Je bent Maan?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, normaal is het andersom hè.
Little lies.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor deze voor het allereerst. Echt waar. Hopelijk ook voor het laatst.
De oorspronkelijke versie van Shine doet hier niet eens echt voor onder.quote:
Hoe laat komt die ongeveer?quote:
De positie van een nummer zegt weinig over de kwaliteitquote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef TLC het volgende:
Hoe is dit nummer beter dan bv Good Vibrations ????
Ik luister uit voorzorgsmaatregelen even een minuut of 25 niet meequote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor deze voor het allereerst. Echt waar. Hopelijk ook voor het laatst.
Dat heb ik met 'Hef Je Glas'. Die heb ik echt geprobeerd te ontwijken als de neten en ik vind dat ik daar redelijk geslaagd in ben. Nog geen enkele keer volledig gehoord.quote:
2.20 uurquote:Op woensdag 29 december 2021 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe laat komt die ongeveer?
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annie Temeijer staat ook wel 1000 plaatsen te hoog he
Kom Terug ook gemist ouwe reus.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dus... WAAROM ben ik net een paar uur weg en kom ik nu terug, wetende dat ik DIT hoor en Alles Geprobeerd gemist heb? Gods.
Rick zei er één van de eerste avonden weinig over, behalve dat ie emotioneel wordt als ie die hoort. Dus dat wordt weer een snotterende Rickquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dochters lijkt me nu wel de meest awkward plaat OOIT
Oh dan weet ik ieder geval wanneer ik in bed lig: Tussen 2.20 en 7.10. En dan moet ik er nog ergens een uur bij plakken ofzo.quote:
Oooh fuckquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kom Terug ook gemist ouwe reus.
Wil je zeggen dat dit nummer niet bij dat blokje hoort?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef MTheBassman het volgende:
nou jongens, leven we allemaal nog?
ain't nothing but a heartache?quote:
Leuk om het topic te volgen zonder deze wansmaak door de speakersquote:Op woensdag 29 december 2021 23:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik luister uit voorzorgsmaatregelen even een minuut of 25 niet mee
Ik heb haar al gehoord, kan dat? Of lijkt dat maar zo. They dont play our lovesong anymore staat er niet in, evenmin the alternative way, toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverquote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ain't nothing but a heartache?
Maar wel terecht boven hoe het danstquote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fanatiek.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ook zij vraagt zich af WAAROM???quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anita Meyer is verdomme een verademing zometeen
Die staan er niet in neequote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb haar al gehoord, kan dat? Of lijkt dat maar zo. They dont play our lovesong anymore staat er niet in, evenmin the alternative way, toch?
ik ken deze niet dus heb over deze verder geen oordeel.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dit nummer niet bij dat blokje hoort?
Prima voor de 31e.quote:
Hoeveel nieuwkomers moeten we nog? Heb er vandaag tochw eer een paar gehoordquote:
Er komt in die nachtuurtjes sowieso een berg troep voorbij, voor de hoogte van de lijst.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan weet ik ieder geval wanneer ik in bed lig: Tussen 2.20 en 7.10. En dan moet ik er nog ergens een uur bij plakken ofzo.
Onderaanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is wel benieuwd waar hij staat in de post count van deze reeks
Niks guilty aanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Dit blijft een ultieme guilty pleasure
Anita
Overkant, Easy on Me en La Boheme nog en dan zit het eropquote:Op woensdag 29 december 2021 23:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoeveel nieuwkomers moeten we nog? Heb er vandaag tochw eer een paar gehoord
ik post te weinig om potten te breken. Was vandaag van plan te Fokken, luisteren en "werken", het werd uiteindelijk werken, luisteren en nauwelijks Fokkenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is wel benieuwd waar hij staat in de post count van deze reeks
Disco disco good goodquote:Op woensdag 29 december 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kwaliteit > kwantiteitquote:Op woensdag 29 december 2021 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:
quote:524 Fantasy Earth, Wind & Fire 7
523 Hammer To Fall Queen 7
522 American Pie Don McLean 6
521 Ren Lenny Ren Acda & De Munnik 3,5
520 Geef Mij Je Angst Guus Meeuwis 2
519 Supermassive Black Hole Muse 1
518 Duurt Te Lang Davina Michelle 1
517 You Shook Me All Night Long AC/DC 5
516 Maid Of Orleans OMD 6,5
515 Even Flow Pearl Jam 5,5
514 What A Wonderful World Louis Armstrong 8
513 Plug In Baby Muse ?
512 Amsterdam Nothing But Thieves ?
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Daarom sta ik ook niet bovenaanquote:
La boheme kan ik verklaren maar komt wel behoorlijk hoog binnen.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overkant, Easy on Me en La Boheme nog en dan zit het erop
Gok 980quote:Op woensdag 29 december 2021 23:59 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij net de 1000 niet gehaald vandaag
Fuck yeah!quote:
*mompelt iets over Marcoquote:Op donderdag 30 december 2021 00:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Plug In Baby![]()
Eén van de betere van Muse
Hij moest het doen hè, dit heeft ie paar weken terug al bedachtquote:Op donderdag 30 december 2021 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
Voor wie het had gemist
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |