Dat is echt absurd hoog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
We gaan richting 30% positieve tests
behoorlijkquote:
Al gaat dat cijfer naar 100%, dat zegt eigenlijk helemaal niks over Covid maar alleen over de aanwezigheid van verkoudheid / griepvirussen die dezelfde symptomen als Covid hebben.quote:
Tussen 0:00 en 10:00u vanmorgen zijn er meer dan 50k mensen getest en is de data uitgewerkt waarvan er meer dan 15k (30%) besmet zijn?quote:
Dat weet niemand. En bovendien wordt het toch mild aangezien je al immuniteit hebt. Het is straks wel klaar als het bij iedereen is langsgeweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef ludovico het volgende:
Pff, stel je hebt Corona gehad Februari 2020,
Wat is dan een beetje de kans dat je het nu nog krijgt in een gegeven jaar?
Verkoudheid- en griepvirussen veroorzaken geen positieve PCR test.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Al gaat dat cijfer naar 100%, dat zegt eigenlijk helemaal niks over Covid maar alleen over de aanwezigheid van verkoudheid / griepvirussen die dezelfde symptomen als Covid hebben.
Ik wil mijn braafheidssticker hebben voor vakantie Amerika / Canada van de zomer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat weet niemand. En bovendien wordt het toch mild aangezien je al immuniteit hebt. Het is straks wel klaar als het bij iedereen is langsgeweest.
Hoe ga je dat bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil mijn braafheidssticker hebben voor vakantie Amerika / Canada van de zomer.
Op basis waarvan concludeer je dat?quote:
staat bij ons ook op de planning.....ergens in juniquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil mijn braafheidssticker hebben voor vakantie Amerika / Canada van de zomer.
Nee dat klopt dat is juist het punt. maar mensen met een verkoudheid of griep laten zich wel testen en zorgen daardoor voor een lager percentage positief getesten. Verder zegt dat cijfer dus niks.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verkoudheid- en griepvirussen veroorzaken geen positieve PCR test.
Op basis van gegevens in het verleden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat?
Wss mij helemaal kapot laten djoeken (2x een prikje) met scherpe naalden door zo een jongedame van een jaartje of 28.quote:
Voor een vakantie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wss mij helemaal kapot laten djoeken (2x een prikje) met scherpe naalden door zo een jongedame van een jaartje of 28.
Ja okee, maar het beleid is wel anders tegenwoordig. Dit komt vooral door het nieuwe zelftestbeleid.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Op basis van gegevens in het verleden.
Een record toch?
Stukje BDSM plezierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wss mij helemaal kapot laten djoeken (2x een prikje) met scherpe naalden door zo een jongedame van een jaartje of 28.
Uiteraard, principes zijn wat waard maar ook ik heb een grens.quote:
Slecht teken, duidt op een laag animo bij de al vrijgegeven leeftijdsgroepen.quote:
Denk dat ik zeg dat ik bang ben voor prikken en of ik een blinddoek om mag.quote:
Waarom zou je na een positieve zelftest als gevaccineerde alsnog dat willen bevestigen bij de GGD?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja okee, maar het beleid is wel anders tegenwoordig. Dit komt vooral door het nieuwe zelftestbeleid.
Bij klachten pas bij een positieve zelftest naar de GGD.
Een WHO die een bovengrens van 5% hanteert als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat?
En een bal in je mond zodat je niet die hele prikzaal bij elkaar schreeuwt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Denk dat ik zeg dat ik bang ben voor prikken en of ik een blinddoek om mag.
Voor een herstelbewijs wellicht. Het is iig de policy dus kan me voorstellen dat mensen dat op die manier doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Waarom zou je na een positieve zelftest als gevaccineerde alsnog dat willen bevestigen bij de GGD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |