Soms heb je ook herinneringen of emoties bij 1 couplet of 1 zinnetje ofzo. Dan kan de rest van het liedje daar niet over gaan, maar dat is niet per se waarom iets wordt gedraaidquote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bij de begrafenis van mijn oom een aantal jaar terug werd in de trant van dat hij altijd z'n eigen pad sloeg "Go Your Own Way" gedraaid.
Dat nummer gaat over het stuk gaan van een relatie.
Dat heb ik die dag maar even voor mezelf gehouden
uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als ik 50+ ben...
Waarom noemt @:essnhills mij dan nog steeds broekie?
Wees blij dat ze niet vijf uur hoger staan.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze avond beide beste Floyds meteen gehad ?O?
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
i am the eye in the skyquote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Zei die nou "the great kick in the sky? "
Tot nu toe nietquote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Felagund het volgende:
Wat Chiel zegt dus.
[..]
Ik denk van wel.
JAAAAAquote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
i am the eye in the sky
looking at youhouuuouoouuuu
I can read your mind
Ja dat zei ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef Poppejans het volgende:
Dit mag toch geen zingen heten.
Krijsen??
Echoes is zeker weer ergens midden in de nacht?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet vijf uur hoger staan.
Gaat dit over Sauron?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
i am the eye in the sky
I can read your mind
Kijk, dat is beterquote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
i am the eye in the sky
I can read your mind
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef Poppejans het volgende:
Krijsen??
Wish You Were Here al geweest?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze avond beide beste Floyds meteen gehad ?O?
Improviseren?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef Poppejans het volgende:
Krijsen??
Alles van die pauperband.quote:
Heb jij met LSD gevulde avonden gehad dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als ik 50+ ben...
Waarom noemt @:essnhills mij dan nog steeds broekie?
Heb Roger Waters daar nog een akoestische versie van zien spelenquote:
Neequote:
Hier ging iets misquote:Op woensdag 29 december 2021 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij met LSD gevulde avonden gehad dan?
[/spoiler] Broekie [/spoiler]
Nee morgen ergens deze tijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes is zeker weer ergens midden in de nacht?
Die heeft met terugwerkende kracht meer aan dit nummer verdiend dan aan de rest van haar werk, denk ik.quote:
I am the layer of rulesquote:
Je hoeft niet te luisteren.quote:
Ja, overduidelijk.quote:
En vorig jaar zelfs aan het eind van de middag.quote:
Achquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I am the layer of rules
Dealing with fooohooohoools
I can cheat you blind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |