Thanks! Jij ook, amice.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal! Hier, daar en ergens anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Inmiddels wel, ik heb haar wat meer naar het voeteneinde verplaatst zodat ik er alsnog bij konquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Een familietraditie op oudejaarsavond
Sjoelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja nu moet jij eigenlijk ook een keer naar een ESF meet komen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat was vorig jaar een stemplaat van mijquote:
Ik had er zoveel die aan de lijst konden worden toegevoegd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar een stemplaat van mij(dit jaar heb ik geen lijst ingeleverd)
Oke, lijkt me leukquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sjoelen!![]()
![]()
Ja nu moet jij eigenlijk ook een keer naar een ESF meet komen
Ja het is vaak echt keuzestressquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik had er zoveel die aan de lijst konden worden toegevoegd.
Ik, als rechtgeaarde glijgleuf kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Dat was de naam van onze sjoelclub in de kroeg. 15 jaar gedaanquote:
Best begrijpelijkquote:
Bij ons vroeger ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Leuk! Is 100 jaar geleden dat ik dat gedaan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ook naar ESF meet komtIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ach jeetje, jammer voor de patiënt, maar thuis zijn is ook best lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou vanavond naar mijn zus en zwager, maar zwager is gevloerd door de boosterprik, dus nu blijven we lekker thuis, mijn zus heeft net oliebollen en visschoten gebracht
Dat wordt stampen op die klontjes danquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
Ik kom er achter dat ik geen peodersuiker heb ..
*poedersuiker gooitquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
Ik kom er achter dat ik geen peodersuiker heb ..
Ik vind het stiekem ook helemaal niet erg, beentjes op de bank, een beetje tv kijken en FOK!kenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach jeetje, jammer voor de patiënt, maar thuis zijn is ook best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |