Speech?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef ok01 het volgende:
She![]()
![]()
![]()
Ik wil deze graag opdragen aan mezelf
Ik vind het sowieso bijna altijd wel hilarisch als mensen denken.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hilarisch overigens als mensen denken dat dat een liefdesliedje is en dat aanvragen voor hun geliefde
Eerste toch?quote:
Euh, ok.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bijna altijd wel hilarisch als mensen denken.
Als we dat maar volhouden.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
Wel korte PF zometeen, maar 4 minuut 47
Ziedend!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
Niet minder intens.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
I stand corrected blijkbaar.quote:
Of Every breath you take op een bruiloft...quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hilarisch overigens als mensen denken dat dat een liefdesliedje is en dat aanvragen voor hun geliefde
Ik hou van het nummer, maar langer dan dat zou misschien wat te intens wordenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:15 schreef Isorden het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef Bugno3 het volgende:
[ [url=https://img-www.tf-cdn.com/movie/2/lo(...)200&h=630]afbeelding[/url] ]
Keira
Jaquote:
Bij de begrafenis van mijn oom een aantal jaar terug werd in de trant van dat hij altijd z'n eigen pad sloeg "Go Your Own Way" gedraaid.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
dit nummer is eigenlijk ook beter als je het hele dark side of the moon album luistert, dan zit je iets meer in de sfeer, maar ja nu komt het wel wat plotseling.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef Zorro het volgende:
Pink Floyd, fantastische band, maar hier heb ik dus echt totaal niks mee. Beetje krijsen in het wilde weg.
Nope.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Zei die nou "the great kick in the sky? "
Ik denk van wel.quote:
Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)quote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Deze man weet.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Ja da's het lastige aan het latere werk van Pink Floyd, op zichzelf staand werkt het niet zo geweldigquote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit nummer is eigenlijk ook beter als je het hele dark side of the moon album luistert, dan zit je iets meer in de sfeer, maar ja nu komt het wel wat plotseling.
Als ik 50+ ben...quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef EDMAN- het volgende:
50+ers met herinneringen aan LSD gevulde avonden vinden dit tof
Die staat bij mij op nr 2quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |