quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef maily het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Volgend jaar valt er een nieuwe award te winnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:00 schreef espri het volgende:
Ik ben blij dat dit jaar al bijna voorbij is...
Altijd al geweten dat je een Arend Jan bent.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef maily het volgende:
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
36quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken een andere "grap". Stel ik was ooit 8 en mijn zusje was de helft van mijn leeftijd en ik ben nu 40, hoe oud is mijn zusje nu dan?
20?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken een andere "grap". Stel ik was ooit 8 en mijn zusje was de helft van mijn leeftijd en ik ben nu 40, hoe oud is mijn zusje nu dan?
In een filmpje dat ergens op internet rondzwerft antwoord de ander steeds weer met letterlijk de helft van de huidige leeftijd. Hoeveel keren je het hem ook vraagt en het kwartje (pardon euro) viel maar niet.quote:
Heb je een foto? Dan kan ik het een beetje schatten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In een filmpje dat ergens op internet rondzwerft antwoord de ander steeds weer met letterlijk de helft van de huidige leeftijd. Hoeveel keren je het hem ook vraagt en het kwartje (pardon euro) viel maar niet.
De middelste op de foto ben ik!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je een foto? Dan kan ik het een beetje schatten.
Zelfgemaakt altijd het lekkerstquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef notturna het volgende:
Zo, eigen gemaakt kruidenboter. Ben bang dat ze maandag nog onwel worden van de hoeveelheid knoflook.
Echt wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfgemaakt altijd het lekkerstVoorįl met lekker veel knoflook
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jullie zijn te gek!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Nou ik zat dus net te rekenen en dacht 'oh toevallig, ook net 2021 dus' en daarna viel pas het kwartje dat dit dus bij iedereen zo isquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:58 schreef espri het volgende:
Ja volgens mij ben ik dus ergens ingetrapt en snap er zelf niks meer van...![]()
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef mario390 het volgende:
de arme eloy moet tot
middernacht zuipen
Maar alleen vandaag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik zat dus net te rekenen en dacht 'oh toevallig, ook net 2021 dus' en daarna viel pas het kwartje dat dit dus bij iedereen zo is
Ingrediėnten in volgorde: 80% boter, 15% knoflook, 4,5% peterselie, 0,5% zout/peper.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfgemaakt altijd het lekkerstVoorįl met lekker veel knoflook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |