Voorlopig laagste IC bezetting sinds midden november, laagste Verpleegafdeling bezetting sinds begin Novemberquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit wordt nog leuk op 14 januari, als de ziekenhuizen op hun laagste bezetting in maanden zitten maar de besmettingen wel door het dak gaan.
Wat je ook beslist, de ene helft van de bevolking wordt gek. Succes om dat fatsoenlijk te gaan uitleggen.
Zelfs vanochtend bij het Nieuwjaarsconcert in Wenen zat de zaal halfvol. En hier kan nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:12 schreef Met_minder_meer het volgende:
Overal in de wereld wordt volop 2022 geviert, behalve in Nederland, vanwege een zeer gevaarlijk virus, zeer besmettelijk, de kans op overlijden is 0.5 procent.
Laten we de mensen die behoefte hebben aan veiligheid laten opsluiten het komende jaar, totale isolatie, dat moeten we ervoor over hebben, stel voor dat je besmet raakt met COVID-19.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef SilverEyes het volgende:
Tijd voor de avondklok! Je weet natuurlijk nooit hoe de Omikron uitpakt. Even twee weken, voor de zekerheid.
Hier in Belgi moet je het op houden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is toch een reden dat je je mondkapje af moet daar? Had 't niet te maken met kunnen zien of je een aangezichtsverlamming kreeg enzo?
Lijkt me reden genoeg om hem af te doenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hier in Belgi moet je het op houden.
Klopt. Wat natuurlijk sowieso en bij je derde prik al helemaal wel een heel theoretisch risico is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is toch een reden dat je je mondkapje af moet daar? Had 't niet te maken met kunnen zien of je een aangezichtsverlamming kreeg enzo?
Daarom moeten we de rollen omdraaien, de mensen die behoefte hebben, mensen die bang zijn voor COVID-19, totaal isoleren van de omgeving, dan kan het overgrote deel van de bevolking normaal leven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:14 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Zelfs vanochtend bij het Nieuwjaarsconcert in Wenen zat de zaal halfvol. En hier kan niets
Scholen zullen wel open gaan; verder niks. Misschien winkelen op afspraak. Dan brengen ze het als ''de scholen mogen open, maar de rest moet vanwege alle onzekerheid wel gesloten blijven als compensatie, we kijken over twee/drie weken weer''.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit wordt nog leuk op 14 januari, als de ziekenhuizen op hun laagste bezetting in maanden zitten maar de besmettingen wel door het dak gaan.
Wat je ook beslist, de ene helft van de bevolking wordt gek. Succes om dat fatsoenlijk te gaan uitleggen.
Hey hey, er zijn kerstkoren! En oliebol kraampjes!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:14 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Zelfs vanochtend bij het Nieuwjaarsconcert in Wenen zat de zaal halfvol. En hier kan niets
Tuurlijk, maar als je het niet doet en er loopt iemand een verlamming op die je gemist hebt heb je de poppen aan 't dansen. Dit is gewoon (nog) zo'n gevalletje better safe than sorry.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Klopt. Wat natuurlijk sowieso en bij je derde prik al helemaal wel een heel theoretisch risico is.
Ach wat is nu twee weken. Gewoon even geduld hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Scholen zullen wel open gaan; verder niks. Misschien winkelen op afspraak. Dan brengen ze het als ''de scholen mogen open, maar de rest moet vanwege alle onzekerheid wel gesloten blijven als compensatie, we kijken over twee/drie weken weer''.
Juist, en eigenlijk maar een paar bedrijfjes dicht dus waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hey hey, er zijn kerstkoren! En oliebol kraampjes!
Je hebt alle pleinen gecontroleerd?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:29 schreef groenen het volgende:
Gaaf dat wij het niet enige land zijn waarbij het plein in het centrum van de hoofdstad moet worden leeggeveegd.
#gaafland
Dit is een zeer goed plan. Scholen open maar ter compensatie een avondklokquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:08 schreef SilverEyes het volgende:
Tijd voor de avondklok! Je weet natuurlijk nooit hoe de Omikron uitpakt. Even twee weken, voor de zekerheid.
En toen vroeg hij of hij de manager kon spreken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:11 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
En Yorickje stoorde zich aan een kuchende man achter hem
Zelfs scholen helemaal open lijkt een utopie:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Scholen zullen wel open gaan; verder niks. Misschien winkelen op afspraak. Dan brengen ze het als ''de scholen mogen open, maar de rest moet vanwege alle onzekerheid wel gesloten blijven als compensatie, we kijken over twee/drie weken weer''.
quote:Wel wordt er gespeculeerd over extra restricties in de klas. Zo komt de anderhalvemeterregel mogelijk terug op de middelbare scholen, waardoor er met kleinere klassen zal worden gewerkt.
Tsja... Wat moet je er weer van zeggen... Het blijft ongelofelijk hoe de scholen ingezet blijven worden omdat volwassenen hun verantwoordelijkheid niet nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zelfs scholen helemaal open lijkt een utopie:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211231_96672308
[..]
Tijdens de trials van Pfizer waren er 4 gevallen van Bell's palsy, die zich voordeden op 3, 9, 37 en 48 dagen na de inenting.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je het niet doet en er loopt iemand een verlamming op die je gemist hebt heb je de poppen aan 't dansen. Dit is gewoon (nog) zo'n gevalletje better safe than sorry.
allemaal leuk en aardig maar als amalia haar verjaardag met 50+ man kan vieren ....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:12 schreef Met_minder_meer het volgende:
Overal in de wereld wordt volop 2022 geviert, behalve in Nederland, vanwege een zeer gevaarlijk virus, zeer besmettelijk, de kans op overlijden is 0.5 procent.
Terecht.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
politie kwam nog voorbij gereden en staken vrolijk hun hand op
meeste hadden getest van tevoren en het was buiten.
‘Dat komt door de maatregelen.’quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef zalkc het volgende:
Heb de hoogst onzekere modellen er nog eens bijgepakt, maar de LCPS datapunten lopen nu wel onder elke prognose op dit moment.
De lockdown en schoolsluiting moet eigenlijk nu pas effect gaan laten zien voor besmettingen. Dit is nog het effect van de avondlockdown.quote:
Die waren nou juist gemodelleerd.quote:
vanaf nu begint het lange wachten op de equinox waarbij de lockdown misschien kan worden losgelaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
4 gemeentes met 1 besmettingen
9 gemeentes met 2-4 besmettingen
2 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
quote:
Lol.quote:
Dat is echt absurd hoog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
We gaan richting 30% positieve tests
behoorlijkquote:
Al gaat dat cijfer naar 100%, dat zegt eigenlijk helemaal niks over Covid maar alleen over de aanwezigheid van verkoudheid / griepvirussen die dezelfde symptomen als Covid hebben.quote:
Tussen 0:00 en 10:00u vanmorgen zijn er meer dan 50k mensen getest en is de data uitgewerkt waarvan er meer dan 15k (30%) besmet zijn?quote:
Dat weet niemand. En bovendien wordt het toch mild aangezien je al immuniteit hebt. Het is straks wel klaar als het bij iedereen is langsgeweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef ludovico het volgende:
Pff, stel je hebt Corona gehad Februari 2020,
Wat is dan een beetje de kans dat je het nu nog krijgt in een gegeven jaar?
Verkoudheid- en griepvirussen veroorzaken geen positieve PCR test.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Al gaat dat cijfer naar 100%, dat zegt eigenlijk helemaal niks over Covid maar alleen over de aanwezigheid van verkoudheid / griepvirussen die dezelfde symptomen als Covid hebben.
Ik wil mijn braafheidssticker hebben voor vakantie Amerika / Canada van de zomer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat weet niemand. En bovendien wordt het toch mild aangezien je al immuniteit hebt. Het is straks wel klaar als het bij iedereen is langsgeweest.
Hoe ga je dat bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil mijn braafheidssticker hebben voor vakantie Amerika / Canada van de zomer.
Op basis waarvan concludeer je dat?quote:
staat bij ons ook op de planning.....ergens in juniquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil mijn braafheidssticker hebben voor vakantie Amerika / Canada van de zomer.
Nee dat klopt dat is juist het punt. maar mensen met een verkoudheid of griep laten zich wel testen en zorgen daardoor voor een lager percentage positief getesten. Verder zegt dat cijfer dus niks.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verkoudheid- en griepvirussen veroorzaken geen positieve PCR test.
Op basis van gegevens in het verleden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat?
Wss mij helemaal kapot laten djoeken (2x een prikje) met scherpe naalden door zo een jongedame van een jaartje of 28.quote:
Voor een vakantie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wss mij helemaal kapot laten djoeken (2x een prikje) met scherpe naalden door zo een jongedame van een jaartje of 28.
Ja okee, maar het beleid is wel anders tegenwoordig. Dit komt vooral door het nieuwe zelftestbeleid.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Op basis van gegevens in het verleden.
Een record toch?
Stukje BDSM plezierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wss mij helemaal kapot laten djoeken (2x een prikje) met scherpe naalden door zo een jongedame van een jaartje of 28.
Uiteraard, principes zijn wat waard maar ook ik heb een grens.quote:
Slecht teken, duidt op een laag animo bij de al vrijgegeven leeftijdsgroepen.quote:
Denk dat ik zeg dat ik bang ben voor prikken en of ik een blinddoek om mag.quote:
Waarom zou je na een positieve zelftest als gevaccineerde alsnog dat willen bevestigen bij de GGD?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja okee, maar het beleid is wel anders tegenwoordig. Dit komt vooral door het nieuwe zelftestbeleid.
Bij klachten pas bij een positieve zelftest naar de GGD.
Een WHO die een bovengrens van 5% hanteert als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat?
En een bal in je mond zodat je niet die hele prikzaal bij elkaar schreeuwt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat ik zeg dat ik bang ben voor prikken en of ik een blinddoek om mag.
Voor een herstelbewijs wellicht. Het is iig de policy dus kan me voorstellen dat mensen dat op die manier doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Waarom zou je na een positieve zelftest als gevaccineerde alsnog dat willen bevestigen bij de GGD?
Denk dat ze het wel okay vinden, ze hebben vast gekker gezien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En een bal in je mond zodat je niet die hele prikzaal bij elkaar schreeuwt.
And then they brought out the gimp...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat is niet gebaseerd op het beleid dat Nederland hanteert natuurlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Een WHO die een bovengrens van 5% hanteert als ik het me goed herinner.
Snap ik ook niet, maar het is natuurlijk wel het dringend advies. En 15 pct test alsnog negatief, dus er wordt nogal wat geklungeld.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Waarom zou je na een positieve zelftest als gevaccineerde alsnog dat willen bevestigen bij de GGD?
Overigens, ff zonder grap, er is weleens de suggestie gewekt dat het belangrijk is dat de naald in een spier wordt gestoken en dat die bijwerkingen hoger worden als dat fout gaat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er ook maar enige waarde wordt gehecht aan dat percentage, het zegt vrijwel niks. Z'n bovengrens instellen heeft ook geen enkel nut, behalve dat het weer een arbitrair hoepeltje is waar landen door heen moeten springen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Een WHO die een bovengrens van 5% hanteert als ik het me goed herinner.
Ben op weg naar de booster lokatie. Wat heeft een herstelbewijs de komende maanden voor zin?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voor een herstelbewijs wellicht. Het is iig de policy dus kan me voorstellen dat mensen dat op die manier doen.
Nee, al kan je dat ook uitleggen als indicatie voor verkeerd beleid, maar dat kan ik verder niet beoordelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat is niet gebaseerd op het beleid dat Nederland hanteert natuurlijk
Niet iedereen boostert zich. Plus dat veel mensen wellicht een bevestiging zoeken na een positieve zelftest.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben op weg naar de booster lokatie. Wat heeft een herstelbewijs de komende maanden voor zin?
Boeie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lage opkomst genot. Iedereen kan nu terecht.
Het idee is natuurlijk dat je nu veel gevallen mist, alleen is dat ook afhankelijk van veel meer variabelen. Laat onverlet dat we samen met DE wel echt outliers zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat er ook meer enige waarde wordt gehecht aan dat percentage, het zegt vrijwel niks. Z'n bovengrens instellen heeft ook geen enkel nut, behalve dat het weer een arbitrair hoepeltje is waar landen door heen moeten springen.
Een hoog percentage positief hoeft helemaal niet per definitie iets slechts te zijn.
Ahja, kan je het ze kwalijk nemen? Ik snap het wel dat er weinig animo is onder deze leeftijdsgroepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Slecht teken, duidt op een laag animo bij de al vrijgegeven leeftijdsgroepen.
Straks brengen ze iets anders bij je in…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Overigens, ff zonder grap, er is weleens de suggestie gewekt dat het belangrijk is dat de naald in een spier wordt gestoken en dat die bijwerkingen hoger worden als dat fout gaat.
Kan die prik niet in de bil worden gezet?
Die ball-gag kan wel gewoon blijven hoor.
Kan idd. Maar het punt is dat beleid alles uitmaakt voor dat soort cijfers, niet zozeer de echte situatie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, al kan je dat ook uitleggen als indicatie voor verkeerd beleid, maar dat kan ik verder niet beoordelen.
Ze doen toch nog aan contact tracing etc?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet iedereen boostert zich. Plus dat veel mensen wellicht een bevestiging zoeken na een positieve zelftest.
En er zijn er ook gewoon een hoop die gewoon het stappenplan van de overheid volgen.
In ieder geval, door negatieve testen niet mee te nemen omdat het zelftests zijn gaat sowieso het percentage hard omhoog.
Tegen die tijd kan ik proefkonijn spelen voor Novovax geloof ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Straks brengen ze iets anders bij je in…
Kan aan mijn leefomgeving liggen, maar de enige mensen die ik ken die echt zaten te wachten op een booster (en hem al hebben genomen) zijn mijn schoonouders. De rest is meer bezig met het tactische moment vinden voor de booster (ivm geldigheid/vakanties/etc) en mikken vooral op de lente zodat ze in de lente en zomer weer fatsoenlijk kunnen leven. Niemand die zich verder laat boosteren omdat ze zich zorgen maken om hun gezondheid of zo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja, kan je het ze kwalijk nemen? Ik snap het wel dat er weinig animo is onder deze leeftijdsgroepen.
Serieus. You've got to be kidding mequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zelfs scholen helemaal open lijkt een utopie:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20211231_96672308
[..]
Canada.quote:If you’ve recovered from COVID-19, you still need at least 2 doses of an accepted COVID-19 vaccine or mix of 2 accepted vaccines.
If you’ve only had one dose of an accepted vaccine other than Janssen (Johnson & Johnson), you don’t qualify for the fully vaccinated traveller exemption.
Absoluut niet, ik heb er zelf ook geen behoefte aan op het moment. Verandert ook niet aan de huidige situatie, de ongevaccineerden zijn nog steeds niet gevaccineerd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahja, kan je het ze kwalijk nemen? Ik snap het wel dat er weinig animo is onder deze leeftijdsgroepen.
Ja, klopt, dat vergelijken vereist een gelijk(soortig) beleid en dat ontbreekt wereldwijd uiteraard. Volgens mij riep de WHO dat ook vorig jaar twee jaar terug, geen idee of daar op is teruggekomen of iets.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan idd. Maar het punt is dat beleid alles uitmaakt voor dat soort cijfers, niet zozeer de echte situatie.
Als je bijvoorbeeld de TvT cijfers mee gaat rekenen heb je weer een enorm laag percentage bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Posts per dag
Posts per weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------------------------------------------
CORONA SUBFORUMTop 100 van forum Corona COVID-19 forum van 01-01-2021 t/m 31-12-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 14146 chratnox
002 11240 _serial_
003 10316 WheeledWarrior
004 08975 trein2000
005 08823 Molo
006 08540 Jor_Dii
007 08281 Tijn
008 07458 miss_sly
009 07011 AlwaysHappy
010 07008 DireStraits7
011 06567 capricia
012 05910 raptorix
013 05887 Da_Sandman
014 05765 Red_85
015 05325 Zipportal
016 05262 Tijger_m
017 05109 Wantie
018 04915 DonDruiper
019 04719 Janneke141
020 04381 Mammietje
021 04168 THEFXR
022 04143 Tarado
023 04133 Momo
024 04109 zalkc
025 04081 bloodymary1
026 04051 galantis
027 04035 eragon2890
028 03990 dick_laurent
029 03913 Drekkoning
030 03870 ludovico
031 03661 Noek
032 03645 Spablauw214
033 03637 Predator40
034 03613 Anton91
035 03334 GereDathan
036 03237 Oliver23
037 03145 Za
038 03140 popje
039 03116 MoreDakka
040 03000 Erno-BE
041 02967 Wirelessmouse
042 02930 DDDDDaaf
043 02920 George_of_the_Jungle
044 02917 Sherlock_Holmes
045 02859 Discombobulate
046 02790 Vallon
047 02717 Scrummie
048 02657 sjorsie1982
049 02568 Federer-fan
050 02534 Jed1GamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Posts per dag
Posts per weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPY 2022 IEDEREEN.
Beste wensen en alle goeds. Met veel vrijheid, liefde, mooie vakanties, een goede gezondheid en nog meer van zulks.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Heb gelezen dat eerder besmetting maar 20% tot 30% beschermt tegen Omicron.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef ludovico het volgende:
Pff, stel je hebt Corona gehad Februari 2020,
Wat is dan een beetje de kans dat je het nu nog krijgt in een gegeven jaar?![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:55 schreef Salina het volgende:
EINDEJAARSLIJSTJES EN STATISTIEKEN
CORONA TOPIC-REEKS
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het grote SARS-CoV-2 topic" van 01-01-2021 t/m 31-12-2021
001 13702 chratnox
002 11121 _serial_
003 09848 WheeledWarrior
004 08645 trein2000
005 08525 Jor_Dii
006 08438 Molo
007 08272 Tijn
008 06816 DireStraits7
009 06569 AlwaysHappy
010 06145 miss_sly
011 05743 Da_Sandman
012 05602 capricia
013 05548 Red_85
014 05226 Zipportal
015 05198 raptorix
016 04734 DonDruiper
017 04651 Janneke141
018 04090 zalkc
019 04038 Tijger_m
020 03919 THEFXR
021 03893 Tarado
022 03627 Spablauw214
023 03589 galantis
024 03524 Noek
025 03501 Momo
026 03489 Drekkoning
027 03295 Anton91
028 03213 eragon2890
028 03213 dick_laurent
030 03109 popje
031 03093 Predator40
032 03031 bloodymary1
033 02930 MoreDakka
034 02924 Wirelessmouse
035 02817 Sherlock_Holmes
036 02766 Discombobulate
037 02755 Erno-BE
038 02707 DDDDDaaf
039 02682 ludovico
040 02673 Mammietje
041 02662 Scrummie
042 02597 Za
043 02512 Vallon
044 02485 Caland
045 02395 ipa84
046 02254 Mexicanobakker
047 02246 Kickinalfa
048 02245 Elan
049 02222 Lenny_LeonardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Posts per dag
[ afbeelding ]
Posts per week
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------------------------------------------
CORONA SUBFORUM
[ afbeelding ] Top 100 van forum Corona COVID-19 forum van 01-01-2021 t/m 31-12-2021
001 14146 chratnox
002 11240 _serial_
003 10316 WheeledWarrior
004 08975 trein2000
005 08823 Molo
006 08540 Jor_Dii
007 08281 Tijn
008 07458 miss_sly
009 07011 AlwaysHappy
010 07008 DireStraits7
011 06567 capricia
012 05910 raptorix
013 05887 Da_Sandman
014 05765 Red_85
015 05325 Zipportal
016 05262 Tijger_m
017 05109 Wantie
018 04915 DonDruiper
019 04719 Janneke141
020 04381 Mammietje
021 04168 THEFXR
022 04143 Tarado
023 04133 Momo
024 04109 zalkc
025 04081 bloodymary1
026 04051 galantis
027 04035 eragon2890
028 03990 dick_laurent
029 03913 Drekkoning
030 03870 ludovico
031 03661 Noek
032 03645 Spablauw214
033 03637 Predator40
034 03613 Anton91
035 03334 GereDathan
036 03237 Oliver23
037 03145 Za
038 03140 popje
039 03116 MoreDakka
040 03000 Erno-BE
041 02967 Wirelessmouse
042 02930 DDDDDaaf
043 02920 George_of_the_Jungle
044 02917 Sherlock_Holmes
045 02859 Discombobulate
046 02790 Vallon
047 02717 Scrummie
048 02657 sjorsie1982
049 02568 Federer-fan
050 02534 Jed1GamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Posts per dag
[ afbeelding ]
Posts per week
[ afbeelding ]Top 10, weet niet of ik trots moet zijn of een andere hobby nodig hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAPPY 2022 IEDEREEN.
[ afbeelding ]
Beste wensen en alle goeds. Met veel vrijheid, liefde, mooie vakanties, een goede gezondheid en nog meer van zulks.
[ afbeelding ]
Beste wensen voor jou ook!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: