Hen je de hele dag in de keuken gestaan ?quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben best moe nuMisschien dat ik even een uurtje plat ga
Nee niet eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hen je de hele dag in de keuken gestaan ?
Ik haal het kapje met glazuur eraf en dan eet ik de onderkant met het banketbakkersroom op en als laatste het zoetste de bovenkant.quote:
Bovenkant is sowieso lekkerstequote:Op vrijdag 31 december 2021 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik haal het kapje met glazuur eraf en dan eet ik de onderkant met het banketbakkersroom op en als laatste het zoetste de bovenkant.
Ja echt wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bovenkant is sowieso lekkerste
Ik ook niet, hoe ziet die eruit?quote:
Misschien wel een heel leuk beest zodra je haar beter leert kennen!quote:
oud welquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoe ziet die eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De poes van Tom? Klinkt wat raar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien wel een heel leuk beest zodra je haar beter leert kennen!
@Deisyy heeft een kat die Tom heetquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De poes van Tom? Klinkt wat raar.
Geen plek meer voor jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |