En die spelen allebei met aubergines ter grote van dartpijltjes?quote:
Dirk noemt zich The Aubergenius.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verklaart nog altijd weinigHeeft één van die twee 'eggplant' als bijnaam?
Ik kijk minder darten dan jij. En zelfs ik ken Aubergeniusquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verklaart nog altijd weinigHeeft één van die twee 'eggplant' als bijnaam?
Nepfan is het ook hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dirk noemt zich The Aubergenius.
Ik kijk nooit darten johquote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk minder darten dan jij. En zelfs ik ken Aubergenius
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die spelen allebei met aubergines ter grote van dartpijltjes?![]()
Of gooien ze allebei dartpijltjes naar een aubergine?
quote:
Ah vandaarquote:
quote:
Ik vind dat nog steeds niks.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
Mensen over één liedje komt Birds, dus allemaal richting Top 2000-topic!
Dat maakt niets uitquote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds niks.
Jij wil helemaal niet dat ik mijn mening daar over Birds ga gevenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
Mensen over één liedje komt Birds, dus allemaal richting Top 2000-topic!
Nee jou beperk ik liever tot alleen ESF.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet dat ik mijn mening daar over Birds ga geven
Ik ook niet. Mooi dat het Nederland weer terug bracht en anderen geïnspireerd heeft. Maar qua liedje meh.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds niks.
Zo jong ben je toch ook weer niet, dat we je dat moeten vertellen?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
Birds![]()
Hoe ging dat eigenlijk toen, werd er een rock nummer verwacht?
Ja, dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mooi dat het Nederland weer terug bracht en anderen geïnspireerd heeft. Maar qua liedje meh.
Ja kritische reacties moet je natuurlijke niet willen hèquote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee jou beperk ik liever tot alleen ESF.
Favo Nederlandse inzending van mijquote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
Birds![]()
Anouk zat toen al niet helemaal meer in de rock fase. Dus dat viel wel mee. Was meer de wens denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
Birds![]()
Weet alleen nog dat ik niet Birds verwacht hadquote:Op woensdag 29 december 2021 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo jong ben je toch ook weer niet, dat we je dat moeten vertellen?
Ja dat was ook onverwachtquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anouk zat toen al niet helemaal meer in de rock fase. Dus dat viel wel mee. Was meer de wens denk ik.
Bij The Common Linnets had ik dat wel. Twee interessante artiesten. En dan kwamen ze met zo'n kabbelliedjeDat het later op het podium allemaal bij elkaar kwam was het weer wat anders.
Een vriend van me zingt dat altijd met karaoke. Ik vind het lied inmiddels verschrikkelijkquote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
Time to say goodbye. Die wilde mijn vader op zijn uitvaart gedraaid hebben.
Dat hebben we uiteraard ook gedaan
Ik heb ook niet zoveel ermee. Ook niet met Het Dorp wat die uitgekozen had. Papa van Stef Bos dan wel, maar geen emotionele binding (wel met andere liedjes over vaders).quote:Op woensdag 29 december 2021 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend van me zingt dat altijd met karaoke. Ik vind het lied inmiddels verschrikkelijk
Ik was héél even bang dat je ging volgen met "daar had verder niemand zin in, dus zijn we voor 'Sexy and I Know It' gegaan."quote:Op woensdag 29 december 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
Time to say goodbye. Die wilde mijn vader op zijn uitvaart gedraaid hebben.
Dat hebben we uiteraard ook gedaan
Die grap had mijn vader aan de ene kant wel kunnen waarderen, in ons gezin zijn we namelijk wel van de zwarte humor. Maar aan de andere kant had die dit al zodanig voorbereid, inclusief een brief die mijn broer en ik van hem hebben voorgelezen, gaat die het toch niet gewaardeerd zou hebbenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was héél even bang dat je ging volgen met "daar had verder niemand zin in, dus zijn we voor 'Sexy and I Know It' gegaan."![]()
Wat mijn vader als grap waarschijnlijk nog wel had kunnen waarderen, had hij mee kunnen luisteren.
Al had hij dan wel graag de reactie op de gezichten van de zwaar christelijke familie willen kunnen zien en dat gaat toch lastig vanuit zo'n kist.![]()
Al die teksten zijn discutabeler dan ooitquote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Redefine het volgende:
De tekst van Hoe het danst, komt nu ook wel wat anders over
Ben ik het zowaar met je eens!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mooi dat het Nederland weer terug bracht en anderen geïnspireerd heeft. Maar qua liedje meh.
Hier was het ook allemaal goed voorbereid al, maar iets in mij kan niet ontkomen aan de gedachte dat hij op een zeker moment heeft zitten spelen met het idee iets zwaar ongepasts te spelen en dan zou dit nummer me niet verrast hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die grap had mijn vader aan de ene kant wel kunnen waarderen, in ons gezin zijn we namelijk wel van de zwarte humor. Maar aan de andere kant had die dit al zodanig voorbereid, inclusief een brief die mijn broer en ik van hem hebben voorgelezen, gaat die het toch niet gewaardeerd zou hebben
Iemand is nog niet bekend met Disney on icequote:Op woensdag 29 december 2021 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, ik ben gestopt met proberen dit alles te volgen.![]()
Er worden duidelijk verschillende programma's gekeken en geen daarvan wordt door mij bekeken. Ik neem ten minste aan dat er weinig schaatsers in jurk en/of Disneykostuum over het ijs gaan, tenzij er ook nog tussendoor naar kunstschaatsen gekeken wordt oid.
Ik zou na mijn crematie de gasten Brand bier en Vlammetjes willen voorschotelenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier was het ook allemaal goed voorbereid al, maar iets in mij kan niet ontkomen aan de gedachte dat hij op een zeker moment heeft zitten spelen met het idee iets zwaar ongepasts te spelen en dan zou dit nummer me niet verrast hebben.
Oh ja daar moet ik ook nog voor gaan zitten en eigenlijk ook nog even mijn zorgverzekering checken.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:01 schreef Yesse het volgende:
Zijn de aubergines in de nacht weer gaan liggen?
Ik moet nog mijn WIDM prono invullen. Die eerste is, zelfs nu we al wel wat meer informatie hebben, veel te moeilijk
Dat is ook altijd zo lekker gemakkelijk, de zorgverzekering checken. Er zijn er zo veel... En dan is het ook nog eens lastig opzoeken wat het verschil nu precies is.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog voor gaan zitten en eigenlijk ook nog even mijn zorgverzekering checken.
Ja die eerste week is echt gewoon gokkenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:01 schreef Yesse het volgende:
Zijn de aubergines in de nacht weer gaan liggen?
Ik moet nog mijn WIDM prono invullen. Die eerste is, zelfs nu we al wel wat meer informatie hebben, veel te moeilijk
quote:Op donderdag 30 december 2021 09:13 schreef Yesse het volgende:
RAAAAAINBOOOOOOW HIGH IN THE SKKKKYYYYYYYY![]()
Nu moet ik terugdenken aan 11/12 jarige Yesse die probeerde te gabberen maar dat echt niet kon en maar een beetje stond te springenEen moeder van een klasgenootje heeft het mij nog proberen te leren (die was jong moeder en vol gabber
)
Jaquote:Op woensdag 29 december 2021 23:53 schreef Redefine het volgende:
De tekst van Hoe het danst, komt nu ook wel wat anders over
Nee gelukkig ben ik millennial zonder beeldmateriaal van al mijn slechte dingenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Daar is zeker geen beeldmateriaal van?
Grappige moeders kende je wel vroegerquote:Op donderdag 30 december 2021 09:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeeHelaas wel van een heel slechte dansvoorstelling toen ik 8 was. In een soort buurthuis zaaltje met een choreografie van twee hobby moeders
Daarom ben ik blij dat het toen nog niet zo gebruikelijk was om filmpjes te maken en dit dus veilig op VHS stond (en inmiddels gedigitaliseerd op mijn NAS en verder nergensquote:Op donderdag 30 december 2021 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grappige moeders kende je wel vroegerDat soort foto's/filmpjes kunnen ook ellendig lang op internet blijven rondspoken
De goede oude tijdquote:Op donderdag 30 december 2021 09:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat het toen nog niet zo gebruikelijk was om filmpjes te maken en dit dus veilig op VHS stond (en inmiddels gedigitaliseerd op mijn NAS en verder nergens)
Daar droop het Amerikaanse Hallmark gehalte wel vanaf jaquote:Op donderdag 30 december 2021 09:51 schreef Meridiaan het volgende:
Al was de serie met haar naam er aan verbonden op Netflix wel verschrikkelijk
Dat soort films zijn bij tijd en wijle wel een guilty pleasure voor me, maar ik begrijp dat deze dus echt vreselijk is?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar droop het Amerikaanse Hallmark gehalte wel vanaf ja
Goedemorgen!quote:
Nja ik houd niet van dat mierzoete clichégehalte neequote:Op donderdag 30 december 2021 09:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort films zijn bij tijd en wijle wel een guilty pleasure voor me, maar ik begrijp dat deze dus echt vreselijk is?
Komt dan vandaag ook Maan weer langs?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Vandaag zijn we precies een jaar verloofd
Van mij ook hoor. Maar ik snap wel waarom andere mensen dat verschrikkelijk vindenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat soort films zijn bij tijd en wijle wel een guilty pleasure voor me, maar ik begrijp dat deze dus echt vreselijk is?
Volgens mij niet eensquote:Op donderdag 30 december 2021 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt dan vandaag ook Maan weer langs?
Ja af en toe kan ik dat echt heerlijk vinden, zo'n foute slecht-geacteerde "waargebeurde" dramafilm met soapachtige plotonwikkelingenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Van mij ook hoor. Maar ik snap wel waarom andere mensen dat verschrikkelijk vinden![]()
Vanavond tussen 19 en 20! Ik heb het even opgezochtquote:Op donderdag 30 december 2021 09:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens![]()
Wel Suzan & Freek
Nou dat moeten we dan wel vierenquote:Op donderdag 30 december 2021 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vanavond tussen 19 en 20! Ik heb het even opgezocht
Het zijn losse verhalen, dus geniet er van! In eentje zit zelfs een verhaal over Jolene.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja af en toe kan ik dat echt heerlijk vinden, zo'n foute slecht-geacteerde "waargebeurde" dramafilm met soapachtige plotonwikkelingen
Benieuwd of ik hem kan radenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:00 schreef molloot200 het volgende:
Komende uurtje komt er een stemnummer van mij langs
Deze niet gok ik?quote:Op donderdag 30 december 2021 10:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooh ja ik ben benieuwd of je hem weet te raden
Ergens ook wel blij dat het er straks op zit want ik voel me nu al redelijk op en dan moet oud & nieuw nog beginnenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:07 schreef Strani het volgende:
Na het volgende liedje zitten we al op 80%
Ik duim met je mee!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:07 schreef molloot200 het volgende:
Zojuist mijn voorkeur ingevuld voor m'n masterthesis begeleiding. Nu hopen dat ik mijn eerste voorkeur ook krijg. Duimen geblazen
quote:Op donderdag 30 december 2021 10:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ergens ook wel blij dat het er straks op zit want ik voel me nu al redelijk op en dan moet oud & nieuw nog beginnen
Nee, ik pas m'n tijden er niet op aan, maar ik blijf wel langer wakker. Dan zie ik weer een rits leuke liedjes eraan komen en dan kan ik niet meer stoppen met kijken/luisterenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:10 schreef Strani het volgende:
[..]Pas jij je tijden er ook echt op aan dan? Dat doe ik dan weer niet. Als ik thuis ben of op straat loop volg ik het voor maar ik blijf wel gewoon m'n normale dingen doen.
Haha oh ja da's wel herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2021 10:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik pas m'n tijden er niet op aan, maar ik blijf wel langer wakker. Dan zie ik weer een rits leuke liedjes eraan komen en dan kan ik niet meer stoppen met kijken/luisteren
Tot nog toe *iets over kindernieuws en hoe je kinderen daarmee op jonge leeftijd al bij de politiek kan betrekken*quote:Op donderdag 30 december 2021 10:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik duim met je mee!Waar gaat het over?
Succes!! Ik kreeg bij beide thesissen de begeleider aangewezen. Maar ik weet wel hoe belangrijk het is om een fijne begeleider te hebben. Mijn eerste (HBO communicatie) deed het voor het eerst en dat merkte je aan alles. Ik merkte zelf bijvoorbeeld op tijd een probleem op (te weinig communicatie bronnen) maar volgens mijn begeleider was het goed zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:07 schreef molloot200 het volgende:
Zojuist mijn voorkeur ingevuld voor m'n masterthesis begeleiding. Nu hopen dat ik mijn eerste voorkeur ook krijg. Duimen geblazen
Maar ik moest gisteren bijvoorbeeld ook werken, dan heb ik een aantal uur niet kunnen luisteren. En 's avonds heb ik de finale van de Albanese voorronde FiK gekeken hier op het forum. Dus er gebeuren zeker ook wel andere dingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik pas m'n tijden er niet op aan, maar ik blijf wel langer wakker. Dan zie ik weer een rits leuke liedjes eraan komen en dan kan ik niet meer stoppen met kijken/luisteren
Wat een leuk onderwerp!! Ik moet gelijk denken aan de jeugdjournaal quizzen met lijsttrekkersquote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tot nog toe *iets over kindernieuws en hoe je kinderen daarmee op jonge leeftijd al bij de politiek kan betrekken*
Tot zover de vaagheid van mijn onderwerp
Een goede begeleider is echt essentieel. Ik kreeg eerst een begeleidster toegewezen waar ik helemaal geen klik mee had, dat werkte voor geen meter. Ik was zelfs bijna helemaal gestopt. Daarna heb ik zelf een begeleider gekozen en was het in een vloek en een zucht klaar (bij wijze van spreken dan).quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes!! Ik kreeg bij beide thesissen de begeleider aangewezen. Maar ik weet wel hoe belangrijk het is om een fijne begeleider te hebben. Mijn eerste (HBO communicatie) deed het voor het eerst en dat merkte je aan alles. Ik merkte zelf bijvoorbeeld op tijd een probleem op (te weinig communicatie bronnen) maar volgens mijn begeleider was het goed zo.
Dat was precies hetgeen waar ze bij de verdediging uiteindelijk over vielenDat ik dacht: sorry? Toen ik er nog wat aan kon doen was het allemaal prima en nu niet meer. Maarja, het was het verschil tussen een 7 en een 8 dus ik was blij dat ik sowieso was afgestudeerd.
Ik heb er ook echt heel goed en lang over nagedacht wat ik precies voor begeleider wilde. Naast dat het onderwerp diegene ook interesseert, wilde ik ook graag iemand die een beetje structuur in het geheel kan brengen. Ik weet dat er bij mij op de opleiding nogal wat chaoten rondlopen, die wilde ik niet. Ik heb graag iemand die tussentijdse deadlines opstelt, en daar gewoon duidelijk in is. Daar heb ik wat aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Succes!! Ik kreeg bij beide thesissen de begeleider aangewezen. Maar ik weet wel hoe belangrijk het is om een fijne begeleider te hebben. Mijn eerste (HBO communicatie) deed het voor het eerst en dat merkte je aan alles. Ik merkte zelf bijvoorbeeld op tijd een probleem op (te weinig communicatie bronnen) maar volgens mijn begeleider was het goed zo.
Dat was precies hetgeen waar ze bij de verdediging uiteindelijk over vielenDat ik dacht: sorry? Toen ik er nog wat aan kon doen was het allemaal prima en nu niet meer. Maarja, het was het verschil tussen een 7 en een 8 dus ik was blij dat ik sowieso was afgestudeerd.
Ik ben zelf ook geïnsprireerd geraakt door het Jeugdjournaal Lijsttrekkers"debat" die ik afgelopen maart toevallig op tv opzettequote:Op donderdag 30 december 2021 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat een leuk onderwerp!! Ik moet gelijk denken aan de jeugdjournaal quizzen met lijsttrekkersMaar het is natuurlijk ook buiten verkiezingstijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |