Altijd zo, je haalt van alles in huis en dan blijf je met de helft zitten. Als je het niet in huis hebt vragen ze er wel om.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had gisteren rosé gekocht voor m'n verjaardag, nam niemand dat
Mag ik na jou is van Nirvana hé.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kots
Ja, en we hebben natuurlijk ook nog parels als [ afbeelding ], Oceaan en Dochters tegoed.
De fijnste Nederlandstalige nummers staan mijns inziens toch vaker in de lagere regionen.
Oceaan is wel mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kots
Ja, en we hebben natuurlijk ook nog parels als [ afbeelding ], Oceaan en Dochters tegoedEn Ik Heb Je Lief
![]()
De fijnste Nederlandstalige nummers staan mijns inziens toch vaker in de lagere regionen.
Oh, vanochtend nog maar 40 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 52 topics achter op vorig jaar trouwens.
Over welk nummer gaat dit?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik nu dat ik tot 1 uur moet wachten om te kijken of ze dit keer de goede versie draaien.
Bij de Top 4000 deden ze het wel.
Vond het al zo langzaam gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ja sorry, ik ben er alleen een paar uurtjes in de avondquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
* datismijnmening geeft ess een permabanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze wel een mooie van Paultje hoor
Kut 2020 loopt steeds verder wegquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze wel een mooie van Paultje hoor
Elke keer als je dat bijna bent vergeten...quote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deed me denken aan Ab Normaal die limerick
quote:
Dit is gewoon mijn meningquote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening geeft ess een permaban
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Kopiko het volgende:
Stel je voor dat Paul dit tegen je zegt
Paul kan prima emotie overbrengen, waardoor dit bij veel mensen aanslaat.quote:
Pas op hoor, je wordt tegenwoordig zomaar gecanceld.quote:
Vind ze anders aardig rap gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dat is een inside joke van een ander spelletjequote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mag ik na jou is van Nirvana hé.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ook mijn 190.000ste post gemist
Precies, maarja dan ben je op dinsdag jarig en sla je veel alcoholische drank in.. Dan is er altijd risico dat de meesten weer moeten werken de volgende dag en het bij frisdrank houdenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Altijd zo, je haalt van alles in huis en dan blijf je met de helft zitten. Als je het niet in huis hebt vragen ze er wel om.
Deze vind ik niet zo erg als vlieg met me mee neequote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou deze niet missen, maar ik stoor me er ook niet aan.
Die van Racoon toch? Inderdaad een mooi nummer.quote:
Paul roept bij mij vooral walging op. Is dat je wat je bedoelt?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Paul kan prima emotie overbrengen, waardoor dit bij veel mensen aanslaat.
Ik heb je liefquote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Pas op hoor, je wordt tegenwoordig zomaar gecanceld.
Ja. Niets mis meequote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die van Racoon toch? Inderdaad een mooi nummer.
Ik vond Oceaan vroeger wel vervelender, maar persoonlijk heb ik meer met de Nederlandstalige singles die Racoon vorig jaar uitbracht (voornamelijk vanwege de songteksten). Het Is Laat Toch en De Echte Vent vind ik dus wel mooiquote:
Nee oké maar 'ik zie u graag' is ook weer zoiets hè.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan de tekst "Ik heb je lief"
Dat zegt toch niemand man.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je lief![]()
14 bloemencorso's lang
Dat is Vlaamsquote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké maar 'ik zie u graag' is ook weer zoiets hè.
Vlaming gespot.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef essnhills het volgende:
Wat moet ik zonder jooouhoooooouuuuuuu
Vergeet Gordon niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Paul is misschien wel de meest irritante BN'er.
Ik vind het wel verrassend dat hij deze niet op zijn shortlist zetquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Al even geen nieuwe versie van je shortlist gezien Dago. Hoe ziet ie er nu uit?
Vorige.quote:
Dit is niets vergeleken met andere jarenquote:
Die vind ik ook mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vond Oceaan vroeger wel vervelender, maar persoonlijk heb ik meer met de Nederlandstalige singles die Racoon vorig jaar uitbracht (voornamelijk vanwege de songteksten). Het Is Laat Toch en De Echte Vent vind ik dus wel mooi
Ik vind het wel extreem sympathiek.quote:
Kan dit jaar helaas ook een stuk minder bijdragen dan in 2020. Veel meer sociale verplichtingen (op zich niet erg) en niet elk gezelschap heeft zin om constant Top 2000 te luisteren (laat staan dat ik regelmatig kan koekeloren op FOK!). Maar morgen hoef ik gelukkig nergens heenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
"Ik hou van jou" is al zo vaak gezongen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan de tekst "Ik heb je lief"
Dat zegt toch niemand man.
Liever wel eigenlijkquote:
Heb het zelf liever zo. Andere jaren kon ik het soms niet bijhouden.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niets vergeleken met andere jaren
Nee, wel wat langer.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Isorden het volgende:
Wat is het record voor 1 topic ook alweer? minuut of 3?
Lijstje voor volgend jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Jeetje. En het gaat nu ook al snel soms.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Beter eerder naar bed en dan vroeg opstaan voor als het goed is hoger genoteerde (lees: betere) nummersquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk vaak oudejaarsconferences, dus rond die tijd krijg ik niets mee. Vorig jaar ging ik in de nacht van 30/31 december pas om 10 uur 's ochtends naar bed ofzoTot 16 uur.
Anders luister ik ook nog wel eens de Tijdloze op StuBru op oudjaarsdag.
Ik van van mij hoor je nooit zingen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Ik hou van jou" is al zo vaak gezongen.
Kom ook door die honderdduizend Sjorsplaten vandaag waar ik toch niet op ga stemmen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Hey, als het helpt om te kunnen poepen..quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Verassend? Geheel begrijpelijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het wel verrassend dat hij deze niet op zijn shortlist zet
En alle andere opties werden door de Jazzpolitie al afgefikt.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Ik hou van jou" is al zo vaak gezongen.
Vorig jaar was gewoon extreem, maar toen waren er volgens mij tientallen fanatieke users van hier die tussen Kerst en de jaarwisseling vrijwel niet de deur uitkwamen. Dat gaan we alleen nog eens meemaken bij een nieuw terrorvirus.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niets vergeleken met andere jaren
Hey hallo, het is de moppenkoning. Hey hallo het is een roze konijn. Shalalalalala Ab Normaalquote:Op woensdag 29 december 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
Straks gaat Giel ook nog Ab Normaal draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |