quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik heb er nu al spijt van. 2022 valt tot nu toe tegen
Oei, die zal op basis van jou geschiedenis met het zien van artiesten niet lang meer hebben, als ik in deze lijst kijk: Dagoduck in MUZ / Welke muzikanten heb jij live gezien die inmiddels zijn overleden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
@:Gretzl Ik kom er net achter dat ik Sharon van Etten nog live heb gezien in 2014 op Le Guess Who?
Happy new year! Ik zit naast de T2K en de AIVD kerstpuzzel eigenlijk niet te vinden op fok. Er zou een whatsapp groep met de diehards moeten komenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:27 schreef Poppejans het volgende:
Maarre, deze vraag stelde ik vorig jaar ook: ik wil graag verder blijven kletsen/spuien/lachen
Waar zitten jullie hier op Fok! normaal gesproken?
Of is dat overal, en is er daarom helaas geen centraal topic waarin ik jullie terugvinden kan?
Ik weet dat dat Radiotopic er is, maar daar zit lang niet iedereen.
Jazeker, prima!quote:
Duurt lang.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 03:04 schreef het_fokschaap het volgende:
Beste wensen allemaal en tot eerste kerstdag
Ain't no mountain high enough!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 03:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Te lang, zou je zelfs kunnen zeggen
Weet jij hoe ik beelden van deze editie kan downloaden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 04:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zoals een echte nachtposter betaamt...
IK BEN ER WEER!GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE MENSEN!
Wat een genot; daar waar ik was heb ik nog een aardig deel van de Top 2000 gekeken, en rijkelijk laat kwamen we erachter dat de stream van ZiggoGo (via hoe we keken naar NPO1 Extra, don't even ask) zo'n 45 seconden achterliep. Ik keek bij de gong (en met nog 45 seconden te gaan) op mijn telefoon en zag dat er nog in werkelijkheid 10 seconden over waren, dus waar heel Nederland de faal van Radio 2 aanhoorde en 45 seconden tussen de slotgong en 12 uur mocht overbruggen, ging het bij ons redelijk vlekkeloos en naadloos over![]()
Mijn dank aan dit heerlijke ploegje posters de afgelopen editie, met niet in de minste plaats @:Dagoduck, @:AlchemistOfSorrows, @:alopio, @:n00biedoobiedoo, @:datismijnmening, @:Scorpion_17, @:houdjemond, @:peaceman, @:Isorden, @:Mexicanobakker, @:essnhills, @:MTheBassman, @:Gretzl, @:PippenScottie, @:ok01, @:Limoentjuh, @:Diaan73 en al die talloze posters die ik ongetwijfeld vergeet, nu. Dank, dank, dank voor een heerlijk eindejaarseventje, in een jaar wat we hopelijk snel achter ons kunnen laten en nog eens gruwelijk kunnen verbeteren. Ik zeg, laat 2022 maar komen
Zaten wederom schitterende docu's bijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Zoals elk jaar zeg ik “gelukkig hebben we de agogo’s nog”
Mogguh Pippen!quote:
Goedemorgen Dire Straits bovenbuurman van nr 18quote:
Deze positie wil ik gewoon nooit meer kwijtquote:
Ja, klopt. De subtop2000.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:55 schreef tompsv18 het volgende:
Vorige jaren gingen ze nog weleens de nummers uitzenden die de top 2000 net niet gehaald hebben, toch?
Hebben ze een paar jaar wel gedaan, daarna niet en nu de laatste paar jaar weer wel. Maar niet meer echt as de nummers die de top 2000 net niet gehaald hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:55 schreef tompsv18 het volgende:
Vorige jaren gingen ze nog weleens de nummers uitzenden die de top 2000 net niet gehaald hebben, toch?
Leuk idee! Ik ben voor!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:34 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Happy new year! Ik zit naast de T2K en de AIVD kerstpuzzel eigenlijk niet te vinden op fok. Er zou een whatsapp groep met de diehards moeten komen
Maar Johan, dat kan toch helemaal niet!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Procol harummeldt.
Ik denk dat de reden van beperkte activiteit is dat mensen ook 51 weken lang een leven hebben. Of sommigen zelfs 52, jeetje
Ik hoor nu bij Good Riddance van Green Day..stond gewoon in de lijst.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben ze een paar jaar wel gedaan, daarna niet en nu de laatste paar jaar weer wel. Maar niet meer echt as de nummers die de top 2000 net niet gehaald hebben
Wat een nepkwis.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 09:47 schreef cafca het volgende:
Ik kwam net een online popquizje tegen:
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn onmogelijke vragen natuurlijk!
Te laat ingeschakeld, over 51 weken heeft u een nieuwe kans.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:11 schreef Zorro het volgende:
O ja en goedemorgen allemaal!
Kan iemand me helpen, ik kan de top2000 nergens meer op de radio vinden, wat doe ik fout?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Te laat ingeschakeld, over 51 weken heeft u een nieuwe kans.
Spotify op repeat. Als het goed is kan je hem dan ongeveer 51 keer horen.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Spotify op repeat. Als het goed is kan je hem dan ongeveer 51 keer horen.
Tijd voor een plekje bij de ATV (anonieme Top 2000 verslaafdenzorgquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden
Hoe is het hier? Ik heb een belabberde oud en nieuw achter de rug. Vierde het bij 2 vrienden die tevens een stel zijn. Toen ik er aan kwam om half 7 moest ik op t toilet eerst een zelftest doen. Daarna bleek dat ze - ondanks eerdere afspraken - samen al gegeten hadden. En tot slot van rekening ging de vrouw des huizes al om half 12 slapen. Toen ik om 2 uur op bed lag, hoorde ik allemaal feestjes in de wijk van waar deze vrienden wonen (ze wonen in Arnhem dus ik moest blijven slapen) en voelde ik me vrij saai en meh en eenzaam dat ik niet zulke vrienden heb van goede feestjes - althans die nodigen me niet uit voor O&N.
Nu in een vrij uitgestorven NL met de trein reizend terug naar Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |