En die spelen allebei met aubergines ter grote van dartpijltjes?quote:
Dirk noemt zich The Aubergenius.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verklaart nog altijd weinigHeeft één van die twee 'eggplant' als bijnaam?
Ik kijk minder darten dan jij. En zelfs ik ken Aubergeniusquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verklaart nog altijd weinigHeeft één van die twee 'eggplant' als bijnaam?
Nepfan is het ook hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dirk noemt zich The Aubergenius.
Ik kijk nooit darten johquote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk minder darten dan jij. En zelfs ik ken Aubergenius
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die spelen allebei met aubergines ter grote van dartpijltjes?![]()
Of gooien ze allebei dartpijltjes naar een aubergine?
quote:
Ah vandaarquote:
quote:
Ik vind dat nog steeds niks.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
Mensen over één liedje komt Birds, dus allemaal richting Top 2000-topic!
Dat maakt niets uitquote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds niks.
Jij wil helemaal niet dat ik mijn mening daar over Birds ga gevenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef Strani het volgende:
Mensen over één liedje komt Birds, dus allemaal richting Top 2000-topic!
Nee jou beperk ik liever tot alleen ESF.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet dat ik mijn mening daar over Birds ga geven
Ik ook niet. Mooi dat het Nederland weer terug bracht en anderen geïnspireerd heeft. Maar qua liedje meh.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds niks.
Zo jong ben je toch ook weer niet, dat we je dat moeten vertellen?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:
Birds![]()
Hoe ging dat eigenlijk toen, werd er een rock nummer verwacht?
Ja, dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mooi dat het Nederland weer terug bracht en anderen geïnspireerd heeft. Maar qua liedje meh.
Ja kritische reacties moet je natuurlijke niet willen hèquote:Op woensdag 29 december 2021 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee jou beperk ik liever tot alleen ESF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |