quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:21 schreef engine het volgende:
Jeej nieuwe pijltjes![]()
Kan het ook wel merken. Moet ze echt uit het bord trekkenToch nog gevonden? Waar waren ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het ook wel merken. Moet ze echt uit het bord trekkenDoet de 180 het ook regelmatig bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het ook wel merken. Moet ze echt uit het bord trekkenEngine van GerwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Denk verderop in de straat ergens geleverd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toch nog gevonden? Waar waren ze?
Nee die is stukquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet de 180 het ook regelmatig bij jou?
Als je Dishoom krijgt, controleer hem even goed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef Aoibhin het volgende:
Kat ligt bij me op schoot voor het raam, buiten gaat er een rotje af in de voortuin, poes springt gelijk een meter de lucht in
quote:
Ik moest even Googlen om te kijken of je geen grapje maaktequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef engine het volgende:
[..]
Denk verderop in de straat ergens geleverd.
[..]
Nee die is stuk![]()
Maar ik speel meestal cricket tegen mezelf en dan hoef je sowieso maar één triple te 20 raken.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even Googlen om te kijken of je geen grapje maakteq
Ouch, wat was ermee?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je Dishoom krijgt, controleer hem even goed.
Heb mijn versie net teruggebracht
Een paar pagina's met een dubbelprint. Kreeg er echt instant hoofdpijn vanquote:
Even proberenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:48 schreef engine het volgende:
[..]
Je het is een beetje een vreemde naam.
20 t/m 15 dus en de bull. Ik wil eigenlijk in 10 beurten uit zijn maar dat is nog nooit gelukt. Elf wel.
Oh goed dat je het zegt! Ga ik ook maar eens op controleren zodra die van mij binnen isquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een paar pagina's met een dubbelprint. Kreeg er echt instant hoofdpijn van
En?quote:
Doen ja, je ziet het meteen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh goed dat je het zegt! Ga ik ook maar eens op controleren zodra die van mij binnen is
Triest he? Hij had zelf geen vuurwerk ook, slachtoffer door een ander.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de eerste vuurwerkdode van het jaar is er.
Kind van 12.
Waar blijft dat vuurwerkverbod
Da's extra triest.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Triest he? Hij had zelf geen vuurwerk ook, slachtoffer door een ander.
En dan nog debiele acties van die ander ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Triest he? Hij had zelf geen vuurwerk ook, slachtoffer door een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |