quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik heb er nu al spijt van. 2022 valt tot nu toe tegen
Oei, die zal op basis van jou geschiedenis met het zien van artiesten niet lang meer hebben, als ik in deze lijst kijk: Dagoduck in MUZ / Welke muzikanten heb jij live gezien die inmiddels zijn overleden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
@:Gretzl Ik kom er net achter dat ik Sharon van Etten nog live heb gezien in 2014 op Le Guess Who?
Happy new year! Ik zit naast de T2K en de AIVD kerstpuzzel eigenlijk niet te vinden op fok. Er zou een whatsapp groep met de diehards moeten komenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:27 schreef Poppejans het volgende:
Maarre, deze vraag stelde ik vorig jaar ook: ik wil graag verder blijven kletsen/spuien/lachen
Waar zitten jullie hier op Fok! normaal gesproken?
Of is dat overal, en is er daarom helaas geen centraal topic waarin ik jullie terugvinden kan?
Ik weet dat dat Radiotopic er is, maar daar zit lang niet iedereen.
Jazeker, prima!quote:
Duurt lang.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 03:04 schreef het_fokschaap het volgende:
Beste wensen allemaal en tot eerste kerstdag
Ain't no mountain high enough!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 03:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Te lang, zou je zelfs kunnen zeggen
Weet jij hoe ik beelden van deze editie kan downloaden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 04:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zoals een echte nachtposter betaamt...
IK BEN ER WEER!GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE MENSEN!
Wat een genot; daar waar ik was heb ik nog een aardig deel van de Top 2000 gekeken, en rijkelijk laat kwamen we erachter dat de stream van ZiggoGo (via hoe we keken naar NPO1 Extra, don't even ask) zo'n 45 seconden achterliep. Ik keek bij de gong (en met nog 45 seconden te gaan) op mijn telefoon en zag dat er nog in werkelijkheid 10 seconden over waren, dus waar heel Nederland de faal van Radio 2 aanhoorde en 45 seconden tussen de slotgong en 12 uur mocht overbruggen, ging het bij ons redelijk vlekkeloos en naadloos over![]()
Mijn dank aan dit heerlijke ploegje posters de afgelopen editie, met niet in de minste plaats @:Dagoduck, @:AlchemistOfSorrows, @:alopio, @:n00biedoobiedoo, @:datismijnmening, @:Scorpion_17, @:houdjemond, @:peaceman, @:Isorden, @:Mexicanobakker, @:essnhills, @:MTheBassman, @:Gretzl, @:PippenScottie, @:ok01, @:Limoentjuh, @:Diaan73 en al die talloze posters die ik ongetwijfeld vergeet, nu. Dank, dank, dank voor een heerlijk eindejaarseventje, in een jaar wat we hopelijk snel achter ons kunnen laten en nog eens gruwelijk kunnen verbeteren. Ik zeg, laat 2022 maar komen
Zaten wederom schitterende docu's bijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Zoals elk jaar zeg ik “gelukkig hebben we de agogo’s nog”
Mogguh Pippen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |