ja dat doen ze expres niet omdat ze anders door de mand vallen..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het is jammer dat de totale aantal stemmen niet openbaar zijn, zou het zelf echt super interessant vinden om te zien hoe de lijst eruit zou zien zonder bepaalde gehate artiesten, of als je bepaalde restricties op zou leggen, zoals een max aantal nummers per artiest
Mja dat soort dingen snap ik op zich nog wel, aangezien ze vermoedelijk toch aan bepaalde verplichtingen zitten op dat vlak.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ja dat doen ze expres niet omdat ze anders door de mand vallen..
Want qua playlist is het ook wel heel toevallig dat de lange nummers precies op een juiste plek staan dat het niet botst met het nieuws enzo
Mja geef ze dan desnoods de juiste plek, maar hussel de volgorde wanneer nodig om dan goed uit te komenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen snap ik op zich nog wel, aangezien ze vermoedelijk toch aan bepaalde verplichtingen zitten op dat vlak.
Zou erger zijn als blijkt dat bepaalde nummers daadwerkelijk onterecht veel hoger in de lijst terecht komen.
Ik denk dat ze hooguit nummers een uurtje naar voren of achteren schuiven, als dat net wat beter uitkomt. Maar echt honderden plekken schuiven zullen ze niet doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:28 schreef Cassa95 het volgende:
Ik kan me tegenwoordig niet voorstellen dat de nummers meer dan 1 worden verplaatst, zoals een Tubular Bells, om het uit te laten komen. Al kun je het met zo'n plaat die ergens halverwege komt prima plannen (de uren voor dat nummer allemaal 20 seconde minder spreektijd en daarna ietsje meer bijv)
Bij nader inzien denk ik dat er helemaal niks meer aan de lijst wordt aangepast tegenwoordig. Anders hadden ze de Bankzitters, Slayer of Echoes/Tubular wel in de nacht gedumpt
Beter mogen we volgend jaar Exile verwelkomenquote:
Dat zou wel kunnen. Ik luisterde aan het eind niet meer zo gedetailleerd, maar ik dacht op dat moment ook dat dat nummer 5 was (en ik maakte daar hier ook nog een opmerking over).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:35 schreef Cassa95 het volgende:
Ik luister het laatste uur terug, maar gingen ze nou de mist in door Radar Love als "vijf" aan te kondigen (door de madam die alle nummers opnoemt) om erna ook bij Piano Man "vijf" te zeggen?
Behalve de laatste drie uren.quote:
Ga ik zeker even doen bij bepaalde nrs, want dit nog in de ontkenningsfase.quote:
En Giel maakte gewoon de Brian doet May grap voor de nummer 1quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:35 schreef Cassa95 het volgende:
Ik luister het laatste uur terug, maar gingen ze nou de mist in door Radar Love als "vijf" aan te kondigen (door de madam die alle nummers opnoemt) om erna ook bij Piano Man "vijf" te zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Ja Giel deed het echt heel goed. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
En Giel maakte gewoon de Brian doet May grap voor de nummer 1Giel vond ik één van de grootste verrassingen van deze editie.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:11 schreef PippenScottie het volgende:
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie PippenHaha die kleine Pippens. Mooie haardos ook van pappa Pippen gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie PippenAaahw je Pippies zijn om op te vreten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een prachtige krullen heeft 1 van de twee“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Vooraf was ik (ook) een beetje sceptisch ja. Maar viel echt mee en die colleges op die A4tjes waren leuk gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
En Giel maakte gewoon de Brian doet May grap voor de nummer 1Giel vond ik één van de grootste verrassingen van deze editie.
Vooruit.
Gelukkig nieuwjaar van de familie PippenD’awww kijk die Pippies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker! Heb eigenlijk niets te klagen over Giel. Ondanks dat ik voorheen niets van 'm moest hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooraf was ik (ook) een beetje sceptisch ja. Maar viel echt mee en die colleges op die A4tjes waren leuk gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |