Thanx!quote:
Eens en ik vind Demons dan nog wel prima te doenquote:
Sowieso.quote:
zal ie vast ook wel met Easytoys hebben dan. Of met 123tarzan.nlquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal Danny wel een advertentie deal mee hebbem
Ik wil niets weten over Marco's ladingquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die teksten van Marco krijgen ook wel een andere lading nu he
Als Gorinchem - Den Helder niet zo ver was geweest had ik er echt een gebrachtquote:
Vooral kwak in Marco's geval HAHAHAquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef TLC het volgende:
Kijk dat bedoel ik dus, Kwik Kwek en Kwak
ja je kan zijn repertoire gewoon niet meer normaal aanhorenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht Dochters wel DIEP IN DE NACHT, maar vrees een beetje voor 30 decemberquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah, de eerste keer dat ik HEM hoor in deze lijst dit jaar 😏 (mogelijk ook de laatste keer)
Allemaalquote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je opwinden over Marco.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoe het danst, hef je glas, dromen zijn bedrog, stapel op jou, allemaal hits van drie woorden.
Nog eentje voor hem: krijg de tyfus. Ook drie woorden.
Nee, dan krijg je Shine.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Fred_B het volgende:
Drie toppers uit de Nederlandse muziekindustrie samen en dit is het resultaat.
Knooppunt Everdingen, Holendrecht en je bent er!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als Gorinchem - Den Helder niet zo ver was geweest had ik er echt een gebracht
Ja het is opzich vrij rechttoe rechtaanquote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Knooppunt Everdingen, Holendrecht en je bent er!
Die jaagt nachtbrakers naar bed.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Dochters wel DIEP IN DE NACHT, maar vrees een beetje voor 30 december
Het is niet voor niks Ewwwwww bankquote:
De verliezer in een ongelijk gevecht is er ook eentje.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat is t met t repertoire van Marco. T zijn zulke willekeurige nietszeggende teksten, dat ze altijd overal van toepassing zijn. Toen ie failliet ging konden Rood, Pinnen, De Meeste Dromen Zijn Bedrog etc ook al prima als leedvermaak
wut, serieus?quote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor deze voor het allereerst. Echt waar. Hopelijk ook voor het laatst.
Zou het er wel op kunnen hoor.quote:
Ik hoorde Rick al zeggen dat hij hem zou hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht Dochters wel DIEP IN DE NACHT, maar vrees een beetje voor 30 december
Idemquote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor deze voor het allereerst. Echt waar. Hopelijk ook voor het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |