Ook alvast begonnen ... proostquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Zonder gist is oliebollenmix de recept voor bakstenen, die?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:47 schreef espri het volgende:
Hebben jullie het leuke wetenswaardigheidje van de dag al gehoord?
Nee vertelquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:47 schreef espri het volgende:
Hebben jullie het leuke wetenswaardigheidje van de dag al gehoord?
Hahaha nee maar die was ook wel euhhh goed,quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zonder gist is oliebollenmix de recept voor bakstenen, die?
Zeg je nou dat we onze leeftijd bij onze geboortejaar moeten tellen en dat we dan op vandaag uitkomen? Nee toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
Hahaha nee maar die was ook wel euhhh goed,
nee dat e vandaag met onze jaartallen allemaal op het zelfde uit komen?
tel je leeftijd bij je geboortejaar op en kijk wat er uit komt.
Grrrr ik kom er weer niet goed uit hoe te vertellen ( heb ik wel vaker last van dus is niet de wijn)
Geen idee wat je bedoelt ...quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
Hahaha nee maar die was ook wel euhhh goed,
nee dat e vandaag met onze jaartallen allemaal op het zelfde uit komen?
tel je leeftijd bij je geboortejaar op en kijk wat er uit komt.
Grrrr ik kom er weer niet goed uit hoe te vertellen ( heb ik wel vaker last van dus is niet de wijn)
Yep.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg je nou dat we onze leeftijd bij onze geboortejaar moeten tellen en dat we dan op vandaag uitkomen? Nee toch?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:58 schreef espri het volgende:
Ja volgens mij ben ik dus ergens ingetrapt en snap er zelf niks meer van...![]()
Dat is altijd zo op 31 december.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:58 schreef espri het volgende:
Ja volgens mij ben ik dus ergens ingetrapt en snap er zelf niks meer van...![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is altijd zo op 31 december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |