Oh, ja, dat is niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier is gewoon in de super, wel "vers gebakken"
Hier gewoon thuis, we kijken een beetje wat er op tv isquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe gaan jullie de jaarwisseling doorbrengen?
Here the same. Lekker wat hapjes, lekker wijntje en verder niet al teveel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier gewoon thuis, we kijken een beetje wat er op tv is
Bij dochter/schoonzoon. Oudste kleinzoon heeft 2 vrienden te logeren, maar die zullen wel buiten zwerven. En de bovenbuuf zakt rond 10 naar beneden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
Het zijn er nooit genoegquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gaan mijn ouders allebei oliebollen en appelbeignets kopen; ben benieuwd met hoeveel ze in totaal komen aankakken
Ik zou naar vrienden gaan maar ik heb niks meer gehoord. Anders gewoon thuis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
Gezelligquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij dochter/schoonzoon. Oudste kleinzoon heeft 2 vrienden te logeren, maar die zullen wel buiten zwerven. En de bovenbuuf zakt rond 10 naar beneden.
Jij zoomen dus. Zit je alleen of wel met wat mensen?
Challenge ? geen idee.. Wel wordt er jaarlijks gekeken waar de lekkerste oliebollen worden gebakken ...quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
is er in julie land
en olliebollen challenge?
nporadio heeft ook altijd
over
Oh ja dat doe ik ook altijd, om 1 uur nog even naar de BBCquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:08 schreef chufi het volgende:
Geen oudejaarsconference kijken iig ... wat heen en weer zappen en om 1 uur nog een keer proosten op de BBC
Joolsquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik ook altijd, om 1 uur nog even naar de BBC
Dat is wel een beetje typisch of niet? Of ze gaan er gewoon van uit, dat je er bent.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou naar vrienden gaan maar ik heb niks meer gehoord. Anders gewoon thuis.
okequote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Challenge ? geen idee.. Wel wordt er jaarlijks gekeken waar de lekkerste oliebollen worden gebakken ...
Ook gezellig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga naar mijn ouders. De rest van de familie zit verspreid over het land.
Ja die vraag is vorige week ook gesteld maar daar kwam sowieso bijna geen reactie op. Ik ging er vanuit dat er nog wel een berichtje kwam hoelaat we dan welkom zouden zijn ofzo. Nouja ik zie wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje typisch of niet? Of ze gaan er gewoon van uit, dat je er bent.
Ligt er ook een beetje aan wanneer dat afgesproken is. Ik zelf stuur een paar dagen van te voren dan nog wel even de vraag of de visite nog komt ivm boodschappen.
Het is hier 11 graden Dus voor nu is die plant wel veiligquote:
Bloemknoppen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook gezellig.
Mijn magnolia heeft ook een klap van de weermolen gehad. Die staat compleet in de knop en die gaan al open![]()
Ik kan me niet herinneren, dat dat altijd al zo was. Als die maar niet kapot vriest
Ik heb ze hier versgebakken bij de luchroom gehaaldquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is niet te vergelijken.
Wij gaan naar mijn zus en zwager, mijn neef komt ook. We gaan spelletjes doen en oliebollen etenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, dat dacht ik, maar het zijn de blaadjes.quote:
Hopelijk is het ondertussen gelukt. Dat is nog een lastige operatie zo te zien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vraag is vorige week ook gesteld maar daar kwam sowieso bijna geen reactie op. Ik ging er vanuit dat er nog wel een berichtje kwam hoelaat we dan welkom zouden zijn ofzo. Nouja ik zie wel.
Nog een filmpje trouwens
Niks aan de hand dus.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik, maar het zijn de blaadjes.
Daar heb ik er 20 van, dan schiet het al aardig op natuurlijk. Sterker nog... dan zou ik bij jou ¤ 10,- meer kwijt zijn voor het hele pakketquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze hier versgebakken bij de luchroom gehaald
Oliebollen met krent ¤ 1,-
Oliebollen zonder krent ¤ 1,-
Appelbeignets ¤ 2,50
Kwarkini ¤ 0,75
Wat is dat?quote:
Behalve dat ze erg lekker zijn zijn die krengen ook erg duurquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb ik er 20 van, dan schiet het al aardig op natuurlijk. Sterker nog... dan zou ik bij jou ¤ 10,- meer kwijt zijn voor het hele pakket
Of een bikini van 2 kwarkpottenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is dat?
Klinkt als een exotisch kledingstuk
Met deze temperaturen niet zo'n hele rare gedachte.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik maak drama om niets.Het leken net bloemknopjes.
![]()
[ afbeelding ]
Wat is kwarkini?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze hier versgebakken bij de luchroom gehaald
Oliebollen met krent ¤ 1,-
Oliebollen zonder krent ¤ 1,-
Appelbeignets ¤ 2,50
Kwarkini ¤ 0,75
Kwarkbolletjes @D.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of een bikini speciaal voor kwarktasjes.
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:24 schreef Deisyy het volgende:
En straks maar eens een soepje brouwen
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een exotisch kledingstuk
quote:
Of een oliebol met kwark door het beslagquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of een bikini speciaal voor kwarktasjes.
Klinkt wel lekker!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of een oliebol met kwark door het beslag
Inderdaad, dan is een soepje als avondeten genoeg, tomatensoepquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerWij hebben hier ook soep vanavond. Lekker licht omdat er verder ook hapjes zijn
We zullen het niet zeker weten, want ik heb ze niet gekocht.quote:
Ah, een zinnig antwoordquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of een oliebol met kwark door het beslag
Dus dat bierproeverijtopic kan net zo goed dicht?quote:
Ik denk dat iemand het kleintje even de weg moet wijzenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hopelijk is het ondertussen gelukt. Dat is nog een lastige operatie zo te zien.
Ben benieuwd of je nog wat hoort.
Ik ook, nu schijnt de zon maar het heeft vanmorgen wel gemiezerd.quote:
Januari is maar 1 maand hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dus dat bierproeverijtopic kan net zo goed dicht?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, nu schijnt de zon maar het heeft vanmorgen wel gemiezerd.
En niet eens carnaval vierenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard!
Volgend jaar gaan we weer vasten
Nee, dat is waar. Ik las, dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met deze temperaturen niet zo'n hele rare gedachte.
quote:
Dat had gekund.....quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
'Doe je anders nooit!' had je ook kunnen zeggen
Even mijn schoenen aan, we komen er aanquote:
Ja zeker, het was super. De bikinifoto's staan een paar topics terugquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik las, dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
En de kwarkinifoto’s komen nog.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, het was super. De bikinifoto's staan een paar topics terug
Nou ja zeg. Doe niet zo gekquote:
Ik moet de tweede pot nog leeg eten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En de kwarkinifoto’s komen nog.
Ik lees alles terugquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, het was super. De bikinifoto's staan een paar topics terug
Zet hem op aloa. Je kan hetquote:
Hier bij de oliebollenkraam 1.25 per stuk dat is wel wat anders dan die zakken van 10 st bij de super.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is niet te vergelijken.
Middagquote:
Ze zoeken nog een nieuwe mod voor DTS.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ik dan ook ergens anders gaan gallen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, en toch heeft niet iedere kraam lekkere oliebollen. Vorige maand bij de Hornbach die kraam, dat zakje hebben we zo weggemieterd. Wat een ranzige, vette meukquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier bij de oliebollenkraam 1.25 per stuk dat is wel wat anders dan die zakken van 10 st bij de super.
Er staat hier een enorme rij, wij gaan om een uur of 5 dan moeten ook de gebakken visschotel ophalen bij de viswinkel.
Ja doeiquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een nieuwe mod voor DTS.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een nieuwe mod voor DTS.
Ik kijk er al met smart naar uit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik uitermate geschikt voor. Dat redt dan 2022 niet
![]()
Heeft dit jaar gebracht wat je had gehoopt, of moet dat vanmiddag nog gebeuren?quote:
Wij een aantal jaar geleden ook , niet te vreten. Deze staat hier al jaren bij de Jumbo en die bollen zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, en toch heeft niet iedere kraam lekkere oliebollen. Vorige maand bij de Hornbach die kraam, dat zakje hebben we zo weggemieterd. Wat een ranzige, vette meuk![]()
Opa was er al voor 8 uur en cash betalen. De rij voor de pin was immens en hij was de enige. Dat cash geld heeft zo zijn voordelen
Dat gaat dan een heel enerverende middag wordenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft dit jaar gebracht wat je had gehoopt, of moet dat vanmiddag nog gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:21 schreef engine het volgende:
Jeej nieuwe pijltjes![]()
Kan het ook wel merken. Moet ze echt uit het bord trekkenToch nog gevonden? Waar waren ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het ook wel merken. Moet ze echt uit het bord trekkenDoet de 180 het ook regelmatig bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het ook wel merken. Moet ze echt uit het bord trekkenEngine van GerwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Denk verderop in de straat ergens geleverd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch nog gevonden? Waar waren ze?
Nee die is stukquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet de 180 het ook regelmatig bij jou?
Als je Dishoom krijgt, controleer hem even goed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
Kat ligt bij me op schoot voor het raam, buiten gaat er een rotje af in de voortuin, poes springt gelijk een meter de lucht in
quote:
Ik moest even Googlen om te kijken of je geen grapje maaktequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Denk verderop in de straat ergens geleverd.
[..]
Nee die is stuk![]()
Maar ik speel meestal cricket tegen mezelf en dan hoef je sowieso maar één triple te 20 raken.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even Googlen om te kijken of je geen grapje maakteq
Ouch, wat was ermee?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je Dishoom krijgt, controleer hem even goed.
Heb mijn versie net teruggebracht
Een paar pagina's met een dubbelprint. Kreeg er echt instant hoofdpijn vanquote:
Even proberenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Je het is een beetje een vreemde naam.
20 t/m 15 dus en de bull. Ik wil eigenlijk in 10 beurten uit zijn maar dat is nog nooit gelukt. Elf wel.
Oh goed dat je het zegt! Ga ik ook maar eens op controleren zodra die van mij binnen isquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een paar pagina's met een dubbelprint. Kreeg er echt instant hoofdpijn van
En?quote:
Doen ja, je ziet het meteen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh goed dat je het zegt! Ga ik ook maar eens op controleren zodra die van mij binnen is
Triest he? Hij had zelf geen vuurwerk ook, slachtoffer door een ander.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de eerste vuurwerkdode van het jaar is er.
Kind van 12.
Waar blijft dat vuurwerkverbod
Da's extra triest.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Triest he? Hij had zelf geen vuurwerk ook, slachtoffer door een ander.
En dan nog debiele acties van die ander ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dit is voor de ouders en andere nabestaanden een droevige oud en nieuw.quote:
Die is goed jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
93 Private Investigations Dire Straits
Hier mag toch wel een flinke straf op staan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog debiele acties van die ander ook.
Ze komen vast nog een paar keerquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is goed ja
Al kunnen ze beter
Als het de top 2000 is gok ik nog 3 keerquote:
Sowieso Brothers in Arms en Telegraph Road. En Sultans of Swing dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het de top 2000 is gok ik nog 3 keer
Nee zit geen volgorde in dus als ik op de 19 mik en hij vliegt in de 17 tel ik dat ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef D. het volgende:
[..]
Niet binnen 10 beurten
Moet je eerst de ene dichtgooien voor je naar de volgende gaat?
Op basis van de lijst van vorig jaar jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Sowieso Brothers in Arms en Telegraph Road. En Sultans of Swing dan?
alle 3quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Sowieso Brothers in Arms en Telegraph Road. En Sultans of Swing dan?
Dus als jij 2x 17 gooit, gooi ik 1x 17, dan is ie dicht, en is het punt voor mij?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zit geen volgorde in dus als ik op de 19 mik en hij vliegt in de 17 tel ik dat ook.
Als je tegen elkaar speelt scoor je punten op de vlakken die je tegenstander nog niet dicht heeft.
Vreselijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Kind van 12.
Geen nagels? Die van mij wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
Kat ligt bij me op schoot voor het raam, buiten gaat er een rotje af in de voortuin, poes springt gelijk een meter de lucht in
Nee stel dat ik de 17 al dicht heb en jij nog niet krijg ik iedere keer dat ik de 17 raak 17 punten erbij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als jij 2x 17 gooit, gooi ik 1x 17, dan is ie dicht, en is het punt voor mij?
Komt het woordje anus in 1 van die liedjes voor ?quote:
Volgens mij doet de gitarist iets met hemquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt het woordje anus in 1 van die liedjes voor ?
Ja hoor waar het hart vol van is…quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wedden dat hij er jonge anuusss van maakt? Wedden?
Ik ben er zeker van dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wedden dat hij er jonge anuusss van maakt? Wedden?
Luister even en laat het ons weten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt het woordje anus in 1 van die liedjes voor ?
Gemeeeeeeeen!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luister even en laat het ons weten.
Het is niet door vuurwerk gekomen maar door een klaphamer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Kind van 12.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gemeeeeeeeen!!![]()
Cruella deVille, daar ben je dan! Lang niet meer gesproken.
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gemeeeeeeeen!!![]()
Cruella deVille, daar ben je dan! Lang niet meer gesproken.
om dat ik willquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom noem je hem dan anuuuuus?
Het is een van de beste gitaristen ter wereld.
Pleasequote:Op vrijdag 31 december 2021 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik uitermate geschikt voor. Dat redt dan 2022 niet
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh nee dat is een beroemde kok ..quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de monitor ?
was de zanger van dit lied?
Met haarr Boys?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de ital. sender radio tv
102,5 heeft zich gisteren
sabrina gemeld
Laat hem lekker vieren ..quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:04 schreef mario390 het volgende:
julie eloy viert maar
als gast in rtl chartshow
Kijk je geen Skihupfen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:07 schreef mario390 het volgende:
hij en 1 meid zijn
vanaf 3 uren de enigen
2 gasten
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luister even en laat het ons weten.
Nou die appelflappen zouden geen probleem zijn, maar die oliebollen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
We zitten hier nu met 30 oliebollen en 16 appelflappen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
We zitten hier nu met 30 oliebollen en 16 appelflappen
ja, belachelijk hè?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef notturna het volgende:
Die rare Aldi reclame, met hun oververse oliebollen. Die dingen worden gefrituurd.
Ja echt te zot. Barbaren zijn het.quote:
Ja, ik mag haar welquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij Cruella ook zo gemist?
Okquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we hebben nur kerzen angemakt
Fijne jaarwisseling Dees.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Lieve 40+ers en ander gepeupel, fijne en veilige jaarwisseling, tot volgend jaar![]()
We zijn er bijnaquote:
Dat is mooi op tijd dan.. Ik kan over twee weken..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef engine het volgende:
Mijn geboortejaar kan sinds vier uur en afspraak inplannen voor de boostervaccinatie. M'n halve vriendengroep heeft nu al een afspraak voor aanstaande zondagIk zie kansen
Fijne jaarwisseling en dat 2022 een mooi jaar voor je mag worden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Lieve 40+ers en ander gepeupel, fijne en veilige jaarwisseling, tot volgend jaar![]()
Ja ik was ook wel verbaasd dat het zo snel al kan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd dan.. Ik kan over twee weken..
Mijn ouders zijn vanmiddag heen geweest
Mwa de meeste moet echt wel een week of twee wachtenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel verbaasd dat het zo snel al kan.
Jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een heel goed 2022!quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Heb je al onderdak ergens?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef engine het volgende:
Mijn geboortejaar kan sinds vier uur en afspraak inplannen voor de boostervaccinatie. M'n halve vriendengroep heeft nu al een afspraak voor aanstaande zondagIk zie kansen
Ik denk dat het een nieuwere locatie is en dat er daarom nog veel plek is. Het is ook in een ander dorp dan ik gedacht had.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa de meeste moet echt wel een week of twee wachten
Pardon? Je denkt toch niet de rest van de avond rustig weg te kunnen blijven? Je had al vakantie en nou ook nog dit erbij, tsjongejonge...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Ah zo.. dat zou dan wel kunnen inderdaad..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuwere locatie is en dat er daarom nog veel plek is. Het is ook in een ander dorp dan ik gedacht had.
Nou doe eens niet zo zeg..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
Iedereen de beste wensen terug voor nieuwe jaar, ik hoef ze niet.
Daar is nog altijd geen duidelijk over gekomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je al onderdak ergens?![]()
Anders ben je in VOorburg ook welkom hoor.
Lastige wezens héquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jeetje pfffpfpfffff vrouwen...
Oehquote:
Zeg dat welquote:
Hey espri.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:40 schreef espri het volgende:
Middagje allemaal deze laatste middag van dit jaar.
Ook alvast begonnen ... proostquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Zonder gist is oliebollenmix de recept voor bakstenen, die?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:47 schreef espri het volgende:
Hebben jullie het leuke wetenswaardigheidje van de dag al gehoord?
Nee vertelquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:47 schreef espri het volgende:
Hebben jullie het leuke wetenswaardigheidje van de dag al gehoord?
Hahaha nee maar die was ook wel euhhh goed,quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonder gist is oliebollenmix de recept voor bakstenen, die?
Zeg je nou dat we onze leeftijd bij onze geboortejaar moeten tellen en dat we dan op vandaag uitkomen? Nee toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
Hahaha nee maar die was ook wel euhhh goed,
nee dat e vandaag met onze jaartallen allemaal op het zelfde uit komen?
tel je leeftijd bij je geboortejaar op en kijk wat er uit komt.
Grrrr ik kom er weer niet goed uit hoe te vertellen ( heb ik wel vaker last van dus is niet de wijn)
Geen idee wat je bedoelt ...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
Hahaha nee maar die was ook wel euhhh goed,
nee dat e vandaag met onze jaartallen allemaal op het zelfde uit komen?
tel je leeftijd bij je geboortejaar op en kijk wat er uit komt.
Grrrr ik kom er weer niet goed uit hoe te vertellen ( heb ik wel vaker last van dus is niet de wijn)
Yep.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg je nou dat we onze leeftijd bij onze geboortejaar moeten tellen en dat we dan op vandaag uitkomen? Nee toch?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:58 schreef espri het volgende:
Ja volgens mij ben ik dus ergens ingetrapt en snap er zelf niks meer van...![]()
Dat is altijd zo op 31 december.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:58 schreef espri het volgende:
Ja volgens mij ben ik dus ergens ingetrapt en snap er zelf niks meer van...![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is altijd zo op 31 december.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef maily het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Volgend jaar valt er een nieuwe award te winnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:00 schreef espri het volgende:
Ik ben blij dat dit jaar al bijna voorbij is...
Altijd al geweten dat je een Arend Jan bent.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef maily het volgende:
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
36quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken een andere "grap". Stel ik was ooit 8 en mijn zusje was de helft van mijn leeftijd en ik ben nu 40, hoe oud is mijn zusje nu dan?
20?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken een andere "grap". Stel ik was ooit 8 en mijn zusje was de helft van mijn leeftijd en ik ben nu 40, hoe oud is mijn zusje nu dan?
In een filmpje dat ergens op internet rondzwerft antwoord de ander steeds weer met letterlijk de helft van de huidige leeftijd. Hoeveel keren je het hem ook vraagt en het kwartje (pardon euro) viel maar niet.quote:
Heb je een foto? Dan kan ik het een beetje schatten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In een filmpje dat ergens op internet rondzwerft antwoord de ander steeds weer met letterlijk de helft van de huidige leeftijd. Hoeveel keren je het hem ook vraagt en het kwartje (pardon euro) viel maar niet.
De middelste op de foto ben ik!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je een foto? Dan kan ik het een beetje schatten.
Zelfgemaakt altijd het lekkerstquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef notturna het volgende:
Zo, eigen gemaakt kruidenboter. Ben bang dat ze maandag nog onwel worden van de hoeveelheid knoflook.
Echt wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfgemaakt altijd het lekkerstVoorál met lekker veel knoflook
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Nou ik zat dus net te rekenen en dacht 'oh toevallig, ook net 2021 dus' en daarna viel pas het kwartje dat dit dus bij iedereen zo isquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:58 schreef espri het volgende:
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef mario390 het volgende:
de arme eloy moet tot
middernacht zuipen
Maar alleen vandaag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik zat dus net te rekenen en dacht 'oh toevallig, ook net 2021 dus' en daarna viel pas het kwartje dat dit dus bij iedereen zo is
Ingrediënten in volgorde: 80% boter, 15% knoflook, 4,5% peterselie, 0,5% zout/peper.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfgemaakt altijd het lekkerstVoorál met lekker veel knoflook
Volgend jaar ook weer toch, of ben ik nu dom?quote:
Jij snaptquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ingrediënten in volgorde: 80% boter, 15% knoflook, 4,5% peterselie, 0,5% zout/peper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |