Ah, een zinnig antwoordquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of een oliebol met kwark door het beslag
Dus dat bierproeverijtopic kan net zo goed dicht?quote:
Ik denk dat iemand het kleintje even de weg moet wijzenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hopelijk is het ondertussen gelukt. Dat is nog een lastige operatie zo te zien.
Ben benieuwd of je nog wat hoort.
Ik ook, nu schijnt de zon maar het heeft vanmorgen wel gemiezerd.quote:
Januari is maar 1 maand hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dus dat bierproeverijtopic kan net zo goed dicht?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, nu schijnt de zon maar het heeft vanmorgen wel gemiezerd.
En niet eens carnaval vierenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard!
Volgend jaar gaan we weer vasten
Nee, dat is waar. Ik las, dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met deze temperaturen niet zo'n hele rare gedachte.
quote:
Dat had gekund.....quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef D. het volgende:
[..]
'Doe je anders nooit!' had je ook kunnen zeggen
Even mijn schoenen aan, we komen er aanquote:
Ja zeker, het was super. De bikinifoto's staan een paar topics terugquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Ik las, dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
En de kwarkinifoto’s komen nog.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, het was super. De bikinifoto's staan een paar topics terug
Nou ja zeg. Doe niet zo gekquote:
Ik moet de tweede pot nog leeg eten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En de kwarkinifoto’s komen nog.
Ik lees alles terugquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, het was super. De bikinifoto's staan een paar topics terug
Zet hem op aloa. Je kan hetquote:
Hier bij de oliebollenkraam 1.25 per stuk dat is wel wat anders dan die zakken van 10 st bij de super.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is niet te vergelijken.
Middagquote:
Ze zoeken nog een nieuwe mod voor DTS.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ik dan ook ergens anders gaan gallen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, en toch heeft niet iedere kraam lekkere oliebollen. Vorige maand bij de Hornbach die kraam, dat zakje hebben we zo weggemieterd. Wat een ranzige, vette meukquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier bij de oliebollenkraam 1.25 per stuk dat is wel wat anders dan die zakken van 10 st bij de super.
Er staat hier een enorme rij, wij gaan om een uur of 5 dan moeten ook de gebakken visschotel ophalen bij de viswinkel.
Ja doeiquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een nieuwe mod voor DTS.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een nieuwe mod voor DTS.
Ik kijk er al met smart naar uit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik uitermate geschikt voor. Dat redt dan 2022 niet
![]()
Heeft dit jaar gebracht wat je had gehoopt, of moet dat vanmiddag nog gebeuren?quote:
Wij een aantal jaar geleden ook , niet te vreten. Deze staat hier al jaren bij de Jumbo en die bollen zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, en toch heeft niet iedere kraam lekkere oliebollen. Vorige maand bij de Hornbach die kraam, dat zakje hebben we zo weggemieterd. Wat een ranzige, vette meuk![]()
Opa was er al voor 8 uur en cash betalen. De rij voor de pin was immens en hij was de enige. Dat cash geld heeft zo zijn voordelen
Dat gaat dan een heel enerverende middag wordenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft dit jaar gebracht wat je had gehoopt, of moet dat vanmiddag nog gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |