40+ers zijn toch hele relaxte mensen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen als je 40+ tegen je in wilt hebben
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock zwaait ff naar buuf oma-nijn![]()
Ik kijk net even terug en zie ook smileys die ik niet zo bedoeld hebquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:35 schreef Flory het volgende:
[..]
I know![]()
Ipad op desktopmode is redelijk te doen
Of het is een strategisch besluit, wonen er veel dikke mensen in jouw buurt?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, er was helemaal geen kraampje te zien, niks. Nada. Misschien door corona besloten dat ff niet te doen of onderbezet? Heb het niet gevraagd.
Totdat je over DTS/bolken begint. Tis net kryptoniet. Het doet wat met hun hersenen, een soort kortsluiting of zo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
40+ers zijn toch hele relaxte mensen?
Alleen met het woord bolk worden we gremlins die gevoerd worden na 24.00 uurquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
40+ers zijn toch hele relaxte mensen?
Gemeeeeeeeeeeeeen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is een strategisch besluit, wonen er veel dikke mensen in jouw buurt?
@pullupquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan hier ook bolken hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen met het woord bolk worden we gremlins die gevoerd worden na 24.00 uur
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnen minder calorien te zitten in oliebollen dan in eierkoekenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen eierkoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Er schijnen minder calorien te zitten in oliebollen dan in eierkoeken
Dat weet morgen toch niemand meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk net even terug en zie ook smileys die ik niet zo bedoeld heb![]()
Eet je die calorieen ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen eierkoeken.
OIiebollen lijken me heel vet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Oh ja?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OIiebollen lijken me heel vet.
Je bent zelluf vet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OIiebollen lijken me heel vet.
Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.
Was jij ook niet degene die dacht dat een toilet wel schoon werd van alleen kraanwater?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Dees niet, die geeft de schuld aan haar iPad dat ze niet helemaal lekker meer kan schrijven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het bier of de wijn.
Precies, er leest hier niemand terug.....behalve oma, maar die is er nu tochquote:
Goede voornemenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Laat maar..probeer het volgend jaar nog een keer![]()
Over anderhalf uur, check.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Laat maar..probeer het volgend jaar nog een keer![]()
Ik heb niet eens een iPadquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dees niet, die geeft de schuld aan haar iPad dat ze niet helemaal lekker meer kan schrijven.
Graag op de oren zodat het vuurwerk niet meer te horen is. Dank uquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock wijst naar ieni
Het begint met een i en eindigt op eniminimuisquote:
Die is echt mooiquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag op de oren zodat het vuurwerk niet meer te horen is. Dank u
Ken ik niet. En post hier overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begint met een i en eindigt op eniminimuis
Hey @oma-Nijn *zwaait*quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, er leest hier niemand terug.....behalve oma, maar die is er nu toch
Nee, iemand anders begon erover. Maar die is zo schijnheilig om snel te editen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]Voila dan maar
Was je aan het dingesen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |