40+ers zijn toch hele relaxte mensen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen als je 40+ tegen je in wilt hebben
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock zwaait ff naar buuf oma-nijn![]()
Ik kijk net even terug en zie ook smileys die ik niet zo bedoeld hebquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:35 schreef Flory het volgende:
[..]
I know![]()
Ipad op desktopmode is redelijk te doen
Of het is een strategisch besluit, wonen er veel dikke mensen in jouw buurt?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, er was helemaal geen kraampje te zien, niks. Nada. Misschien door corona besloten dat ff niet te doen of onderbezet? Heb het niet gevraagd.
Totdat je over DTS/bolken begint. Tis net kryptoniet. Het doet wat met hun hersenen, een soort kortsluiting of zo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
40+ers zijn toch hele relaxte mensen?
Alleen met het woord bolk worden we gremlins die gevoerd worden na 24.00 uurquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
40+ers zijn toch hele relaxte mensen?
Gemeeeeeeeeeeeeen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is een strategisch besluit, wonen er veel dikke mensen in jouw buurt?
@pullupquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan hier ook bolken hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen met het woord bolk worden we gremlins die gevoerd worden na 24.00 uur
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnen minder calorien te zitten in oliebollen dan in eierkoekenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen eierkoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Er schijnen minder calorien te zitten in oliebollen dan in eierkoeken
Dat weet morgen toch niemand meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk net even terug en zie ook smileys die ik niet zo bedoeld heb![]()
Eet je die calorieen ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen eierkoeken.
OIiebollen lijken me heel vet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OIiebollen lijken me heel vet.
Je bent zelluf vet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OIiebollen lijken me heel vet.
Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.
Was jij ook niet degene die dacht dat een toilet wel schoon werd van alleen kraanwater?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Dees niet, die geeft de schuld aan haar iPad dat ze niet helemaal lekker meer kan schrijven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.
Precies, er leest hier niemand terug.....behalve oma, maar die is er nu tochquote:
Goede voornemenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Laat maar..probeer het volgend jaar nog een keer![]()
Over anderhalf uur, check.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Laat maar..probeer het volgend jaar nog een keer![]()
Ik heb niet eens een iPadquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dees niet, die geeft de schuld aan haar iPad dat ze niet helemaal lekker meer kan schrijven.
Je riepquote:
Graag op de oren zodat het vuurwerk niet meer te horen is. Dank uquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock wijst naar ieni
Het begint met een i en eindigt op eniminimuisquote:
Die is echt mooiquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag op de oren zodat het vuurwerk niet meer te horen is. Dank u
Ken ik niet. En post hier overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begint met een i en eindigt op eniminimuis
Hey @oma-Nijn *zwaait*quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, er leest hier niemand terug.....behalve oma, maar die is er nu toch
quote:
Nee, iemand anders begon erover. Maar die is zo schijnheilig om snel te editen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]Voila dan maar
Was je aan het dingesen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |