Ow jazeker. Gok erop dat er een OMT lid vanavond bij Nieuwsuur zit om dit te pushenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef byah het volgende:
In de loop van de dag gaat het OMT de verlenging van de scholensluiting pushen via de media gok ik?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Inderdaad, die reacties... Man man man
Ja, een week lang met koorts op bed liggen is natuurlijk ook heel erg! Kom aan zeg, dat hoort bij het leven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Oftewel je hebt geen bron en je lult maar wat. Dat ze niet aan het zuurstof liggen betekent niet dat het voor 99% maar een dag verkoudheid is. Je hebt nogal wat gradaties tussen een milde verkoudheid en zo ziek dat je naar het ziekenhuis moet.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze mensen zijn staatsgevaarlijk
quote:Woensdag mag ik 💪💪 gefelicivaccineerd!
Er is toch een reden dat je je mondkapje af moet daar? Had 't niet te maken met kunnen zien of je een aangezichtsverlamming kreeg enzo?quote:
Nou, meer rijp voor een gesprek met de psycholoog.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze mensen zijn staatsgevaarlijk
Dat moet allemaal voorkomen worden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, een week lang met koorts op bed liggen is natuurlijk ook heel erg! Kom aan zeg, dat hoort bij het leven.
Mijn vrouw heeft gisteren een afspraak gemaakt en kan morgen, ik heb woensdag een afspraak gemaakt en kan komende woensdag. Gaat best snel ineensquote:
Ja gaat inderdaad snel! Heb vandaag een afspraak gemaakt en ik ben woensdag aan de beurt (en nee, ik ben niet diegene in mijn vorige post die zei woensdag mag ikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft gisteren een afspraak gemaakt en kan morgen, ik heb woensdag een afspraak gemaakt en kan komende woensdag. Gaat best snel ineens
Lijkt me best wel een teken dat er relatief weinig animo is voor die booster. Benieuwd op welke vaccinatiegraad we uiteindelijk gaan uitkomen. Volgens het dashboard zaten we op 29 december op 24,1%.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft gisteren een afspraak gemaakt en kan morgen, ik heb woensdag een afspraak gemaakt en kan komende woensdag. Gaat best snel ineens
Ik ben brutaal geweest en heb 1948 als jaartal ingetoetst. Toen kon ik de volgende dag terecht (1988).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Wel leuk als je online een afspraak wil maken voor een booster, alleen data en tijden krijgt die niet uitkomen (ook steeds dezelfde). Wil je de GGD bellen, krijg je te horen dat je geen telefonische afspraak kunt maken omdat je de uitnodiging nog niet hebt ontvangen
Nou, dan niet hè.
Dat kan. Het kan ook betekenen dat het goed begint te lopen, komen steeds meer slots bij.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt me best wel een teken dat er relatief weinig animo is voor die booster. Benieuwd op welke vaccinatiegraad we uiteindelijk gaan uitkomen. Volgens het dashboard zaten we op 29 december op 24,1%.
Die reacties ook, dio mio. Ik ben weggelopen!!! Ik houd mooi mijn FFP2 op!!! Scholen en werkmeetings moeten buiten!quote:
We zitten nu op ~4 miljoen gezette boosters en ~1,3 miljoen geplande boosters per week, dat gaat opzich wel hard.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat kan. Het kan ook betekenen dat het goed begint te lopen, komen steeds meer slots bij.
Omicronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |