Strakjes komt Hoe het danstquote:Op woensdag 29 december 2021 22:30 schreef Gretzl het volgende:
Met recht een van de fijnste 80s nummers ooooooit gemaakt. MonumentEr zullen maar weinig NLstalige nummers hoger in de lijst staan van hetzelfde niveau.
Nooit de F1 op de BBC gekeken?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar op Oudejaarsdag de hele dag tijd voor. Mooi bakken met de Top 2000 op de achtergrond. Toen ook Fleetwood Mac - The Chain ontdekt. Dit jaar gelukkig wel weer ouderwets Oud & Nieuw vieren
quote:
Goed idee, ik ben bij jou!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef Isorden het volgende:
Dit Outro > Under The Pressure
Kom vechten dan
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef Isorden het volgende:
Dit Outro > Under The Pressure
Kom vechten dan
Van mijn primaire stemlijst staan er 18 nummers op de 31equote:
Cheers! Hierquote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Proost, ik zit aan de (inmiddels derde) Herfstbok.
Ik heb rosé.quote:
Ik kijk vaak oudejaarsconferences, dus rond die tijd krijg ik niets mee. Vorig jaar ging ik in de nacht van 30/31 december pas om 10 uur 's ochtends naar bed ofzoquote:Op woensdag 29 december 2021 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De laatste 12 uur krijg ik normaalgesproken niet meer zo intensief mee. Het laatste uurtje vaak wel weer.
Wij zijn het hier roerend over eens hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Outro van België is beter
Ik ken het m.n. uit Guardians of the Galaxyquote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nooit de F1 op de BBC gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |