Oh goede, staat nog een fles in de koelkastquote:
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?quote:
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh goede, staat nog een fles in de koelkast
Van vandaag, dus denk hetquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel uit een goed jaar mag ik hopen ,,,,,
Dosis Omikron?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan ik de prijs ruilen voor iets anders?
Ach, dood ga ik toch, dan maar wat eerder.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie over datum zou zijn
Ja, vanavond eerste deel. Gewoon niet doenquote:
Ah jammerquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
Deze oliebollen zijn niet helemaal gelukt. Helemaal droog van binnen.
[ afbeelding ]
Ze komen van Bakker Bart.
He bah, zonde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog visschotel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom niet? Lijkt mij wel leuk om te kijken
Kijk geen TV nu. Heb muziek hard aanstaan in mijn koptelefoon om vuurwerk te onderdrukken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is al ff bezig. Dus zeg het maar? Of neem je het op?
Ik heb vaak meer met het origineel.
Kwarkini!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Minpunten voor Bart, jammer, volgend jaar maar ergens anders je bollen halen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |