quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je lief![]()
14 bloemencorso's lang
Dat is Vlaamsquote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké maar 'ik zie u graag' is ook weer zoiets hè.
Vlaming gespot.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké maar 'ik zie u graag' is ook weer zoiets hè.
Ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef essnhills het volgende:
Wat moet ik zonder jooouhoooooouuuuuuu
Vergeet Gordon niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Paul is misschien wel de meest irritante BN'er.
Ik vind het wel verrassend dat hij deze niet op zijn shortlist zetquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Al even geen nieuwe versie van je shortlist gezien Dago. Hoe ziet ie er nu uit?
Vorige.quote:
Dit is niets vergeleken met andere jarenquote:
Die vind ik ook mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vond Oceaan vroeger wel vervelender, maar persoonlijk heb ik meer met de Nederlandstalige singles die Racoon vorig jaar uitbracht (voornamelijk vanwege de songteksten). Het Is Laat Toch en De Echte Vent vind ik dus wel mooi
Ik vind het wel extreem sympathiek.quote:
Kan dit jaar helaas ook een stuk minder bijdragen dan in 2020. Veel meer sociale verplichtingen (op zich niet erg) en niet elk gezelschap heeft zin om constant Top 2000 te luisteren (laat staan dat ik regelmatig kan koekeloren op FOK!). Maar morgen hoef ik gelukkig nergens heenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 52 topics achter op vorig jaar trouwens.
"Ik hou van jou" is al zo vaak gezongen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef Zorro het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan de tekst "Ik heb je lief"
Dat zegt toch niemand man.
Liever wel eigenlijkquote:
Heb het zelf liever zo. Andere jaren kon ik het soms niet bijhouden.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is niets vergeleken met andere jaren
Nee, wel wat langer.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:40 schreef Isorden het volgende:
Wat is het record voor 1 topic ook alweer? minuut of 3?
Lijstje voor volgend jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Al even geen nieuwe versie van je shortlist gezien Dago. Hoe ziet ie er nu uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |