van onkel de tochterquote:
Zij moet werken vannacht ?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
van onkel de tochter
moest in ziekenhuis maar zij is
werkende ziekenzus
is de nichte van mijn moedder
Ah ok .. Ik hoop dat ze snel beter wordtquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij ligt daar zij is
samengevallen bij werken
Wie eet nou een oliebol met een vork of beter wie eet er nou oliebol?quote:
Joh.. Morgen weer alles normaal met Mario de winnaarquote:
Ik lekker met en zonder krenten/rozijnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie eet nou een oliebol met een vork of beter wie eet er nou oliebol?
Ik helemaal geen oliebollen, ze zijn lelijk en helemaal niet lekker. Iedereen zijn ding.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik lekker met en zonder krenten/rozijnen
Daar gaan we vanuit ..quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh.. Morgen weer alles normaal met Mario de winnaar
Dat kan en appelbeignets of appelflappen dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik helemaal geen oliebollen, ze zijn lelijk en helemaal niet lekker. Iedereen zijn ding.
Ja die dan weer wel, maar wel zonder vork.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan en appelbeignets of appelflappen dan?
Tuurlijk net zoals tompouce eet je ook met je handenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja die dan weer wel, maar wel zonder vork.
Ja hoe anders?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk net zoals tompouce eet je ook met je handen
Even een kort tukje doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben best moe nuMisschien dat ik even een uurtje plat ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |