Same here, lekker heurquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook helemaal niet erg, beentjes op de bank, een beetje tv kijken en FOK!ken
JAAAAA met dingen gooienquote:
Zit bij te komen van die hakkietakkieherriequote:Op vrijdag 31 december 2021 20:38 schreef engine het volgende:
En dan krijg je erna zo'n langzaam nummer. Toch altijd een beetje jammer
Aanbellen bij de buurvrouw een optie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:31 schreef chufi het volgende:
Ik kom er achter dat ik geen peodersuiker heb ..
Ik ben er inmiddels achter dat een paar vrienden nog wel samen oud en nieuw wou vieren maar nu heb ik geen zin meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit bij te komen van die hakkietakkieherrie
quote:
Kan ook heerlijk zijn. Zit je dan alleen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter dat een paar vrienden nog wel samen oud en nieuw wou vieren maar nu heb ik geen zin meer![]()
Blijf lekker thuis
Meestal welquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kan ook heerlijk zijn. Zit je dan alleen?
#durftevragen
Ik heb nog wel gewone suiker.... keukenmachine en malen maarquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Aanbellen bij de buurvrouw een optie?
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Meestal welsoms komt er een kat op bezoek maar dat zal vanavond wel niet.
Zo kan het ook, ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel gewone suiker.... keukenmachine en malen maar
Dankjequote:Op vrijdag 31 december 2021 21:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet![]()
Hopelijk heb je wel een leuke avond
Smakelijkquote:
wow op afspraakquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt hier nog meer vuurwerk afgesproken dan in de afgelopen jaren
Echt, hier is het ook al meer dan "normaal" op dit tijdstip op oudjaarsavondquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
afgesproken ook he.quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
quote:Hartelijk gefeliciteerd aan iedereen op de hele wereld! 🥂Vandaag heeft iedereen dezelfde leeftijd. Als je je leeftijd en geboortejaar optelt, krijg je allemaal 2021. Dat gebeurt een keer in de 1000 jaar. 🥰
Speciaal omdat je thuis bentquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Mibiel fokken, ik kont het nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
afgesproken ook he.
Hoeveel wijntjes heb je al op?![]()
Het is iedere 1000 jaar weer 2021?quote:Op vrijdag 31 december 2021 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
@:espri heb nu ook die whatsappbericht waar jij over vertelde, zal hem ff hier neerzetten:
[..]
Hier ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
Dat vuurwerkverbod geldt hier niet geloof ik.
Proost!quote:
quote:
Ja echt hequote:
Ja of ja alles was eigenlijk goed behalve ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Had Emmely maar laten staan.
Oh goede, staat nog een fles in de koelkastquote:
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?quote:
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh goede, staat nog een fles in de koelkast
Van vandaag, dus denk hetquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,
Dosis Omikron?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?
Ach, dood ga ik toch, dan maar wat eerder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie over datum zou zijn
Ja, vanavond eerste deel. Gewoon niet doenquote:
Ah jammerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
Deze oliebollen zijn niet helemaal gelukt. Helemaal droog van binnen.
[ afbeelding ]
Ze komen van Bakker Bart.
He bah, zonde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog visschotel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom niet? Lijkt mij wel leuk om te kijken
Kijk geen TV nu. Heb muziek hard aanstaan in mijn koptelefoon om vuurwerk te onderdrukken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?
Ik heb vaak meer met het origineel.
Kwarkini!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Minpunten voor Bart, jammer, volgend jaar maar ergens anders je bollen halen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |