Altijd zo, je haalt van alles in huis en dan blijf je met de helft zitten. Als je het niet in huis hebt vragen ze er wel om.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had gisteren rosé gekocht voor m'n verjaardag, nam niemand dat
Mag ik na jou is van Nirvana hé.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kots
Ja, en we hebben natuurlijk ook nog parels als [ afbeelding ], Oceaan en Dochters tegoed.
De fijnste Nederlandstalige nummers staan mijns inziens toch vaker in de lagere regionen.
Oceaan is wel mooiquote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kots
Ja, en we hebben natuurlijk ook nog parels als [ afbeelding ], Oceaan en Dochters tegoedEn Ik Heb Je Lief
![]()
De fijnste Nederlandstalige nummers staan mijns inziens toch vaker in de lagere regionen.
Oh, vanochtend nog maar 40 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 52 topics achter op vorig jaar trouwens.
Over welk nummer gaat dit?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik nu dat ik tot 1 uur moet wachten om te kijken of ze dit keer de goede versie draaien.
Bij de Top 4000 deden ze het wel.
Vond het al zo langzaam gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ja sorry, ik ben er alleen een paar uurtjes in de avondquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
* datismijnmening geeft ess een permabanquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze wel een mooie van Paultje hoor
Kut 2020 loopt steeds verder wegquote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze wel een mooie van Paultje hoor
Elke keer als je dat bijna bent vergeten...quote:Op woensdag 29 december 2021 22:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deed me denken aan Ab Normaal die limerick
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |