Wel lekker dan dat het pas zaterdag isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:51 schreef Isorden het volgende:
Heb eigenlijk al sinds ik wakker ben het gevoel dat t vandaag zondag is...
Gewoon morgen nog een keer zondag...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel lekker dan dat het pas zaterdag is
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gewoon morgen nog een keer zondag...
Soort Groundhog day
Gelijk Strobe-controle gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de gekken die nog niet genoeg hebben van allertijdenlijsten kan men hier nog een keer in grasduinen en iets nieuws ontdekken
MB · Playlist · 2011 songs · 1 likes
De missende nummers zijn als ik het goed heb:
White Soxx - Versailles (1947): Tussen The Funeral en Davy's on the Road Again
The Automatic - Monster (1381): Tussen Apartment Story en Books For Boxes
Everly Brothers - On The Wings Of A Nightingale (909): Tussen Pearl Jam - Go en NIN - Closer
Stiltskin - Inside (734): Tussen Laced en Pillar of Salt
UK - Rendez-vous 6:02 (421): Tussen Glosoli en Live To Tell
Boris - Just Abandoned Myself (204): Tussen Slippery People (Live) en Cherub Rock
Shirts - Laugh And Walk Away (147): Tussen Gold Dust Woman en She Sells Sanctuary
Duncan Browne - The Wild Places (20): Tussen The Rip en Idioteque
En dit jaar is er alweer een nieuwe, jawel!
* Isorden kijkt naar de klokquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:07 schreef essnhills het volgende:
Goedemorgen popjes
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
![]()
Hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad en een goede start van het jaar beleefd.
Ik in ieder geval wel. Was erg gezellig en had binnen het halfuur al de eerste slappe lach van het jaar.
Nu maar eens even gaan kijken naar wie er dit jaar eigenlijk meedoen met WIDM en de prono invullen.
Sinds ik de meeste dagen thuis werk, voelt menig dag als Groundhog Day.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Gewoon morgen nog een keer zondag...
Soort Groundhog day
Insomnia - Faithless, donderdagavond laat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:17 schreef peaceman het volgende:
Nieuwjaarsvraag: er is altijd wel een liedje in de top 2000 die je onverwacht ontroerd. Welke?
Voor mij was het Colors van the Black Pumas. Om onbekende redenen kwam die enorm binnen.
Iedereen weet dat nieuwsjaarsdag alleen nacht, ochtend en avond heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
* Isorden kijkt naar de klok
Morgen
Nee geintje... Jij ook!
Dat was hier in de topic ook wel een heel leuk moment jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Insomnia - Faithless, donderdagavond laat.
Dat vond ik echt genieten. Het gevoel dat het opriep, van met vrienden tot diep in de nacht ergens staan dansen. De zorgeloosheid die daar bij hoort. Van het is nu midden in de nacht, ik sta hier in een tent te dansen, half in een soort trance (niet voor drugs of alcohol) door het lange dansen. Nu kan ik er, wat het ook is, toch niets aan veranderen. Dus laat alles lekker los.
Jaaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:09 schreef 4-elements het volgende:
Oh ja, dat begint natuurlijk ook al vandaag. WIDM.
De ekte ekte BN-ers zijn onderhand op zeker?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa
Even kijken welke "B"N-ers ik dit jaar ken
Nja, nu volg ik de gemiddelde BN'er ook niet. Ik weet nooit wie iemand is (Je zou bijna denken dat ik dat vaker heb, met idk, titels, ofzo..)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
De ekte ekte BN-ers zijn onderhand op zeker?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
(Je zou bijna denken dat ik dat vaker heb, met idk, titels, ofzo..)
Same here. Meestal ken ik er 2 of 3. Pas na WIDM worden ze BN'er voor mijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, nu volg ik de gemiddelde BN'er ook niet. Ik weet nooit wie iemand is (Je zou bijna denken dat ik dat vaker heb, met idk, titels, ofzo..)
Meestal is het andersom. Ik weet wie een BN'er is omdát ie een keer heeft meegedaan aan WIDM
Mijn ochtend begon alweer vrij vroeg omdat ze ook om 6 uur vanochtend nog een paar bommen lieten ontploffen hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen weet dat nieuwsjaarsdag alleen nacht, ochtend en avond heeft
Stemplaatquote:
Oja WIDM vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:07 schreef essnhills het volgende:
Goedemorgen popjes
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
![]()
Hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad en een goede start van het jaar beleefd.
Ik in ieder geval wel. Was erg gezellig en had binnen het halfuur al de eerste slappe lach van het jaar.
Nu maar eens even gaan kijken naar wie er dit jaar eigenlijk meedoen met WIDM en de prono invullen.
Daar is hier iedereen gewoon veel te lui voor. Rond een uur of 11 hoorde ik pas weer de eerste bommetjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn ochtend begon alweer vrij vroeg omdat ze ook om 6 uur vanochtend nog een paar bommen lieten ontploffen hier
Ja gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Oja WIDM vandaag![]()
Misschien ook maar eens in dat topic kijken, kom ik de rest van het jaar ook nog eens ergens op FOK
6 uur werd ik hier weer wakker gemaakt door een grote BIEMquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Hoihoi
Om 12 uur vannacht lekker rondje door de buurt gelopen. Veel vuurwerk maar wel minder mensen op straat. Daarna traditiegetrouw Hootenanny gekeken op BBC, en de vuurwerkshow in LondenDaar was ook meteen de toekomst te zien. Drones. Toen ging mijn moeder naar bed en heb ik met mijn vader nog tot 5 uur Top Pop-beelden gekeken op de NPO.
Daarna nog maar even opgebleven tot 6 uur om nieuwjaar in New York mee te pakken, daar zag ik de nieuwe burgemeester beëdigd worden.
Werd om 13:30 wakker, precies op tijd voor het dartsenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
6 uur werd ik hier weer wakker gemaakt door een grote BIEM
Ik sliep gelukkig wel wat eerderquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Werd om 13:30 wakker, precies op tijd voor het dartsen
Ik fix mijn slaapritme vandaag wel weer.quote:
Gewoon afkickverschijnselen allesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:10 schreef PzKpfw het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal, het was weer een gezellige editie. Voelt nu toch wel weer een beetje kaal zo ineens.
Ja echt...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Echt hé
Gooi jezelf dan aub gewoon weg
Deden wij vroeger ook....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Op weg naar het strand. Nog zo’n traditie, met de familie uitwaaien op 1 december en snert eten (of patat voor de Pippies) bij Struin.
1 december duurt nog even.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef PippenScottie het volgende:
Op weg naar het strand. Nog zo’n traditie, met de familie uitwaaien op 1 december en snert eten (of patat voor de Pippies) bij Struin.
Dat is wel een partijtje te vroeg hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook....
Alleen altijd om 10.00 uur 's ochtends bij Bloemendaal... leuk als je nog brak was van tot laat vuurwerk afsteken
Vond ik ook altijd... helemaal omdat we voor we weggingen altijd alle vuurwerk troep ook nog moesten opruimenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is wel een partijtje te vroeg hoor
En dan komt de Peaceman top 1000 ook nogquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
1 januari voelt altijd wel echt als een muzieklijstjes cold turkey moment.. Maar het lijstjesseizoen was weer fraai met de Kink 1500, Orinoco's Verrukkelijke 500, Evergreen top 1000, Witte Trui top 400 van MusicMeter, (deel van de) Snob 2000 en de Top 2000 als kers op de taart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |