Oh goede, staat nog een fles in de koelkastquote:
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?quote:
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh goede, staat nog een fles in de koelkast
Van vandaag, dus denk hetquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,
Dosis Omikron?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?
Ach, dood ga ik toch, dan maar wat eerder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie over datum zou zijn
Ja, vanavond eerste deel. Gewoon niet doenquote:
Ah jammerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
Deze oliebollen zijn niet helemaal gelukt. Helemaal droog van binnen.
[ afbeelding ]
Ze komen van Bakker Bart.
He bah, zonde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog visschotel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom niet? Lijkt mij wel leuk om te kijken
Kijk geen TV nu. Heb muziek hard aanstaan in mijn koptelefoon om vuurwerk te onderdrukken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?
Ik heb vaak meer met het origineel.
Kwarkini!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Minpunten voor Bart, jammer, volgend jaar maar ergens anders je bollen halen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde oliebollen of beignets voor mezelf halen maar hier in de hele wijk, zelfs binnen bij de ingang van de supermarkt waar elk jaar wel een klein kraampje staat nu helemaal niks nada niente.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minpunten voor Bart, jammer, volgend jaar maar ergens anders je bollen halen.
Nieuwjaarspakket?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nog wel een kerstpakket weg te geven, maarja daar ben je nu ook te laat voor.
Ja logisch .... Er zijn 40+ die ze niet zullen kennenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Spargo
Die zijn ook iets ouder geworden.
Was je pas laat dan? De oliebollen die mijn zus mijn bracht, maar die ik zelf had gehaald voor haar vallen ook wat tegen, ietwat vetquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde oliebollen of beignets voor mezelf halen maar hier in de hele wijk, zelfs binnen bij de ingang van de supermarkt waar elk jaar wel een klein kraampje staat nu helemaal niks nada niente.
Fuck it, dan is dat maar beter voor mij dat ik die vette zooi niet eet.![]()
Ik heb nog een pot augurkschijfjes, pot pepertjes en bbq saus weg te geven.quote:
Het is wel een soort van troost.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja logisch .... Er zijn 40+ die ze niet zullen kennen
Mobiel FOK!ken, ik moet het gewoon niet doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh dat was het!
Vroeg me eerder al af wat visschoten waren
Oké. Dat is waardeloos. Ik heb ook niets met die knallen. Sterkte dan nog even. Morgen terugkijken misschien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijk geen TV nu. Heb muziek hard aanstaan in mijn koptelefoon om vuurwerk te onderdrukken.
Eerste jaar dat ik nog net niet bij elke knal in elkaar duik.
I knowquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken, ik moet het gewoon niet doen![]()
Of ik moet eerst lezen wat ik heb getikt voordat ik op invoeren klik
#goedevoornemens
Nee, er was helemaal geen kraampje te zien, niks. Nada. Misschien door corona besloten dat ff niet te doen of onderbezet? Heb het niet gevraagd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was je pas laat dan? De oliebollen die mijn zus mijn bracht, maar die ik zelf had gehaald voor haar vallen ook wat tegen, ietwat vet
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wilde oliebollen of beignets voor mezelf halen maar hier in de hele wijk, zelfs binnen bij de ingang van de supermarkt waar elk jaar wel een klein kraampje staat nu helemaal niks nada niente.
Fuck it, dan is dat maar beter voor mij dat ik die vette zooi niet eet.![]()
Alleen als je 40+ tegen je in wilt hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan hier ook bolken hoor
[ afbeelding ]
Durf ik niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan hier ook bolken hoor
[ afbeelding ]
Nou vooruit. ik zal me gedragenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen als je 40+ tegen je in wilt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |