. Daarna traditiegetrouw Hootenanny gekeken op BBC, en de vuurwerkshow in Londen *O* Daar was ook meteen de toekomst te zien. Drones. Toen ging mijn moeder naar bed en heb ik met mijn vader nog tot 5 uur Top Pop-beelden gekeken op de NPO.

Daarna nog maar even opgebleven tot 6 uur om nieuwjaar in New York mee te pakken, daar zag ik de nieuwe burgemeester beëdigd worden. :+
6 uur werd ik hier weer wakker gemaakt door een grote BIEM
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:52:12 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202976987
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:49 schreef Isorden het volgende:

[..]
6 uur werd ik hier weer wakker gemaakt door een grote BIEM
Werd om 13:30 wakker, precies op tijd voor het dartsen *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_202977023
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:52 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Werd om 13:30 wakker, precies op tijd voor het dartsen *O*
Ik sliep gelukkig wel wat eerder :O
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 13:56:54 #87
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202977038
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:55 schreef Isorden het volgende:

[..]
Ik sliep gelukkig wel wat eerder :O
Ik fix mijn slaapritme vandaag wel weer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_202977128
Geweld richting hulpverleners :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202977225
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geweld richting hulpverleners :')
Echt hé

Gooi jezelf dan aub gewoon weg :')
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:10:04 #90
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202977244
Gelukkig Nieuwjaar allemaal, het was weer een gezellige editie. Voelt nu toch wel weer een beetje kaal zo ineens.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202977253
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef PzKpfw het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal, het was weer een gezellige editie. Voelt nu toch wel weer een beetje kaal zo ineens.
Gewoon afkickverschijnselen alles
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 14:15:35 #92
426493 crew  PippenScottie
pi_202977324
Op weg naar het strand. Nog zo’n traditie, met de familie uitwaaien op 1 januari en snert eten (of patat voor de Pippies) bij Struin.
pi_202977334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef Isorden het volgende:

[..]
Echt hé

Gooi jezelf dan aub gewoon weg :')
Ja echt... :')

Goed dat de straffen hoger geworden zijn. Al mag het voor mij nog hoger.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202977350
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Op weg naar het strand. Nog zo’n traditie, met de familie uitwaaien op 1 december en snert eten (of patat voor de Pippies) bij Struin.
Deden wij vroeger ook....

Alleen altijd om 10.00 uur 's ochtends bij Bloemendaal... leuk als je nog brak was van tot laat vuurwerk afsteken _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:17:20 #95
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202977359
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Op weg naar het strand. Nog zo’n traditie, met de familie uitwaaien op 1 december en snert eten (of patat voor de Pippies) bij Struin.
1 december duurt nog even. :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 14:18:08 #96
426493 crew  PippenScottie
pi_202977366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:17 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
1 december duurt nog even. :P
D’oh
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 14:18:55 #97
426493 crew  PippenScottie
pi_202977378
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:16 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
Deden wij vroeger ook....

Alleen altijd om 10.00 uur 's ochtends bij Bloemendaal... leuk als je nog brak was van tot laat vuurwerk afsteken _O-
Dat is wel een partijtje te vroeg hoor
pi_202977431
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Dat is wel een partijtje te vroeg hoor
Vond ik ook altijd... helemaal omdat we voor we weggingen altijd alle vuurwerk troep ook nog moesten opruimen _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202977606
1 januari voelt altijd wel echt als een muzieklijstjes cold turkey moment.. Maar het lijstjesseizoen was weer fraai met de Kink 1500, Orinoco's Verrukkelijke 500, Evergreen top 1000, Witte Trui top 400 van MusicMeter, (deel van de) Snob 2000 en de Top 2000 als kers op de taart
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:35:00 #100
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202977646
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1 januari voelt altijd wel echt als een muzieklijstjes cold turkey moment.. Maar het lijstjesseizoen was weer fraai met de Kink 1500, Orinoco's Verrukkelijke 500, Evergreen top 1000, Witte Trui top 400 van MusicMeter, (deel van de) Snob 2000 en de Top 2000 als kers op de taart
En dan komt de Peaceman top 1000 ook nog :o
pi_202977655
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1 januari voelt altijd wel echt als een muzieklijstjes cold turkey moment.. Maar het lijstjesseizoen was weer fraai met de Kink 1500, Orinoco's Verrukkelijke 500, Evergreen top 1000, Witte Trui top 400 van MusicMeter, (deel van de) Snob 2000 en de Top 2000 als kers op de taart
Ik kwam er gisteren achter dat de Tijdloze al tot meer dan 2100 nummers reikt dit jaar, dus als je dat allemaal nog even afwerkt, dan is het lijstjesseizoen al bijna weer daar.
All Day I Dream About Stemlijsten
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:35:35 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202977660
Wij gaan naar de poolbar... Competitie Yathzee spelen. Daarna nog midgetgolfen en poolen in het centrum. Vandaag eten we buiten de deur.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 januari 2022 @ 14:37:02 #103
842 Zorro
Z
pi_202977678
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar de poolbar... Competitie Yathzee spelen. Daarna nog midgetgolfen en poolen in het centrum. Vandaag eten we buiten de deur.
Ik heb met jullie te doen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202977718
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Ooh das echt shit net met oud en nieuw -O- Als je heel misschien net in de wijk De Laar in Arnhem was hoorde je misschien wel een feestje om je heen met mij erbij..
Oh joh! Was in de componistenbuurt, bushalte Beethovenlaan, vlakbij Burgers Zoo, weet niet of De laar beetje in de buurt was?

Ik ben heel veel gaan zuipen. Maar daar werd t niet beter van _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202977746
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef peaceman het volgende:

[..]
En dan komt de Peaceman top 1000 ook nog :o
Uitgezonden op Radio 49? *)
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:41:04 #106
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202977757
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef Isorden het volgende:
Oeh zie nu pas dat Iron Maiden 27 juni in t GelreDome staat :o

Als het doorgaat :+
En 17 juni de Eagles _O_
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_202977759
Also ik heb vanochtend R2 afgezet nadat ik allemaal platen in herhaling hoorde uit de Top 2000 en het dus niet datgene wat het niet heeft gehaald werd maar gewoon de weekendprogrammering met een Top 2000-strik. Is t daarna wel meer de moeite geworden?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202977780
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Ik kwam er gisteren achter dat de Tijdloze al tot meer dan 2100 nummers reikt dit jaar, dus als je dat allemaal nog even afwerkt, dan is het lijstjesseizoen al bijna weer daar.
Wuut, dat is geen top 100 meer? StuBru is meestal wel de moeite waard
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:42:53 #109
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202977800
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Uitgezonden op Radio 49? *)
Als het aan mij ligt wel ja. Maar het zal dan wel in weken verspreid worden.. moet even kijken hoe en wat qua planning.
pi_202977818
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Wuut, dat is geen top 100 meer? StuBru is meestal wel de moeite waard
Ja wel de laatste dag de bovenste 100, Dus dat is wel in ere gebleven
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202977828
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Wuut, dat is geen top 100 meer? StuBru is meestal wel de moeite waard
Je hebt nog wel gewoon die top 100 op de 31 december, maar sinds 2019 gaan daar 5, 7 en nu 13 dagen aan vooraf met iedere dag een deel van de bubbling under. Hoewel plaat 2150 natuurlijk nauwelijks nog prik voor de top 100 heeft.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202977858
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Oh joh! Was in de componistenbuurt, bushalte Beethovenlaan, vlakbij Burgers Zoo, weet niet of De laar beetje in de buurt was?

Ik ben heel veel gaan zuipen. Maar daar werd t niet beter van _O-
Oeh Alteveer ligt toch wel even van De Laar af in Arnhem. Heb je toch andere feestjes gehoord dan :P

Wel aso dat ze niet op je gewacht hebben met avondeten.. Alcohol is idd het beste medicijn dan om het toch nog tot een beetje leuke avond om te buigen
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_202977863
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:44 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Je hebt nog wel gewoon die top 100 op de 31 december, maar sinds 2019 gaan daar 5, 7 en nu 13 dagen aan vooraf met iedere dag een deel van de bubbling under. Hoewel plaat 2150 natuurlijk nauwelijks nog prik voor de top 100 heeft.
Ja je mag 3 stemmen uitbrengne. Wel benieuwd hoeveel stemmen de nr 2150 dan heeft
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202977866
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Oeh Alteveer ligt toch wel even van De Laar af in Arnhem. Heb je toch andere feestjes gehoord dan :P

Wel aso dat ze niet op je gewacht hebben met avondeten.. Alcohol is idd het beste medicijn dan om het toch nog tot een beetje leuke avond om te buigen
Woon jij zelf in Arnhem?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:46:30 #115
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202977871
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik heb met jullie te doen.
Dank je wel. Tis ook geen makkelijk begin van het jaar zo..
pi_202977885
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ja je mag 3 stemmen uitbrengne. Wel benieuwd hoeveel stemmen de nr 2150 dan heeft
Is dat nog altijd 3 ja? Dan is het inderdaad wel heel ver gezocht om zo ver weg te beginnen.
All Day I Dream About Stemlijsten
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:48:23 #117
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202977900
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik heb met jullie te doen.
Dankjewel... Lief van je. :*
pi_202977914
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:47 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Is dat nog altijd 3 ja? Dan is het inderdaad wel heel ver gezocht om zo ver weg te beginnen.
Jep mijn lijst daar was dit jaar:
Gorky - Mia
Tom Waits - Martha
Nick Cave - Into My Arms

Vind t zo leuk dat Martha het daar zo goed doet waar het dat in vrijwel geen enkele andere allertijdenlijst doet
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202977918
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:42 schreef peaceman het volgende:

[..]
Als het aan mij ligt wel ja. Maar het zal dan wel in weken verspreid worden.. moet even kijken hoe en wat qua planning.
Gewoon dag en nacht in 3,5 dag zonder pauze neem ik aan? Met tussendoor ingezonden anekdotes (Mand) en kutgrappen van de users hier.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:49:20 #120
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202977926
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Jep mijn lijst daar was dit jaar:
Gorky - Mia
Tom Waits - Martha
Nick Cave - Into My Arms

Vind t zo leuk dat Martha het daar zo goed doet waar het dat in vrijwel geen enkele andere allertijdenlijst doet
Into my arms O+ O+ O+
pi_202977945
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Woon jij zelf in Arnhem?
Zeker!
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  zaterdag 1 januari 2022 @ 14:51:12 #122
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202977963
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Gewoon dag en nacht in 3,5 dag zonder pauze neem ik aan? Met tussendoor ingezonden anekdotes (Mand) en kutgrappen van de users hier.
Haha de fok lijst heb ik meer dan 9 uur uitgezonden.. toen was ik wel op om eerlijk te zijn.
pi_202977966
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Zeker!
Ah dat verklaart! In De Laar?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202978008
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ah dat verklaart! In De Laar?
Vredenburg in Arnhem Zuid
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_202978012
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:51 schreef peaceman het volgende:

[..]
Haha de fok lijst heb ik meer dan 9 uur uitgezonden.. toen was ik wel op om eerlijk te zijn.
Wow, dat geloof ik ook wel ja. Zelfs als je niet heel de tijd bezig bent, moet je toch continu alert zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_202978051
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ja je mag 3 stemmen uitbrengne. Wel benieuwd hoeveel stemmen de nr 2150 dan heeft
Minder dan 10 waarschijnlijk. Zelfs tijdens het ESF kregen ze het in het verleden niet altijd voor elkaar dat er in landen als San Marino of Andorra (50.000 inwoners) bij de televoting op 10 verschillende landen werd gestemd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:01:47 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202978139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Wow, dat geloof ik ook wel ja. Zelfs als je niet heel de tijd bezig bent, moet je toch continu alert zijn.
Ja precies. Denk dat 6 uur eigenlijk wel de Max is.
pi_202978166
Toch jammer dat ze de net niet lijst niet meer doen. Nu is het wel een beetje herhaling
pi_202978173
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ja je mag 3 stemmen uitbrengne. Wel benieuwd hoeveel stemmen de nr 2150 dan heeft
Wauw, das wel heel weinig
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:15:42 #130
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202978294
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:48 schreef Fred_B het volgende:
kutgrappen van de users hier
:?
pi_202978303
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Ik kwam er gisteren achter dat de Tijdloze al tot meer dan 2100 nummers reikt dit jaar, dus als je dat allemaal nog even afwerkt, dan is het lijstjesseizoen al bijna weer daar.
Oh wow, The Chain ook echt op 1 in De Tijdloze zie ik nu. Geloof niet dat ik ooit een betere #1 heb gezien in een gerenommeerde allertijdenlijst

[ Bericht 0% gewijzigd door Gale_Boetticher op 01-01-2022 15:22:59 ]
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:33:08 #132
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_202978548
Rabbering net:
quote:
MEAU - Dat Heb Jij Gedaan kwam binnen in de Top 2000 op #1298. Een plaatje die nog op het randje van 2021 uitkwam.
10 september is het randje van het jaar? :')
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:35:40 #133
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_202978579
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Oh wow, The Chain ook echt op 1 in De Tijdloze zie ik nu. Geloof niet dat ik ooit een betere #1 heb gezien in een gerenommeerde allertijdenlijst
Ja, schitterend dat Black eindelijk van de hoogste trede af is. Wel een trend dit jaar, want Pearl Jam verloor de koppositie ook al in de V500.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_202978610
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:

[..]
Oh wow, The Chain ook echt op 1 in De Tijdloze zie ik nu. Geloof niet dat ik ooit een betere #1 heb gezien in een gerenommeerde allertijdenlijst
Het is volgens mij sowieso een nieuwe tijd aan het worden in die lijst. Er was best wel wat opschudding.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202978631
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Tussle266 het volgende:

[..]
Het is volgens mij sowieso een nieuwe tijd aan het worden in die lijst. Er was best wel wat opschudding.
Daar wel. Itt de Top 2000
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 1 januari 2022 @ 15:40:19 #136
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202978658
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Daar wel. Itt de Top 2000
Iets met wel en geen keuzelijst? Of 3 ipv 35 te kiezen platen?
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_202978782
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:33 schreef Gretzl het volgende:
Rabbering net:
[..]
10 september is het randje van het jaar? :')
Sowieso, wat is het? Suzan & Freek achtig?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202978811
Het is jammer dat de totale aantal stemmen niet openbaar zijn, zou het zelf echt super interessant vinden om te zien hoe de lijst eruit zou zien zonder bepaalde gehate artiesten, of als je bepaalde restricties op zou leggen, zoals een max aantal nummers per artiest :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_202978813
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Daar wel. Itt de Top 2000
Van 1300 naar 900 hadden ze ook de tapes van vorig jaar nog een keer kunnen draaien. Misschien stilte voor de storm. Maar of die storm dan zoveel gaat opleveren in de komende jaren is ook de vraag.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202978829
Heb overigens een iets grotere kater dan verwacht, zoveel heb ik gisteren nou ook weer niet gedronken _O-
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_202979079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 15:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is jammer dat de totale aantal stemmen niet openbaar zijn, zou het zelf echt super interessant vinden om te zien hoe de lijst eruit zou zien zonder bepaalde gehate artiesten, of als je bepaalde restricties op zou leggen, zoals een max aantal nummers per artiest :Y
ja dat doen ze expres niet omdat ze anders door de mand vallen..

Want qua playlist is het ook wel heel toevallig dat de lange nummers precies op een juiste plek staan dat het niet botst met het nieuws enzo
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202979116
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
ja dat doen ze expres niet omdat ze anders door de mand vallen..

Want qua playlist is het ook wel heel toevallig dat de lange nummers precies op een juiste plek staan dat het niet botst met het nieuws enzo
Mja dat soort dingen snap ik op zich nog wel, aangezien ze vermoedelijk toch aan bepaalde verplichtingen zitten op dat vlak.
Zou erger zijn als blijkt dat bepaalde nummers daadwerkelijk onterecht veel hoger in de lijst terecht komen.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_202979166
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]
Mja dat soort dingen snap ik op zich nog wel, aangezien ze vermoedelijk toch aan bepaalde verplichtingen zitten op dat vlak.
Zou erger zijn als blijkt dat bepaalde nummers daadwerkelijk onterecht veel hoger in de lijst terecht komen.
Mja geef ze dan desnoods de juiste plek, maar hussel de volgorde wanneer nodig om dan goed uit te komen

Dat zou net even eerlijker zijn. :P
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202979355
Ik kan me tegenwoordig niet voorstellen dat de nummers meer dan 1 worden verplaatst, zoals een Tubular Bells, om het uit te laten komen. Al kun je het met zo'n plaat die ergens halverwege komt prima plannen (de uren voor dat nummer allemaal 20 seconde minder spreektijd en daarna ietsje meer bijv)

Bij nader inzien denk ik dat er helemaal niks meer aan de lijst wordt aangepast tegenwoordig. Anders hadden ze de Bankzitters, Slayer of Echoes/Tubular wel in de nacht gedumpt
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202979413
En dat ze het aantal stemmen niet bekend maken is logisch, want dan speel je acties veel meer in de hand
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202979763
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef Cassa95 het volgende:
Ik kan me tegenwoordig niet voorstellen dat de nummers meer dan 1 worden verplaatst, zoals een Tubular Bells, om het uit te laten komen. Al kun je het met zo'n plaat die ergens halverwege komt prima plannen (de uren voor dat nummer allemaal 20 seconde minder spreektijd en daarna ietsje meer bijv)

Bij nader inzien denk ik dat er helemaal niks meer aan de lijst wordt aangepast tegenwoordig. Anders hadden ze de Bankzitters, Slayer of Echoes/Tubular wel in de nacht gedumpt
Ik denk dat ze hooguit nummers een uurtje naar voren of achteren schuiven, als dat net wat beter uitkomt. Maar echt honderden plekken schuiven zullen ze niet doen
  zaterdag 1 januari 2022 @ 17:27:14 #147
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_202979995
All Too Well in de 10 minuten versie O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_202980036
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:27 schreef Gretzl het volgende:
All Too Well in de 10 minuten versie O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Beter mogen we volgend jaar Exile verwelkomen O+ Kwam binnen op #136 in de Snob, dus dan is er wel wat draagvlak voor zou je zeggen
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_202980077
Ik luister het laatste uur terug, maar gingen ze nou de mist in door Radar Love als "vijf" aan te kondigen (door de madam die alle nummers opnoemt) om erna ook bij Piano Man "vijf" te zeggen?
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202980119
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:35 schreef Cassa95 het volgende:
Ik luister het laatste uur terug, maar gingen ze nou de mist in door Radar Love als "vijf" aan te kondigen (door de madam die alle nummers opnoemt) om erna ook bij Piano Man "vijf" te zeggen?
Dat zou wel kunnen. Ik luisterde aan het eind niet meer zo gedetailleerd, maar ik dacht op dat moment ook dat dat nummer 5 was (en ik maakte daar hier ook nog een opmerking over).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 1 januari 2022 @ 17:42:07 #151
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202980142
twitter
pi_202980187
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Behalve de laatste drie uren. :')
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_202980197
Deze van Joe Jackson O+

Stemlijst voor 2022 :Y
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202980233
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Ga ik zeker even doen bij bepaalde nrs, want dit nog in de ontkenningsfase.
Nightwish heb ik al even weer teruggekeken via een FBgroep, geweldig hoe Giel helemaal los ging _O-
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202980282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:35 schreef Cassa95 het volgende:
Ik luister het laatste uur terug, maar gingen ze nou de mist in door Radar Love als "vijf" aan te kondigen (door de madam die alle nummers opnoemt) om erna ook bij Piano Man "vijf" te zeggen?
En Giel maakte gewoon de Brian doet May grap voor de nummer 1 _O- Giel vond ik één van de grootste verrassingen van deze editie.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 januari 2022 @ 18:11:43 #156
426493 crew  PippenScottie
pi_202980449
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie Pippen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 18:12:17 #157
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202980457
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Cassa95 het volgende:

[..]
En Giel maakte gewoon de Brian doet May grap voor de nummer 1 _O- Giel vond ik één van de grootste verrassingen van deze editie.
Ja Giel deed het echt heel goed. Niks mis mee.
pi_202980537
Billie Eilish bad guy genot :9
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202980717
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:11 schreef PippenScottie het volgende:
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie Pippen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha die kleine Pippens. Mooie haardos ook van pappa Pippen gekregen
pi_202980775
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:11 schreef PippenScottie het volgende:
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie Pippen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaahw je Pippies zijn om op te vreten! O+
Wat een prachtige krullen heeft 1 van de twee
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 1 januari 2022 @ 18:49:44 #161
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202980835
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Cassa95 het volgende:

[..]
En Giel maakte gewoon de Brian doet May grap voor de nummer 1 _O- Giel vond ik één van de grootste verrassingen van deze editie.
Vooraf was ik (ook) een beetje sceptisch ja. Maar viel echt mee en die colleges op die A4tjes waren leuk gedaan _O_
  ESF Reporter zaterdag 1 januari 2022 @ 18:57:09 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_202980898
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:11 schreef PippenScottie het volgende:
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie Pippen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D’awww kijk die Pippies. O+
  zaterdag 1 januari 2022 @ 19:29:06 #163
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202981191
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:49 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Vooraf was ik (ook) een beetje sceptisch ja. Maar viel echt mee en die colleges op die A4tjes waren leuk gedaan _O_
Zeker! Heb eigenlijk niets te klagen over Giel. Ondanks dat ik voorheen niets van 'm moest hebben.

btw, pijnlijke constatering: er is gewoon een half uur niets gepost hier. De Top 2000 is inderdaad écht voorbij. :'(
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zaterdag 1 januari 2022 @ 19:36:21 #164
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202981256
Downloaden van de beelden wil niet echt lukken. Stopt halvewege.

Edit: lijkt weer te werken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 1 januari 2022 @ 19:49:05 #165
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202981383
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hopelijk met veel goede muziek, concerten en festivals.

Weinig meegepost, maar toch weer een leuke Top 2000 week gehad :)
  zaterdag 1 januari 2022 @ 19:58:19 #166
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_202981498
Ik had het tabblad met de PDF van de Top 2000 nog openstaan. Ik ga 'm nu sluiten ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:05:58 #167
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_202981623
Top2000 was weer een feest dit jaar. Laatste dag valt altijd tegen met uitgekauwde nummers en recente nummers die veel te hoog staan. Maar ook dat hoort er elk jaar weer bij.

Ik heb vast een paar nummers opgeschreven om op te stemmen volgend jaar.
Jeff Buckley - Grace (sinds 2019 niet meer in de lijst)
The shadows - Apache (ooit top 300. Nu afgezakt naar 1531)
Tom Jones - Delilah (staat niet in de lijst)
Steely Dan - Reelin In the years (niet meer in de lijst sinds 2017)
Steely Dan - Do It again (ooit top 500. Nu afgezakt naar 1838)
Billy Joel - James (mooiste nummer van BJ. Heb ik zelf ooit ontdekt door de top 2000)
Wings - Mull of kintyre (Die plaat was ooit 107. Nu afgedaald naar 1293)
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Moderator zaterdag 1 januari 2022 @ 20:12:43 #168
18653 crew  D.
pi_202981745
Wellicht wat laat, maar niet minder gemeend :P

Gelukkig nieuwjaar, en de beste wensen iedereen!
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:17:09 #169
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202981829
10 Gb aan beelden gedownload waar ik op sta *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_202981886
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
10 Gb aan beelden gedownload waar ik op sta *O*
De lokale beveiligings camera’s in Den Helder van gisteren avond?
pi_202981900
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
10 Gb aan beelden gedownload waar ik op sta *O*
This post is worthless without...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:32:32 #172
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202982156
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef alopio het volgende:

[..]
De lokale beveiligings camera’s in Den Helder van gisteren avond?
Iedereen weet dat ik hier was dus daarop is niets te zien :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:33:23 #173
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202982174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]
This post is worthless without...
Moet ik eerst even een goede software hebben om gifjes-screenshots te maken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:40:35 #174
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202982342
Nu de (her)ontdekkingen van de Top 2000 voor mij aan het luisteren op Spotify. Weer veel goed spul met o.a. Arctic Monkeys, Duran Duran, Guano Apes, en de band die niet getypt kan worden Queensryche :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:55:45 #175
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202982736
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:05 schreef Terreros85 het volgende:
Top2000 was weer een feest dit jaar. Laatste dag valt altijd tegen met uitgekauwde nummers en recente nummers die veel te hoog staan. Maar ook dat hoort er elk jaar weer bij.

Ik heb vast een paar nummers opgeschreven om op te stemmen volgend jaar.
Jeff Buckley - Grace (sinds 2019 niet meer in de lijst)
The shadows - Apache (ooit top 300. Nu afgezakt naar 1531)
Tom Jones - Delilah (staat niet in de lijst)
Steely Dan - Reelin In the years (niet meer in de lijst sinds 2017)
Steely Dan - Do It again (ooit top 500. Nu afgezakt naar 1838)
Billy Joel - James (mooiste nummer van BJ. Heb ik zelf ooit ontdekt door de top 2000)
Wings - Mull of kintyre (Die plaat was ooit 107. Nu afgedaald naar 1293)
Die laatste vind ik wel een draak :X
pi_202982764
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Moet ik eerst even een goede software hebben om gifjes-screenshots te maken.
Kan sowieso avidemux aanraden voor het knippen van videobeelden, kost letterlijk maar een seconde om een fragment ergens uit te knippen :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_202982874
Zo. Harry Potter 6 zit er ook op.

:s)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_202983579
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Harry Potter 6 zit er ook op.

:s)
Nu nog 2 te gaan dan!
pi_202983646
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:29 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Zeker! Heb eigenlijk niets te klagen over Giel. Ondanks dat ik voorheen niets van 'm moest hebben.

btw, pijnlijke constatering: er is gewoon een half uur niets gepost hier. De Top 2000 is inderdaad écht voorbij. :'(
Giel was idd de positieve verrassing van dit jaar :Y
pi_202984713
@Scorpion_17, wat balen dat je oud en nieuw zo belabberd was. Volgende keer gewoon je oud en nieuw thuis vieren, dan heb je tenminste FOK! en de gezelligheid in het topic nog :D

Ik had gisteren Brut Uiteinde van Jopen gedronken in plaats van echte champagne. Dat beviel mij eigenlijk wel. Slechts 6,5%, maar toch dat champagne-achtige-randje. Dat ga ik onthouden voor de komende jaarwisseling. Geen kater is wel zo fijn.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:19:38 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202985027
Welk uur is nu?
pi_202985059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef peaceman het volgende:
Welk uur is nu?
Uur U
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202985224
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef peaceman het volgende:
Welk uur is nu?
Matig uurtje.
Ik wacht nog even op het van Inkelen en daarna even de wekker zetten voor een leuk nr om een achterlijke tijd.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202985275
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
@:Scorpion_17, wat balen dat je oud en nieuw zo belabberd was. Volgende keer gewoon je oud en nieuw thuis vieren, dan heb je tenminste FOK! en de gezelligheid in het topic nog :D

Ik had gisteren Brut Uiteinde van Jopen gedronken in plaats van echte champagne. Dat beviel mij eigenlijk wel. Slechts 6,5%, maar toch dat champagne-achtige-randje. Dat ga ik onthouden voor de komende jaarwisseling. Geen kater is wel zo fijn.
Ik had ook Brut Uiteinde, heerlijk bier en veel beter dan champagne. En zoals je zegt, wel dat champagne achtige
pi_202985303
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef peaceman het volgende:
Welk uur is nu?
Het uur dat wij al 10 uur over een topic doen…

Is het al bijna stemweek?
pi_202985307
Vannacht was er een oproep tot verder contact houden door het jaar heen

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 01:27 schreef Poppejans het volgende:
Maarre, deze vraag stelde ik vorig jaar ook: ik wil graag verder blijven kletsen/spuien/lachen
Waar zitten jullie hier op Fok! normaal gesproken?
Of is dat overal, en is er daarom helaas geen centraal topic waarin ik jullie terugvinden kan?
Ik weet dat dat Radiotopic er is, maar daar zit lang niet iedereen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 02:34 schreef Cassa95 het volgende:

[..]
Happy new year! Ik ben naast de T2K en de AIVD kerstpuzzel eigenlijk niet te vinden op fok. Er zou een whatsapp groep met de diehards moeten komen
Uiteindelijk joinde alleen @peaceman de whatsapp groep die je op deze manier deze manier kan joinen, waardoor het lijkt alsof er niet echt interesse is. Dus daarom een polletje:

POLL
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:32:19 #187
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202985475
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Cassa95 het volgende:
Vannacht was er een oproep tot verder contact houden door het jaar heen
[..]
[..]
Uiteindelijk joinde alleen @:peaceman de whatsapp groep die je op deze manier deze manier kan joinen, waardoor het lijkt alsof er niet echt interesse is. Dus daarom een polletje:

[poll=3362]
Vaak zat in WhatsApp of Discord groepen gezeten met Fokkers. Je mist een van de charmante onderdelen van Fok, het binnenlopen van onbekenden. Niet gewoon beter een nauwelijks gebruikte SC te gaan gebruiken en die te gaan claimen?
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:33:58 #188
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202985536
MUZ heeft volgens mij wel een SC die vaak behoorlijk inactief is.
pi_202985555
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Vaak zat in WhatsApp of Discord groepen gezeten met Fokkers. Je mist een van de charmante onderdelen van Fok, het binnenlopen van onbekenden. Niet gewoon beter een nauwelijks gebruikte SC te gaan gebruiken en die te gaan claimen?
Klopt helemaal. De poll is ook erg duidelijk, wat ik ook wel had verwacht :P
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202985556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 04:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zoals een echte nachtposter betaamt...

IK BEN ER WEER! _O_ GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE MENSEN! _O_

Wat een genot; daar waar ik was heb ik nog een aardig deel van de Top 2000 gekeken, en rijkelijk laat kwamen we erachter dat de stream van ZiggoGo (via hoe we keken naar NPO1 Extra, don't even ask) zo'n 45 seconden achterliep. Ik keek bij de gong (en met nog 45 seconden te gaan) op mijn telefoon en zag dat er nog in werkelijkheid 10 seconden over waren, dus waar heel Nederland de faal van Radio 2 aanhoorde en 45 seconden tussen de slotgong en 12 uur mocht overbruggen, ging het bij ons redelijk vlekkeloos en naadloos over _O- _O_

Mijn dank aan dit heerlijke ploegje posters de afgelopen editie, met niet in de minste plaats @:Dagoduck, @:AlchemistOfSorrows, @:alopio, @:n00biedoobiedoo, @:datismijnmening, @:Scorpion_17, @:houdjemond, @:peaceman, @:Isorden, @:Mexicanobakker, @:essnhills, @:MTheBassman, @:Gretzl, @:PippenScottie, @:ok01, @:Limoentjuh, @:Diaan73 en al die talloze posters die ik ongetwijfeld vergeet, nu. Dank, dank, dank voor een heerlijk eindejaarseventje, in een jaar wat we hopelijk snel achter ons kunnen laten en nog eens gruwelijk kunnen verbeteren. Ik zeg, laat 2022 maar komen :D

_O_
Jij en de rest ook bedankt voor alle gezelligheid en warmte O+

Ik keek al uit naar de top2000 en het heeft dit jaar wederom niet teleurgesteld _O_ Superleuke mensen allemaal die iedereen welkom laten voelen zelfs als de meningen verschillen of je de muziek niet helemaal kent :P

Hopelijk allemaal weer aanwezig bij de volgende top2000 :B
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:37:27 #191
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202985673
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
MUZ heeft volgens mij wel een SC die vaak behoorlijk inactief is.
Zou een goeie kunnen zijn :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:37:54 #192
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202985688
Leuk
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Cassa95 het volgende:
Vannacht was er een oproep tot verder contact houden door het jaar heen
[..]
[..]
Uiteindelijk joinde alleen @:peaceman de whatsapp groep die je op deze manier deze manier kan joinen, waardoor het lijkt alsof er niet echt interesse is. Dus daarom een polletje:

[poll=3362]
leuk idee! Ik heb gejoined. Een SC vind ik ook prima maar ik kijk het hele jaar door niet veel op Fok.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:40:55 #193
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202985769
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk
[..]
leuk idee! Ik heb gejoined. Een SC vind ik ook prima maar ik kijk het hele jaar door niet veel op Fok.
Ik ben dagelijks wel een tijdje actief op Fok
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202985788
Ik vind zowel een appgroep als ergens hier een SC leuk, ik voeg me graag toe naar waar het meeste eventuele belangstelling naar uit gaat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:42:12 #195
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202985802
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:11 schreef PippenScottie het volgende:
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie Pippen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooi gezin O+
Ik had je niet herkend als ik de foto op zoom van vorig jaar bekijk.
pi_202985837
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Cassa95 het volgende:
Vannacht was er een oproep tot verder contact houden door het jaar heen
[..]
[..]
Uiteindelijk joinde alleen @:peaceman de whatsapp groep die je op deze manier deze manier kan joinen, waardoor het lijkt alsof er niet echt interesse is. Dus daarom een polletje:

[poll=3362]
Ik vind zelf een mooi topic leuker dan een app groep, oa omdat een topic toegankelijker is voor iedereen en een app groep vaak een “intimi groepje” kan gaan worden.

Ik ben dus zeker voorstander van een topic door het jaar heen, want ik mis de gezelligheid wel hoor de rest van het jaar
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:44:31 #197
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202985862
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind zowel een appgroep als ergens hier een SC leuk, ik voeg me graag toe naar waar het meeste eventuele belangstelling naar uit gaat
Persoonlijk vind beide leuk, maar een appgroep heeft als voordeel dat als Fok! omvalt je toch nog met wat mensen contact kan houden.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:44:40 #198
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202985868
Mijn voorkeur gaat uit naar Fok. Daar kom ik toch al bijna dagelijks. Al zal het lastig blijven om de sfeer van de Top 2000 te creëren, omdat we dan met z'n allen tegelijk naar iets luisteren en becommentariëren. Anyway, wat het ook wordt, ik ben er bij :P
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202985902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef peaceman het volgende:

[..]
Persoonlijk vind beide leuk, maar een appgroep heeft als voordeel dat als Fok! omvalt je toch nog met wat mensen contact kan houden.
Dat ben ik dan ook wel met je eens
pi_202985924
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:44 schreef peaceman het volgende:

[..]
Persoonlijk vind beide leuk, maar een appgroep heeft als voordeel dat als Fok! omvalt je toch nog met wat mensen contact kan houden.
Ik voeg me ook even toe!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202985934
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Ik voeg me ook even toe!
Ik heb mezelf ook net toegevoegd
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:48:01 #202
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202985962
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:45 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat ben ik dan ook wel met je eens
Ik weet ook wel dat de geruchten over het omvallen al lang gaan, maar ooit gebeurt het wel en dan is die gezelligheid helemaal weg als je iedereen kwijt bent. Dat zou ontzettend jammer zijn.
pi_202986028
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef peaceman het volgende:

[..]
Ik weet ook wel dat de geruchten over het omvallen al lang gaan, maar ooit gebeurt het wel en dan is die gezelligheid helemaal weg als je iedereen kwijt bent. Dat zou ontzettend jammer zijn.
Dat zou idd zonde zijn ja.
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:51:05 #204
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202986061
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef peaceman het volgende:

[..]
Ik weet ook wel dat de geruchten over het omvallen al lang gaan, maar ooit gebeurt het wel en dan is die gezelligheid helemaal weg als je iedereen kwijt bent. Dat zou ontzettend jammer zijn.
Om diezelfde reden heb ik me ook al vaker toegevoegd aan Discord groepen. Maar Discord vergeet ik zo vaak
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202986069
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef peaceman het volgende:

[..]
Ik weet ook wel dat de geruchten over het omvallen al lang gaan, maar ooit gebeurt het wel en dan is die gezelligheid helemaal weg als je iedereen kwijt bent. Dat zou ontzettend jammer zijn.
Dan moet je het dus zien als een soort backup. Ik wist niet dat het bestaan van Fok! zo aan een zijden draadje hangt
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202986172
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Om diezelfde reden heb ik me ook al vaker toegevoegd aan Discord groepen. Maar Discord vergeet ik zo vaak
Die start bij mij meteen op als ik mn pc aanslinger :P
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202986198
Ik ben hier ooit terechtgekomen om mijn eigen lijstjesobsessie een plek te geven. Dat is dankzij de vaste gasten ook goed gelukt. WhatsApp-groepen is daarentegen niet mijn ding. Maar ik gun jullie wel alle plezier van de wereld. Dat dan weer wel.
All Day I Dream About Stemlijsten
  zaterdag 1 januari 2022 @ 22:56:09 #208
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202986227
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Isorden het volgende:

[..]
Die start bij mij meteen op als ik mn pc aanslinger :P
Ik heb het alleen mobiel staan, maar de kanalen waar ik in zit staan intussen muted
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202986269
Vandaag wel eindelijk tijd gehad om de serie waar ik mee bezig was af te kijken... moest vlak voor de kerst nog 5 afleveringen van het laatste seizoen.... maar ja iets met 2000 nummers "moeten" luisteren 8)7
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202986298
En nog steeds dat zondag gevoel terwijl het pas zaterdag is :s)
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:00:51 #211
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202986383
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Isorden het volgende:
En nog steeds dat zondag gevoel terwijl het pas zaterdag is :s)
Gevoel had ik ook de hele dag 😁
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202986402
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Gevoel had ik ook de hele dag 😁
In ieder geval beter dan andersom, want dan lijkt t weekend helemaal zo kort 8)7
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:03:58 #213
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202986465
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:01 schreef Isorden het volgende:

[..]
In ieder geval beter dan andersom, want dan lijkt t weekend helemaal zo kort 8)7
Ik heb dat gevoel ook altijd als ik op vrijdagavond iets doe aan de kroeg ofzo
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202986549
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ik heb dat gevoel ook altijd als ik op vrijdagavond iets doe aan de kroeg ofzo
Wat is een kroeg precies?
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:07:26 #215
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202986575
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef Isorden het volgende:

[..]
Wat is een kroeg precies?
Laatste keer dat ik een kroeg zag was een dikke maand terug met een Fok meet dus enige herinnering heb ik nog :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202986652
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Laatste keer dat ik een kroeg zag was een dikke maand terug met een Fok meet dus enige herinnering heb ik nog :P
Bedenk net dat mijn laatste keer 3 oktober was trouwens... whiskyproeverij die al 4x was verplaatst intussen :+

Die fles whisky die ik daar gekocht heb is deze week wel gesneuveld :9

Maar de keer daarvoor was denk ik echt voor de hele corona begon....
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:12:43 #217
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202986731
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef Isorden het volgende:

[..]
Bedenk net dat mijn laatste keer 3 oktober was trouwens... whiskyproeverij die al 4x was verplaatst intussen :+

Die fles whisky die ik daar gekocht heb is deze week wel gesneuveld :9

Maar de keer daarvoor was denk ik echt voor de hele corona begon....
In de lente nog een avond terassen /kroeg gedaan in Valkenswaard. Dat waren de enige 2 keer dit jaar. Behalve overdag wel eens een terrasje maar dat noem ik geen kroegbezoek
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202986816
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Laatste keer dat ik een kroeg zag was een dikke maand terug met een Fok meet dus enige herinnering heb ik nog :P
:W
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:17:05 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202986832
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef -Shii- het volgende:

[..]
:W
Jaaaaaa een meet met oa jou *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:28:47 #220
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_202987172
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 05:09 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Weet jij hoe ik beelden van deze editie kan downloaden?
Via de mail kreeg ik een linkje naar hier, ik ga eens voor je kijken (Anders kan de good old screenrecorder misschien uitkomst bieden).

EDIT: Okee dit is echt fantastisch. Ga naar de lijst, klik een uur aan, druk NOG NIET OP PLAY, druk op je toetsenbord op F12, ga naar het tabje 'network', druk op PLAY, en zie dat er één file in de lijst opkomt: filenaam blablablabla .MP4. Die open je in een new tab, rechtermuisknop opslaan als _O_ _O_ _O_

Ik ben goed. 8-) 8-) 8-) 8-)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:30:04 #221
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_202987230
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Via de mail kreeg ik een linkje naar hier, ik ga eens voor je kijken (Anders kan de good old screenrecorder misschien uitkomst bieden).
Is inmiddels gelukt. Gewoon bij terugkijken in de video op rechtermuisknop opslaan drukken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:31:26 #222
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_202987265
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Is inmiddels gelukt. Gewoon bij terugkijken in de video op rechtermuisknop opslaan drukken.
...Oh, dat kan ook gewoon? :') Het is 2022, DRM-loze video's kan ik niet meer aan wennen _O- Echt waar, ALLES is zo heftig beveiligd dat ik stomverbaasd ben over deze linkjes die je zo kan meeplukken _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:41:16 #223
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_202987513
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 10:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden :W

Hoe is het hier? Ik heb een belabberde oud en nieuw achter de rug. Vierde het bij 2 vrienden die tevens een stel zijn. Toen ik er aan kwam om half 7 moest ik op t toilet eerst een zelftest doen. Daarna bleek dat ze - ondanks eerdere afspraken - samen al gegeten hadden. En tot slot van rekening ging de vrouw des huizes al om half 12 slapen. Toen ik om 2 uur op bed lag, hoorde ik allemaal feestjes in de wijk van waar deze vrienden wonen (ze wonen in Arnhem dus ik moest blijven slapen) en voelde ik me vrij saai en meh en eenzaam dat ik niet zulke vrienden heb van goede feestjes - althans die nodigen me niet uit voor O&N.

Nu in een vrij uitgestorven NL met de trein reizend terug naar Utrecht.
Wauw, wat een kut-oud en nieuw. Ik heb eenzelfde iets meegemaakt in 2019-2020, toen ik bij 2 goede vriendinnen (samenwonend, setje) met de broer van één ook aanwezig tot 10 voor 12 dus 'Jackass Bad Grandpa' op Netflix gingen kijken (Wat al ernstig is :')), daarna na middernacht de fiets pakken om de stad in te gaan naar 'de enige kroeg die nog wel open is en geen tickets nodig heeft', om er daar achter te komen dat die kroeg was afgehuurd voor een privéfeestje _O- Gewoon compleet waanzinnig dom. Om ongeveer 1 uur weer terugfietsend en... Nou ja, dat was 't. :') Dit jaar heb ik OPNIEUW bij die dames geprobeerd te vieren, twee andere goede vriendinnen meegenomen en ik moet zeggen: de avond was best wel geslaagd. Zij hadden gekookt (en goed ook!), ik had drank geregeld en er waren oliebollen, doggo's O+ en dankzij de technische eikel die ik ben ook nog Top2000 op de TV. _O_

Helaas de volgende ochtend het nieuws dat één van de twee dames des huizes van een collega te horen kreeg dat hij positief getest was. Dat wist ie gister al, maar liet die drol vandaag pas weten. Dame des huizes test gedaan, ook positief :') Dussss, wij beginnen 2022 allemaal in kut-quarantaine _O-

Lang verhaal kort: volgend jaar wil ik het nieuwjaar inluiden op een gecrashed feestje met veel te veel drank en veel te veel mensen die ik niet ken. Laat de spontane orgy maar komen, kan dan alleen maar meevallen _O-

P.S.:
quote:
voelde ik me vrij saai en meh en eenzaam dat ik niet zulke vrienden heb van goede feestjes - althans die nodigen me niet uit voor O&N.
Dit gevoel ken ik maar al te goed. Aangeven dat dit niet tof was, hun reactie even aankijken en dan voor jezelf besluiten of je dit soort 'vrienden' in je omgeving wil. Trust me, je hebt eigenlijk te weinig tijd voor dit soort onzin. Dat zelftesten op het toilet is ook wel heel erg lomp :') En ja, dat zeg ik zelfs met deze corona-scare waar ik me nu zelf in bevind... Want ik zou het zo weer doen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 2 januari 2022 @ 00:35:02 #224
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202988841
Terug van het terras..geen top 2000 die nog bezig is. Welkom zwart gat -O-
  zondag 2 januari 2022 @ 00:59:22 #225
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202989066
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:35 schreef peaceman het volgende:
Terug van het terras..geen top 2000 die nog bezig is. Welkom zwart gat -O-
ik heb ook ietwat een 'wat nu' gevoel
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 2 januari 2022 @ 01:01:58 #226
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202989080
quote:
88s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:59 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik heb ook ietwat een 'wat nu' gevoel
Haha we zijn eigenlijk best wel triest hè?!
  zondag 2 januari 2022 @ 01:03:20 #227
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202989086
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:01 schreef peaceman het volgende:

[..]
Haha we zijn eigenlijk best wel triest hè?!
apart wel inderdaad, triest, mwah zo zou ik het niet noemen :P
alhoewel ;)
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 2 januari 2022 @ 01:09:02 #228
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202989121
Dat zwarte gat herken ik eigenlijk niet zo. :@ Ik vind het echt geniaal altijd, die Top 2000, maar vind het op 1 januari ook ergens wel heel fijn om niet de hele tijd obsessief aan de radio vastgelijmd te zitten. Weer eens zelf een muziekje aanzetten, een serie kijken, et cetera :D
  zondag 2 januari 2022 @ 01:12:55 #229
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202989149
Wat ik wel herken is het gemis van vrienden die nog houden van een leuk feestje. Iedereen begon al overdreven burgerlijk te worden maar dat is wel echt in een stroomversnelling geraakt door corona. Ze zijn ook allemaal heel erg star in het vasthouden aan de regels van de overheid, heel vermoeiend. :')

Maar heb gewoon lekker de hele avond Catan gespeeld met mijn beste vriend (die wilde iig wel afspreken) en mijn vriendin, dus alsnog wel gezellig gehad op zich.
  zondag 2 januari 2022 @ 01:24:08 #230
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202989199
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat ik wel herken is het gemis van vrienden die nog houden van een leuk feestje. Iedereen begon al overdreven burgerlijk te worden maar dat is wel echt in een stroomversnelling geraakt door corona. Ze zijn ook allemaal heel erg star in het vasthouden aan de regels van de overheid, heel vermoeiend. :')

Maar heb gewoon lekker de hele avond Catan gespeeld met mijn beste vriend (die wilde iig wel afspreken) en mijn vriendin, dus alsnog wel gezellig gehad op zich.
meh, probeer zoveel mogelijk regels te volgen, maar wil nog wel een beetje leve hoor. Dus met kerst waren we ook gewoon met iets teveel mensen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202989242
Uurlijst? ;(
  zondag 2 januari 2022 @ 01:40:17 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202989254
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:37 schreef ok01 het volgende:
Uurlijst? ;(
geen Marco dit uur? :{
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 2 januari 2022 @ 01:42:38 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202989261
7 dagen lang is dit gegarandeerd het topic waar het Fok leven bruist. Daarna weer een lange winterslaap :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202989294
quote:
88s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Vaak zat in WhatsApp of Discord groepen gezeten met Fokkers. Je mist een van de charmante onderdelen van Fok, het binnenlopen van onbekenden. Niet gewoon beter een nauwelijks gebruikte SC te gaan gebruiken en die te gaan claimen?
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef Isorden het volgende:

[..]
Die start bij mij meteen op als ik mn pc aanslinger :P
Heb zelf inderdaad ook meer met Discord, ook omdat die idd automatisch aanslingert, en ik gebruik het ook vrij actief _O-
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  zondag 2 januari 2022 @ 01:59:45 #235
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202989347
de MUZ SC:

Koen66 in MUZ / [SC] Dag coronavirus, xoa xoa xoa xoa xoa

[ Bericht 6% gewijzigd door Koen66 op 02-01-2022 02:06:09 ]
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 2 januari 2022 @ 02:10:35 #236
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_202989379
quote:
88s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:40 schreef Koen66 het volgende:

[..]
geen Marco dit uur? :{


[ Bericht 5% gewijzigd door ArnieAlberts op 02-01-2022 03:00:59 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 2 januari 2022 @ 02:55:42 #237
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_202989460
Zwarte gat? Ik ben begonnen aan de Top 2000 van 1999. _O- Nog heerlijk kneuterig dat begin, tijdens het derde uur klapt nummer 1943 eruit (Ja, in die tijd werd er nog niet zo héél veel geluld in de uren, plus de nummers waren korter) en vertelt de dj van dienst "Dat het gehele team nu met man en macht bezig is de cd op te poetsen" :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 2 januari 2022 @ 04:33:28 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202989562
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat zwarte gat herken ik eigenlijk niet zo. :@ Ik vind het echt geniaal altijd, die Top 2000, maar vind het op 1 januari ook ergens wel heel fijn om niet de hele tijd obsessief aan de radio vastgelijmd te zitten. Weer eens zelf een muziekje aanzetten, een serie kijken, et cetera :D
Wat deze editie meer speelde dan andere jaren, was het op en neer geslingerd worden tussen zomaar een playlist, podcast of *insert vage radiozender x* op willen zetten, om iets te ontdekken wat ik niet ken, maar ook niet al te erg van 'wat er speelt' en het geouwehier hier/op social media vandaan willen raken.

De eindejaarlijsten wonnen het, maar ergens houdt het je ook weer van andere muziek vandaan. De tijd dat de Top 2000 bruikbaar was om (voor mezelf) onbekende muziek te ontdekken, is wel geweest. Tijdens de eerste edities in 2008 en 2009 was ik voortdurend titels op aan het schrijven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 02-01-2022 05:19:26 ]
pi_202989630
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 02:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zwarte gat? Ik ben begonnen aan de Top 2000 van 1999. _O- Nog heerlijk kneuterig dat begin, tijdens het derde uur klapt nummer 1943 eruit (Ja, in die tijd werd er nog niet zo héél veel geluld in de uren, plus de nummers waren korter) en vertelt de dj van dienst "Dat het gehele team nu met man en macht bezig is de cd op te poetsen" :D
Goh dat ze toen Dalet nog niet hadden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Redactie Frontpage / Sport zondag 2 januari 2022 @ 07:35:31 #240
426493 crew  PippenScottie
pi_202989861
Mogguh!! :O

c_/

Gek, op tijd wakker zijn en me uitgerust voelen
pi_202989933
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 07:35 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh!! :O

c_/

Gek, op tijd wakker zijn en me uitgerust voelen
Mogguh, ik dacht, ik ga op tijd voor de booster, dan is het niet zo druk.

Wel weer lekker nostalgisch in de rij staan om een hal binnen te komen ;)

  zondag 2 januari 2022 @ 08:21:58 #242
451264 Isorden
Est. 1990
pi_202989992
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 08:01 schreef cafca het volgende:

[..]
Mogguh, ik dacht, ik ga op tijd voor de booster, dan is het niet zo druk.

Wel weer lekker nostalgisch in de rij staan om een hal binnen te komen ;)

[ afbeelding ]
Komt me bekend voor ja...

Zo iets had ik woensdag ook.
Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Kyran het volgende:
Die overgang was zo goed dat volgend jaar fucking Trekker in de top 10 staat omdat idioten denken dat die 15 minuten durende trekkerplaat een meesterwerk is ...
pi_202990390
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
@:Scorpion_17, wat balen dat je oud en nieuw zo belabberd was. Volgende keer gewoon je oud en nieuw thuis vieren, dan heb je tenminste FOK! en de gezelligheid in het topic nog :D

Ik had gisteren Brut Uiteinde van Jopen gedronken in plaats van echte champagne. Dat beviel mij eigenlijk wel. Slechts 6,5%, maar toch dat champagne-achtige-randje. Dat ga ik onthouden voor de komende jaarwisseling. Geen kater is wel zo fijn.
Leuk! Wij hadden Lowlander Brut. Ook 6.5%. Beetje hetzelfde idee denk ik
  zondag 2 januari 2022 @ 09:33:01 #244
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202990443
quote:
Gaan we daar binnen vallen?
  ESF Reporter zondag 2 januari 2022 @ 09:39:25 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_202990493
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 08:01 schreef cafca het volgende:

[..]
Mogguh, ik dacht, ik ga op tijd voor de booster, dan is het niet zo druk.

Wel weer lekker nostalgisch in de rij staan om een hal binnen te komen ;)

[ afbeelding ]
Is dat toevallig de Koepelhal? Daar mag ik donderdag geprikt worden. Lekker achter het station met een naald in m’n arm. :7
  zondag 2 januari 2022 @ 09:41:46 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_202990518
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 08:01 schreef cafca het volgende:

[..]
Mogguh, ik dacht, ik ga op tijd voor de booster, dan is het niet zo druk.

Wel weer lekker nostalgisch in de rij staan om een hal binnen te komen ;)

[ afbeelding ]
^O^ ik mag 6 januari bij de Grolsch Veste
pi_202990596
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 08:01 schreef cafca het volgende:

[..]
Mogguh, ik dacht, ik ga op tijd voor de booster, dan is het niet zo druk.

Wel weer lekker nostalgisch in de rij staan om een hal binnen te komen ;)

[ afbeelding ]
Jeumig! Buiten in de kou, bah
Ik mag morgen eind vd middag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 09:52:18 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202990609
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Jeumig! Buiten in de kou, bah
Ik mag morgen eind vd middag
Ik moet nog een afspraak maken.. doe ik wel als we weer thuis zijn.
  zondag 2 januari 2022 @ 09:52:22 #249
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202990610
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Jeumig! Buiten in de kou, bah
Ik mag morgen eind vd middag
Welke kou?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  ESF Reporter zondag 2 januari 2022 @ 09:52:53 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_202990619
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Jeumig! Buiten in de kou, bah
Het is 12 graden hè, zowat zomer. 8-)
pi_202990624
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:39 schreef Cee het volgende:

[..]
Is dat toevallig de Koepelhal? Daar mag ik donderdag geprikt worden. Lekker achter het station met een naald in m’n arm. :7
Yep.

Zo had ik het nog niet bekeken :D
pi_202990640
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:52 schreef Cee het volgende:

[..]
Het is 12 graden hè, zowat zomer. 8-)
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Welke kou?
Ik ben een beetje boel meer zomermens :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 09:57:15 #253
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202990653
Ik krijg morgen mijn booster. In Voorthuizen of all places -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_202990672
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:57 schreef Starflyer het volgende:
Ik krijg morgen mijn booster. In Voorthuizen of all places -O-
Woon je daar in de buurt? Ik wel redelijk.
Voor m'n prik moet ik morgen in Ede zijn
Hier is ook iemand uit Arnhem las ik afgelopen dagen, ook erg dicht bij mij.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 10:04:45 #255
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202990727
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:59 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Woon je daar in de buurt? Ik wel redelijk.
Voor m'n prik moet ik morgen in Ede zijn
Hier is ook iemand uit Arnhem las ik afgelopen dagen, ook erg dicht bij mij.
Amersfoort. De vorige keer was gewoon in de Rijtuigenloods naast het station. Nu is het 20 minuten rijden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 2 januari 2022 @ 10:05:35 #256
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202990734
Kunnen jullie niet gewoon in je eigen woonplaats?
pi_202990749
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:05 schreef peaceman het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon in je eigen woonplaats?
In mijn mini stadje is er geen priklocatie.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 10:08:56 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202990761
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:07 schreef Poppejans het volgende:

[..]
In mijn mini stadje is er geen priklocatie.
Madurodam?
pi_202990765
Ik zat gisteren tijdens het rijden 2u met Radio 2 nog even aan (ik schakel na de top 2000 altijd terug naar 3FM)
Jammer dat bij de After party er ook nrs mochten worden aangevraagd die in de lijst stonden, ipv alleen nrs die het niet gehaald hebben.
Hoorde toch weer veel meuk die altijd al te horen is zoals een Harry Styles e.d
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 10:09:54 #260
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202990766
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:05 schreef peaceman het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon in je eigen woonplaats?
Ik kreeg de opties Amsterdam, Hilversum of Voorthuizen, zelfs na 5 keer refreshen. Dus maar voor Voorthuizen gekozen.

Had ik de vorige keer ook, maar toen moest ik langer wachten en dus gebeld. Toen kon ik ineens wel eerder en in Amersfoort terecht.
Nu heb ik die moeite niet genomen omdat ik nu niet zo lang hoef te wachten en het qua reistijd niet veel meer is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_202990769
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:08 schreef peaceman het volgende:

[..]
Madurodam?
Zo klein is Wageningen O+ ook weer niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 10:10:38 #262
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202990774
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:09 schreef Poppejans het volgende:
Ik zat gisteren tijdens het rijden 2u met Radio 2 nog even aan (ik schakel na de top 2000 altijd terug naar 3FM)
Jammer dat bij de After party er ook nrs mochten worden aangevraagd die in de lijst stonden, ipv alleen nrs die het niet gehaald hebben.
Hoorde toch weer veel meuk die altijd al te horen is zoals een Harry Styles e.d
Mee eens. Dat moeten ze gewoon niet doen.
pi_202990802
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:10 schreef peaceman het volgende:

[..]
Mee eens. Dat moeten ze gewoon niet doen.
Ik wou Billy Idol aanvragen maar was aan het rijden helaas
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 10:14:32 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202990810
Vanochtend boosterprik gehad. Was druk, maar het liep vlot door (mag ook wel met 26 balies) ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 januari 2022 @ 10:15:56 #265
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202990822
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Ik wou Billy Idol aanvragen maar was aan het rijden helaas
Waarom geen Life of agony?
pi_202990829
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:15 schreef peaceman het volgende:

[..]
Waarom geen Life of agony?
Omdat ik die stom vind tegenwoordig. (sorry Mina)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 2 januari 2022 @ 10:18:28 #267
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202990837
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Omdat ik die stom vind tegenwoordig. (sorry Mina)
Ja maar River runs red is wel een geweldig album :Y
  zondag 2 januari 2022 @ 10:20:16 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202990852
Ik ben ook niet zo vd WA-groepen. Maar hier actief meedoen in een SC lijkt me wel leuk.
En mocht FOK! écht op het randje van omvallen staan dan kan ik (hopelijk) alsnog wel aanhaken in een WA-groep.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 januari 2022 @ 10:24:17 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202990885
In het Radio 49 topic is iedereen ook welkom natuurlijk. madmaster draait daar en ik ook wel eens. Ik hoop daar dit jaar de Peaceman top 1000 te gaan draaien.

Diaan73 in MUZ / Radio 49 #3620 - Wel op tijd thuis voor Kerst!

[ Bericht 35% gewijzigd door peaceman op 02-01-2022 10:30:23 ]
pi_202991503
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:09 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik kreeg de opties Amsterdam, Hilversum of Voorthuizen, zelfs na 5 keer refreshen. Dus maar voor Voorthuizen gekozen.

Had ik de vorige keer ook, maar toen moest ik langer wachten en dus gebeld. Toen kon ik ineens wel eerder en in Amersfoort terecht.
Nu heb ik die moeite niet genomen omdat ik nu niet zo lang hoef te wachten en het qua reistijd niet veel meer is.
Amersfoort is het middelpunt van Nederland. Van daaruit is alles dichtbij ;)
pi_202991618
Terugkijktip: soundtrack van de koude oorlog met Leo Blokhuis. Gisteravond uitgezonden op NPO. Geweldig.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 2 januari 2022 @ 12:02:38 #272
426493 crew  PippenScottie
pi_202991804
Ik heb nog nagedacht over de vraag welk liedje van de Top 2000 een extra lading heeft gekregen. Ik heb er toch eentje bedacht, Hijo de la Luna van Mecano.

Ik ken het liedje al een jaar of dertig, maar ik spreek geen Spaans en wist nog net dat het over een kind van de maan ging.

Dit jaar pakte ik de tekst incl vertaling er eens bij. Het liedje gaat over een zigeneunermeisje dat verliefd is op een man en een deal sluit met de maan. De maan zal ervoor zorgen dat de man verliefd op haar wordt, maar in ruil daarvoor wil de maan hun eerste kindje hebben.
Meisje lacht erom, wat moet een maan met een kind van ‘bont’?

De maan komt de afspraak na, de twee worden verliefd en krijgen een kind. Het kind blijkt echter leliewit met grijze ogen. De vader, een kaneelkleurige zigeuner, gelooft niet dat het zijn kind is, vermoordt de moeder en laat het kind achter op een bergtop.

Tot zover is het een tikkie kitsch, maar het past bij de muziek en het is goed zo. Maar dan komen de slotzinnen:

Y las noches que haya luna llena
Será porque el niño esté de buenas
Y si el niño llora
Menguará la luna para hacerle una cuna

De nachten dat het een volle maan is, zullen zijn omdat het kind blij is.
En als het kind huilt, wordt de maan kleiner en maakt een wiegje voor hem.

O+

[ Bericht 0% gewijzigd door PippenScottie op 02-01-2022 12:33:27 ]
pi_202992628
De afgelopen jaren moest je de Top 2000 a gogo snel terugkijken, want die werden al snel verwijderd van NPO Start. Het ziet er naar uit dat we dit jaar iets meer tijd hebben. Fijn, dan doe ik rustig aan en kijk ik eerst MolTalk terug :P
pi_202993675
Hoorde een uurtje geleden dit nummer op Radio 2, stond in de beginjaren vaak in de Top 2000 werd erbij gezegd. Versta er geen bal van, maar wat lekker zeg.

  zondag 2 januari 2022 @ 14:23:33 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202993741
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
Terugkijktip: soundtrack van de koude oorlog met Leo Blokhuis. Gisteravond uitgezonden op NPO. Geweldig.
Thanks, we zijn nu aan het kijken ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 januari 2022 @ 14:30:04 #276
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_202993842
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
Hoorde een uurtje geleden dit nummer op Radio 2, stond in de beginjaren vaak in de Top 2000 werd erbij gezegd. Versta er geen bal van, maar wat lekker zeg.

Van 1999 tot 2015 in de top2000. En ik heb dit nummer nog nooit gehoord.
Ik wil volgend jaar wel stemmen op dit nummer om deze weer terug te krijgen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  FOK!fotograaf zondag 2 januari 2022 @ 14:50:59 #277
842 Zorro
Z
pi_202994166
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Thanks, we zijn nu aan het kijken ^O^
Ik nu ook, nooit geweten dat die ontploffingen bij 99 Luftballons echt waren :o
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202994211
quote:
6s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:50 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik nu ook, nooit geweten dat die ontploffingen bij 99 Luftballons echt waren :o
Behoorlijke biem, ja. Leuk verhaal wel.
pi_202994262
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:30 schreef Terreros85 het volgende:

[..]
Van 1999 tot 2015 in de top2000. En ik heb dit nummer nog nooit gehoord.
Ik wil volgend jaar wel stemmen op dit nummer om deze weer terug te krijgen.
Prachtige klassieker, jammer dat die eruit is, ja
pi_202994284
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:30 schreef Terreros85 het volgende:

[..]
Van 1999 tot 2015 in de top2000. En ik heb dit nummer nog nooit gehoord.
Ik wil volgend jaar wel stemmen op dit nummer om deze weer terug te krijgen.
Gaat ook op mijn lijstje voor volgend jaar. Kende het ook niet.
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 16:58:04 #281
18653 crew  D.
pi_202995698
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
Hoorde een uurtje geleden dit nummer op Radio 2, stond in de beginjaren vaak in de Top 2000 werd erbij gezegd. Versta er geen bal van, maar wat lekker zeg.

Die heb ik gisteren nog aangevraagd :Y
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 17:01:09 #282
18653 crew  D.
pi_202995731
En bij de Fok Top 2000 competitie heeft ie op een gedeelde 3e plaats gestaan in 2017 :Y
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 17:03:27 #283
18653 crew  D.
pi_202995764
Maar ik stem volgend jaar mee :Y

En kan de stemlijst er even bij zoeken om de andere stemmers op Anak ook te mobiliseren :P
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 17:04:24 #284
18653 crew  D.
pi_202995776
2015

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 03:11 schreef D. het volgende:
Anak O+
2016

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:44 schreef D. het volgende:
Mijn typische Top 2000 plaat is eruit (Anak)

Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn :N
:P
pi_202995846
Het nummer staat ook niet meer op de keuzelijst, dus volgens mij wil Radio 2 het nummer ook niet meer in de lijst hebben :P
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202995851
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:04 schreef D. het volgende:
2015
[..]
2016
[..]
:P
In de buurt van jouw eerste link zie ik iig een medestander die niet meer mee gaat stemmen ;(
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 17:11:36 #287
18653 crew  D.
pi_202995855
Al rond kijkend kom ik mijn stemlijst uit 2013 tegen :P

Buena Vista Social Club -Chan Chan
David Bowie - Heroes
The Doors - Love Her Madly
Duran Duran - Save A Prayer
Freddie Aguilar - Anak
Jimi Hendrix - Little Wing
Johnny Cash - A Thing Called Love
Live - Lightning Crashes
Michael Jackson - Don't Stop Till You Get Enough
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
Pearl Jam - Black
Phil Oakley and Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
Radiohead - Street Spirit
The Rolling Stones - She's A Rainbow
Steve Harley & Cockney Rebel - Make Me Smile (Come Up And See Me)
pi_202995875
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:10 schreef Cassa95 het volgende:
Het nummer staat ook niet meer op de keuzelijst, dus volgens mij wil Radio 2 het nummer ook niet meer in de lijst hebben :P
Ik verwacht ook niet dat het er nog in gaat komen eerlijk gezegd. Tenzij een paar BNers een programma gaat starten ter promotie van het filipijnse lied....
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 17:13:48 #289
18653 crew  D.
pi_202995878
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:11 schreef cafca het volgende:

[..]
In de buurt van jouw eerste link zie ik iig een medestander die niet meer mee gaat stemmen ;(
Ik zie het ja -O-

Had via de search mijn post gevonden, dus nog niet in de topic gekeken :N
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 17:14:41 #290
18653 crew  D.
pi_202995888
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:13 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik verwacht ook niet dat het er nog in gaat komen eerlijk gezegd. Tenzij een paar BNers een programma gaat starten ter promotie van het filipijnse lied....
Hoeveel stemmen zouden we nodig hebben?
pi_202995900
Net bij de top 2000 shuffle koos iemand Abba boven New Order en ik moest een beetje huilen
pi_202995936
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:14 schreef D. het volgende:

[..]
Hoeveel stemmen zouden we nodig hebben?
Ik denk tegen de 1000 inmiddels

https://www.petermeindert(...)e-top-2000-van-2016/

In 2016 was de schatting ca. 800
  Moderator zondag 2 januari 2022 @ 17:22:46 #293
18653 crew  D.
pi_202995992
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:18 schreef cafca het volgende:

[..]
Ik denk tegen de 1000 inmiddels

https://www.petermeindert(...)e-top-2000-van-2016/

In 2016 was de schatting ca. 800
Niet weinig, maar wel te overzien :Y
pi_202996028
Heb vandaag op Spotify de top2000 uit 1999 aanstaan. Daar hoor je, zeker in de onderste regionen, echt heerlijke nummers voorbijkomen. M’n favo lijstje is weer lekker aangevuld.
pi_202996093
Een jaar of tien terug was er een mooi interview met Freddie Aguilar over Anak bij Top 2000 a Gogo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 2 januari 2022 @ 17:55:12 #296
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202996470
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vanochtend boosterprik gehad. Was druk, maar het liep vlot door (mag ook wel met 26 balies) ^O^
Congresgebouw zeker? Ben daar donderdag met mijn moeder geweest. Woensdag mag ik zelf.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_202996501
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vanochtend boosterprik gehad. Was druk, maar het liep vlot door (mag ook wel met 26 balies) ^O^
Ik mag zometeen hier in Utrecht ^O^
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 2 januari 2022 @ 17:58:50 #298
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_202996539
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
Heb vandaag op Spotify de top2000 uit 1999 aanstaan. Daar hoor je, zeker in de onderste regionen, echt heerlijke nummers voorbijkomen. M’n favo lijstje is weer lekker aangevuld.
Grappig, die heb ik ook al een tijd aanstaan vandaag. ^O^
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zondag 2 januari 2022 @ 19:35:08 #299
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_202997944
One More Second _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ (nu op Radio 2)

De grootste omissie in de Top 2000. Gelukkig draait Leo hem wel! Wordt enorm veel aangevraagd :)



[ Bericht 20% gewijzigd door Gretzl op 02-01-2022 20:31:57 ]
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zondag 2 januari 2022 @ 21:27:13 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203000302
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:55 schreef 4-elements het volgende:

[..]
Congresgebouw zeker? Ben daar donderdag met mijn moeder geweest. Woensdag mag ik zelf.
World Forum :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 januari 2022 @ 21:27:46 #301
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203000328
quote:
6s.gif Op zondag 2 januari 2022 14:50 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik nu ook, nooit geweten dat die ontploffingen bij 99 Luftballons echt waren :o
Ik ook niet :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')