Ik heb 3/4e niet in huis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ingrediënten in volgorde: 80% boter, 15% knoflook, 4,5% peterselie, 0,5% zout/peper.
Bikkelquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar hej, luister eens even: ik heb wel koffiemelluk in huis.
Op 31 december, als iedereen jarig is geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgend jaar ook weer toch, of ben ik nu dom?
Heerlijk. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
Net paddenstoelenragout gemaakt voor de pasteibakjes uit het kerstpakket. En zo worden er nog wraprolletjes gemaakt
Waarom?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ga nuchter het nieuwe jaar in.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ga nuchter het nieuwe jaar in.![]()
Ah dus tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op 31 december, als iedereen jarig is geweest.
Een heel druk jaar. Veel opleidingen moesten worden ingehaald en nieuwe opleiding moest en aankomend jaar ontwikkeld worden.quote:
Oei, goeie, als een beetje een raar jaar waar ik te weinig mijn kinderen en kleinkind heb kunnen zien en knuffelen maar ook positief toch wel, dat meneer espri en ik er na pensionering nog steeds goed door 1 deur kunnen. Dat ik het fijn vond om op Fok! te kletsen of alleen lezen en vast nog wat kleine dingetjes maar dit schiet als eerste te binnen.quote:
quote:
Het moet, ik moet me blijven concenteren voorlopig. Vanmezelf natuurlijk, maar het begint te bevallen. Rook alleen wat wiet straks.quote:
Mijn kutste jaar ooitquote:
danke,had ik wat thuisquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Marita Kramer aan de leiding
Nou dat is goed gelukt, behalve de bierproeverijen en een meet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb me voorgenomen om GEEN DRUPPEL alcohol meer te drinken in 2021.
Druppeltje minder dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb me voorgenomen om GEEN DRUPPEL alcohol meer te drinken in 2021.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn kutste jaar ooitVanwege wat persoonlijke issues en mijn mentale gezondheid is ook op een dieptepunt beland dit jaar
Toch zijn er ook zeker heel mooie hoogtepunten. Zo heb ik een leuke nieuwe baan gekregen waar ik het erg naar mijn zin heb, en ben ik drie keer aanwezig geweest bij het Songfestival samen met allemaal leuke mensen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn kutste jaar ooitVanwege wat persoonlijke issues en mijn mentale gezondheid is ook op een dieptepunt beland dit jaar
Toch zijn er ook zeker heel mooie hoogtepunten. Zo heb ik een leuke nieuwe baan gekregen waar ik het erg naar mijn zin heb, en ben ik drie keer aanwezig geweest bij het Songfestival samen met allemaal leuke mensen
Vast wel en Ramses is joodse naam, dus…quote:
Ik voel je. Was ook geen leuk jaar voor mij maar wat prive gebeurd blijft prive dus verder dan dat wil ik niet vertellen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan hoop ik oprecht voor je dat 2022 een fantastisch jaar voor je gaat worden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik uitkijk naar 2022 en om dan het e.e.a. aan te pakken en wat meer in het moment te gaan leven, gezonder gaan leven, meer sportenquote:
Een raar jaar met teleurstellingen, maar ook mooie kansen. Gelukkig zijn de mensen die me dierbaar zijn en ik zelf het gezond doorgekomen.quote:
Liefquote:
Team Ramses hier!quote:
Thanks! Ook knuffel voor jou!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voel je. Was ook geen leuk jaar voor mij maar wat prive gebeurd blijft prive dus verder dan dat wil ik niet vertellen.
Hier een knuffel voor jou!
Laat het achter je en kijk vooruitquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik uitkijk naar 2022 en om dan het e.e.a. aan te pakken en wat meer in het moment te gaan leven, gezonder gaan leven, meer sportenEn dan al het ellendige van 2021 gewoon lekker daar te laten en er niet meer op terug te kijken.
Dat is wel heel erg deprimerend en kut. Depri-er kan bijna niet. Maar moet er wel een beetje om grinneken, wat erg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb geen fictieve hondMijn vrouw is ermee vandoor gegaan.
Ik zal zo eens kijken, maar niemand kent Eloy hierquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:43 schreef mario390 het volgende:
haha eloy heeft in de rtl
chartshow olliebollen
gebacken de ollietasjes
geworden zijn![]()
rtl duitsland de zijn 3quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken, maar niemand kent Eloy hier
Ja kanaal 51 bij mijquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
rtl duitsland de zijn 3
en zuipen vanaf 12 00
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg deprimerend en kut. Depri-er kan bijna niet. Maar moet er wel een beetje om grinneken, wat erg.
Oh oh, ben je vergeten te feliciteren. Alsnog gefeliciteerd puzziepie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen ontzettend bedankt voor de felicitaties!! Ik voelde me heel erg jarig![]()
![]()
Exittt light!!!quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh oh, ben je vergeten te feliciteren. Alsnog gefeliciteerd puzziepie.
Fijne verjaardag gehad in deze rare tijden?quote:
Heel rustig , ik moest oppassen dus was de hele dag wegquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Fijne verjaardag gehad in deze rare tijden?
Dat kan ook heel fijn zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel rustig , ik moest oppassen dus was de hele dag weg
Best welquote:
Oh ben een beetje jaloers nu. Ben allergisch, maar zou zo graag weer een kat willen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Best wel![]()
Gelukkig heb ik nu mijn logeerkat een paar dagen bij me , ook heel gezellig
Katten zijn geweldigquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ben een beetje jaloers nu. Ben allergisch, maar zou zo graag weer een kat willen.
Zeker weten. Het huis blijft toch leeg zonder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Katten zijn geweldig![]()
Ik ben blij dat hij nu een paar dagen bij me is , beetje afleiding en gezelligheid kan ik wel gebruiken
Echt welquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeker weten. Het huis blijft toch leeg zonder.
Vieze groene glaasjes zag ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu beginnen ze
met korte te zuipen![]()
[ afbeelding ]
van onkel de tochterquote:
Zij moet werken vannacht ?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
van onkel de tochter
moest in ziekenhuis maar zij is
werkende ziekenzus
is de nichte van mijn moedder
Ah ok .. Ik hoop dat ze snel beter wordtquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij ligt daar zij is
samengevallen bij werken
Wie eet nou een oliebol met een vork of beter wie eet er nou oliebol?quote:
Joh.. Morgen weer alles normaal met Mario de winnaarquote:
Ik lekker met en zonder krenten/rozijnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie eet nou een oliebol met een vork of beter wie eet er nou oliebol?
Ik helemaal geen oliebollen, ze zijn lelijk en helemaal niet lekker. Iedereen zijn ding.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik lekker met en zonder krenten/rozijnen
Daar gaan we vanuit ..quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh.. Morgen weer alles normaal met Mario de winnaar
Dat kan en appelbeignets of appelflappen dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik helemaal geen oliebollen, ze zijn lelijk en helemaal niet lekker. Iedereen zijn ding.
Ja die dan weer wel, maar wel zonder vork.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan en appelbeignets of appelflappen dan?
Tuurlijk net zoals tompouce eet je ook met je handenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja die dan weer wel, maar wel zonder vork.
Ja hoe anders?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk net zoals tompouce eet je ook met je handen
Even een kort tukje doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben best moe nuMisschien dat ik even een uurtje plat ga
Hen je de hele dag in de keuken gestaan ?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben best moe nuMisschien dat ik even een uurtje plat ga
Nee niet eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hen je de hele dag in de keuken gestaan ?
Ik haal het kapje met glazuur eraf en dan eet ik de onderkant met het banketbakkersroom op en als laatste het zoetste de bovenkant.quote:
Bovenkant is sowieso lekkerstequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik haal het kapje met glazuur eraf en dan eet ik de onderkant met het banketbakkersroom op en als laatste het zoetste de bovenkant.
Ja echt wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bovenkant is sowieso lekkerste
Ik ook niet, hoe ziet die eruit?quote:
Misschien wel een heel leuk beest zodra je haar beter leert kennen!quote:
oud welquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe ziet die eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De poes van Tom? Klinkt wat raar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien wel een heel leuk beest zodra je haar beter leert kennen!
@Deisyy heeft een kat die Tom heetquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De poes van Tom? Klinkt wat raar.
Geen plek meer voor jou.quote:
Thanks! Jij ook, amice.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal! Hier, daar en ergens anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Inmiddels wel, ik heb haar wat meer naar het voeteneinde verplaatst zodat ik er alsnog bij konquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Een familietraditie op oudejaarsavond
Sjoelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nu moet jij eigenlijk ook een keer naar een ESF meet komen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat was vorig jaar een stemplaat van mijquote:
Ik had er zoveel die aan de lijst konden worden toegevoegd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar een stemplaat van mij(dit jaar heb ik geen lijst ingeleverd)
Oke, lijkt me leukquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sjoelen!![]()
![]()
Ja nu moet jij eigenlijk ook een keer naar een ESF meet komen
Ja het is vaak echt keuzestressquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik had er zoveel die aan de lijst konden worden toegevoegd.
Ik, als rechtgeaarde glijgleuf kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Dat was de naam van onze sjoelclub in de kroeg. 15 jaar gedaanquote:
Best begrijpelijkquote:
Bij ons vroeger ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Leuk! Is 100 jaar geleden dat ik dat gedaan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ook naar ESF meet komtIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ach jeetje, jammer voor de patiënt, maar thuis zijn is ook best lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou vanavond naar mijn zus en zwager, maar zwager is gevloerd door de boosterprik, dus nu blijven we lekker thuis, mijn zus heeft net oliebollen en visschoten gebracht
Dat wordt stampen op die klontjes danquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
Ik kom er achter dat ik geen peodersuiker heb ..
*poedersuiker gooitquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
Ik vind het stiekem ook helemaal niet erg, beentjes op de bank, een beetje tv kijken en FOK!kenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach jeetje, jammer voor de patiënt, maar thuis zijn is ook best lekker
Same here, lekker heurquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook helemaal niet erg, beentjes op de bank, een beetje tv kijken en FOK!ken
JAAAAA met dingen gooienquote:
Zit bij te komen van die hakkietakkieherriequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:38 schreef engine het volgende:
En dan krijg je erna zo'n langzaam nummer. Toch altijd een beetje jammer
Aanbellen bij de buurvrouw een optie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
Ik ben er inmiddels achter dat een paar vrienden nog wel samen oud en nieuw wou vieren maar nu heb ik geen zin meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit bij te komen van die hakkietakkieherrie
quote:
Kan ook heerlijk zijn. Zit je dan alleen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat een paar vrienden nog wel samen oud en nieuw wou vieren maar nu heb ik geen zin meer![]()
Blijf lekker thuis
Meestal welquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ook heerlijk zijn. Zit je dan alleen?
#durftevragen
Ik heb nog wel gewone suiker.... keukenmachine en malen maarquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Aanbellen bij de buurvrouw een optie?
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Meestal welsoms komt er een kat op bezoek maar dat zal vanavond wel niet.
Zo kan het ook, ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewone suiker.... keukenmachine en malen maar
Dankjequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet![]()
Hopelijk heb je wel een leuke avond
Smakelijkquote:
wow op afspraakquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt hier nog meer vuurwerk afgesproken dan in de afgelopen jaren
Echt, hier is het ook al meer dan "normaal" op dit tijdstip op oudjaarsavondquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
afgesproken ook he.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
quote:Hartelijk gefeliciteerd aan iedereen op de hele wereld! 🥂Vandaag heeft iedereen dezelfde leeftijd. Als je je leeftijd en geboortejaar optelt, krijg je allemaal 2021. Dat gebeurt een keer in de 1000 jaar. 🥰
Speciaal omdat je thuis bentquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Mibiel fokken, ik kont het nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
afgesproken ook he.
Hoeveel wijntjes heb je al op?![]()
Het is iedere 1000 jaar weer 2021?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
@:espri heb nu ook die whatsappbericht waar jij over vertelde, zal hem ff hier neerzetten:
[..]
Hier ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
Dat vuurwerkverbod geldt hier niet geloof ik.
Proost!quote:
quote:
Ja echt hequote:
Ja of ja alles was eigenlijk goed behalve ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Had Emmely maar laten staan.
Oh goede, staat nog een fles in de koelkastquote:
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?quote:
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh goede, staat nog een fles in de koelkast
Van vandaag, dus denk hetquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,
Dosis Omikron?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?
Ach, dood ga ik toch, dan maar wat eerder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie over datum zou zijn
Ja, vanavond eerste deel. Gewoon niet doenquote:
Ah jammerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
Deze oliebollen zijn niet helemaal gelukt. Helemaal droog van binnen.
[ afbeelding ]
Ze komen van Bakker Bart.
He bah, zonde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog visschotel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom niet? Lijkt mij wel leuk om te kijken
Kijk geen TV nu. Heb muziek hard aanstaan in mijn koptelefoon om vuurwerk te onderdrukken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?
Ik heb vaak meer met het origineel.
Kwarkini!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Minpunten voor Bart, jammer, volgend jaar maar ergens anders je bollen halen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde oliebollen of beignets voor mezelf halen maar hier in de hele wijk, zelfs binnen bij de ingang van de supermarkt waar elk jaar wel een klein kraampje staat nu helemaal niks nada niente.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minpunten voor Bart, jammer, volgend jaar maar ergens anders je bollen halen.
Nieuwjaarspakket?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nog wel een kerstpakket weg te geven, maarja daar ben je nu ook te laat voor.
Ja logisch .... Er zijn 40+ die ze niet zullen kennenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Spargo
Die zijn ook iets ouder geworden.
Was je pas laat dan? De oliebollen die mijn zus mijn bracht, maar die ik zelf had gehaald voor haar vallen ook wat tegen, ietwat vetquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde oliebollen of beignets voor mezelf halen maar hier in de hele wijk, zelfs binnen bij de ingang van de supermarkt waar elk jaar wel een klein kraampje staat nu helemaal niks nada niente.
Fuck it, dan is dat maar beter voor mij dat ik die vette zooi niet eet.![]()
Ik heb nog een pot augurkschijfjes, pot pepertjes en bbq saus weg te geven.quote:
Het is wel een soort van troost.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja logisch .... Er zijn 40+ die ze niet zullen kennen
Mobiel FOK!ken, ik moet het gewoon niet doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh dat was het!
Vroeg me eerder al af wat visschoten waren
Oké. Dat is waardeloos. Ik heb ook niets met die knallen. Sterkte dan nog even. Morgen terugkijken misschien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk geen TV nu. Heb muziek hard aanstaan in mijn koptelefoon om vuurwerk te onderdrukken.
Eerste jaar dat ik nog net niet bij elke knal in elkaar duik.
I knowquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken, ik moet het gewoon niet doen![]()
Of ik moet eerst lezen wat ik heb getikt voordat ik op invoeren klik
#goedevoornemens
Nee, er was helemaal geen kraampje te zien, niks. Nada. Misschien door corona besloten dat ff niet te doen of onderbezet? Heb het niet gevraagd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was je pas laat dan? De oliebollen die mijn zus mijn bracht, maar die ik zelf had gehaald voor haar vallen ook wat tegen, ietwat vet
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde oliebollen of beignets voor mezelf halen maar hier in de hele wijk, zelfs binnen bij de ingang van de supermarkt waar elk jaar wel een klein kraampje staat nu helemaal niks nada niente.
Fuck it, dan is dat maar beter voor mij dat ik die vette zooi niet eet.![]()
Alleen als je 40+ tegen je in wilt hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan hier ook bolken hoor
[ afbeelding ]
Durf ik niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nou vooruit. ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen als je 40+ tegen je in wilt hebben
40+ers zijn toch hele relaxte mensen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen als je 40+ tegen je in wilt hebben
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock zwaait ff naar buuf oma-nijn![]()
Ik kijk net even terug en zie ook smileys die ik niet zo bedoeld hebquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:35 schreef Flory het volgende:
[..]
I know![]()
Ipad op desktopmode is redelijk te doen
Of het is een strategisch besluit, wonen er veel dikke mensen in jouw buurt?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, er was helemaal geen kraampje te zien, niks. Nada. Misschien door corona besloten dat ff niet te doen of onderbezet? Heb het niet gevraagd.
Totdat je over DTS/bolken begint. Tis net kryptoniet. Het doet wat met hun hersenen, een soort kortsluiting of zo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
40+ers zijn toch hele relaxte mensen?
Alleen met het woord bolk worden we gremlins die gevoerd worden na 24.00 uurquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
40+ers zijn toch hele relaxte mensen?
Gemeeeeeeeeeeeeen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is een strategisch besluit, wonen er veel dikke mensen in jouw buurt?
@pullupquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen met het woord bolk worden we gremlins die gevoerd worden na 24.00 uur
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnen minder calorien te zitten in oliebollen dan in eierkoekenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen eierkoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Er schijnen minder calorien te zitten in oliebollen dan in eierkoeken
Dat weet morgen toch niemand meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk net even terug en zie ook smileys die ik niet zo bedoeld heb![]()
Eet je die calorieen ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen eierkoeken.
OIiebollen lijken me heel vet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OIiebollen lijken me heel vet.
Je bent zelluf vet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OIiebollen lijken me heel vet.
Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.
Was jij ook niet degene die dacht dat een toilet wel schoon werd van alleen kraanwater?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Dees niet, die geeft de schuld aan haar iPad dat ze niet helemaal lekker meer kan schrijven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.
Precies, er leest hier niemand terug.....behalve oma, maar die is er nu tochquote:
Goede voornemenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Laat maar..probeer het volgend jaar nog een keer![]()
Over anderhalf uur, check.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Laat maar..probeer het volgend jaar nog een keer![]()
Ik heb niet eens een iPadquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dees niet, die geeft de schuld aan haar iPad dat ze niet helemaal lekker meer kan schrijven.
Je riepquote:
Graag op de oren zodat het vuurwerk niet meer te horen is. Dank uquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock wijst naar ieni
Het begint met een i en eindigt op eniminimuisquote:
Die is echt mooiquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag op de oren zodat het vuurwerk niet meer te horen is. Dank u
Ken ik niet. En post hier overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begint met een i en eindigt op eniminimuis
Hey @oma-Nijn *zwaait*quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, er leest hier niemand terug.....behalve oma, maar die is er nu toch
quote:
Nee, iemand anders begon erover. Maar die is zo schijnheilig om snel te editen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]Voila dan maar
Was je aan het dingesen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |