quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral in deze combo met Sirius is echt
Dat was wel precies wat ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Kreeg net te horen dat de Herfstbok niet voor eigen consumptie is maar voor de oliebollen. Oeps heb er al twee op
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Kreeg net te horen dat de Herfstbok niet voor eigen consumptie is maar voor de oliebollen. Oeps heb er al twee op
Nu ben je zelf het bokje?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen tussen 21 en 22 uur.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes is zeker weer ergens midden in de nacht?
Hihi morgen vroeg op je fietsje naar de supermarktquote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geweldig album gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Staat Bad er niet in dan?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I am the layer of rules
Dealing with fooohooohoools
I can cheat you blind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderhand ken ik je wel een beetje
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Magnificent is ookquote:
Het vuur (werk) is nog iets onvergetelijker dan de nieuwjaarsdagquote:
Ik heb toch altijd het idee dat het met frituurvet beter werkt.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook oliebollen bakken met bier
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderhand ken ik je wel een beetje"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Deze mag wel wegblijven uit de MuMeFinale volgend jaar hequote:
Oliebollenbeslag met bier klinkt wel als een goeie jaquote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Unforgettable Fire zegt halloquote:
Met bier op sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nounounou..quote:
Geeft niet, dat is al over een paar dagenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb pas volgend jaar weer tijd om oliebollen te bakken.
Zoals meer albums van the Alan Parsons Project.quote:
ach, we hebben alles geprobeerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef essnhills het volgende:
Hey psst
Je kunt ook gewoon nog even je bek houden totdat het liedje klaar is ipv er doorheen te lullen
Nah, bier erin. wijn om te drinkenquote:
Als de Top 2000 klaar is ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geeft niet, dat is al over een paar dagen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |