Wij gaan naar mijn zus en zwager, mijn neef komt ook. We gaan spelletjes doen en oliebollen etenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe gaan jullie de jaarwisseling doorbrengen?
Nee, dat dacht ik, maar het zijn de blaadjes.quote:
Hopelijk is het ondertussen gelukt. Dat is nog een lastige operatie zo te zien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vraag is vorige week ook gesteld maar daar kwam sowieso bijna geen reactie op. Ik ging er vanuit dat er nog wel een berichtje kwam hoelaat we dan welkom zouden zijn ofzo. Nouja ik zie wel.
Nog een filmpje trouwens
Niks aan de hand dus.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik, maar het zijn de blaadjes.
Daar heb ik er 20 van, dan schiet het al aardig op natuurlijk. Sterker nog... dan zou ik bij jou ¤ 10,- meer kwijt zijn voor het hele pakketquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze hier versgebakken bij de luchroom gehaald
Oliebollen met krent ¤ 1,-
Oliebollen zonder krent ¤ 1,-
Appelbeignets ¤ 2,50
Kwarkini ¤ 0,75
Wat is dat?quote:
Behalve dat ze erg lekker zijn zijn die krengen ook erg duurquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb ik er 20 van, dan schiet het al aardig op natuurlijk. Sterker nog... dan zou ik bij jou ¤ 10,- meer kwijt zijn voor het hele pakket
Of een bikini van 2 kwarkpottenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is dat?
Klinkt als een exotisch kledingstuk
Met deze temperaturen niet zo'n hele rare gedachte.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik maak drama om niets.Het leken net bloemknopjes.
![]()
[ afbeelding ]
Wat is kwarkini?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze hier versgebakken bij de luchroom gehaald
Oliebollen met krent ¤ 1,-
Oliebollen zonder krent ¤ 1,-
Appelbeignets ¤ 2,50
Kwarkini ¤ 0,75
Kwarkbolletjes @D.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of een bikini speciaal voor kwarktasjes.
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:24 schreef Deisyy het volgende:
En straks maar eens een soepje brouwen
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een exotisch kledingstuk
quote:
Of een oliebol met kwark door het beslagquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of een bikini speciaal voor kwarktasjes.
Klinkt wel lekker!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of een oliebol met kwark door het beslag
Inderdaad, dan is een soepje als avondeten genoeg, tomatensoepquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerWij hebben hier ook soep vanavond. Lekker licht omdat er verder ook hapjes zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |