Ja echt te zot. Barbaren zijn het.quote:
Ja, ik mag haar welquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij Cruella ook zo gemist?
Okquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee we hebben nur kerzen angemakt
Fijne jaarwisseling Dees.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Lieve 40+ers en ander gepeupel, fijne en veilige jaarwisseling, tot volgend jaar![]()
We zijn er bijnaquote:
Dat is mooi op tijd dan.. Ik kan over twee weken..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef engine het volgende:
Mijn geboortejaar kan sinds vier uur en afspraak inplannen voor de boostervaccinatie. M'n halve vriendengroep heeft nu al een afspraak voor aanstaande zondagIk zie kansen
Fijne jaarwisseling en dat 2022 een mooi jaar voor je mag worden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Lieve 40+ers en ander gepeupel, fijne en veilige jaarwisseling, tot volgend jaar![]()
Ja ik was ook wel verbaasd dat het zo snel al kan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd dan.. Ik kan over twee weken..
Mijn ouders zijn vanmiddag heen geweest
Mwa de meeste moet echt wel een week of twee wachtenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik was ook wel verbaasd dat het zo snel al kan.
Jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een heel goed 2022!quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Heb je al onderdak ergens?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef engine het volgende:
Mijn geboortejaar kan sinds vier uur en afspraak inplannen voor de boostervaccinatie. M'n halve vriendengroep heeft nu al een afspraak voor aanstaande zondagIk zie kansen
Ik denk dat het een nieuwere locatie is en dat er daarom nog veel plek is. Het is ook in een ander dorp dan ik gedacht had.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa de meeste moet echt wel een week of twee wachten
Pardon? Je denkt toch niet de rest van de avond rustig weg te kunnen blijven? Je had al vakantie en nou ook nog dit erbij, tsjongejonge...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:18 schreef Deisyy het volgende:
Ah zo.. dat zou dan wel kunnen inderdaad..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuwere locatie is en dat er daarom nog veel plek is. Het is ook in een ander dorp dan ik gedacht had.
Nou doe eens niet zo zeg..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:31 schreef SolidasRock het volgende:
Iedereen de beste wensen terug voor nieuwe jaar, ik hoef ze niet.
Daar is nog altijd geen duidelijk over gekomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je al onderdak ergens?![]()
Anders ben je in VOorburg ook welkom hoor.
Lastige wezens héquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jeetje pfffpfpfffff vrouwen...
Oehquote:
Zeg dat welquote:
Hey espri.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:40 schreef espri het volgende:
Middagje allemaal deze laatste middag van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |