Eenschquote:
Helaas werkt het nietquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach, we hebben alles geprobeerd.
Alweer Sjorsquote:Op woensdag 29 december 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Oh het is Goede Doel, het begon een beetje als een Sjors Micheal nummer
Dat wist ikquote:
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
U2 en Ed Sheeran als reclame voor Radio 2?
Vorig jaar had ik daar op Oudejaarsdag de hele dag tijd voor. Mooi bakken met de Top 2000 op de achtergrond. Toen ook Fleetwood Mac - The Chain ontdekt. Dit jaar gelukkig wel weer ouderwets Oud & Nieuw vierenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb pas volgend jaar weer tijd om oliebollen te bakken.
Outro van België is beterquote:
Ik heb geen tijd omdat ik de Top 2000 ga luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar op Oudejaarsdag de hele dag tijd voor. Mooi bakken met de Top 2000 op de achtergrond. Toen ook Fleetwood Mac - The Chain ontdekt. Dit jaar gelukkig wel weer ouderwets Oud & Nieuw vieren
Ik lust geen wijn. (Tenzij champagne ook telt)quote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, bier erin. wijn om te drinken
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd omdat ik de Top 2000 ga luisteren.
fixed thatquote:
Dat is ook wijn ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik lust geen wijn. (Tenzij champagne ook telt)
Maar nu staat dit prachtnummer erquote:
Zo laat pas ontdekt?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar op Oudejaarsdag de hele dag tijd voor. Mooi bakken met de Top 2000 op de achtergrond. Toen ook Fleetwood Mac - The Chain ontdekt. Dit jaar gelukkig wel weer ouderwets Oud & Nieuw vieren
Ik drink nu ook wijnquote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik lust geen wijn. (Tenzij champagne ook telt)
Die is al geweest, en wel een leuke plaatquote:
Dat had gekund.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat deze zonder jou ben ik alleen heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |