Jammer dat we niet gewoon collectief die pa hadden kunnen aanklagen ofzoquote:
quote:
Zou deze kapotgedraaid zijn?quote:
Zelden zo woest in een bioscoopzaal gezeten.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jammer dat we niet gewoon collectief die pa hadden kunnen aanklagen ofzo
Ziedend.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zelden zo woest in een bioscoopzaal gezeten.
Heb de film niet gezien, maar wel enigszins bekend met het verhaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef EDMAN- het volgende:
Dat met die papiertjes, vind ie leuk?
hij is gewoon te lui om het allemaal te onthouden en tussendoor nummers te zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef EDMAN- het volgende:
Dat met die papiertjes, vind ie leuk?
Ik heb toen een paar traantjes gelaten in de bios.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zie je wel dat wij het best eens kunnen zijn?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
't Is geen Tears Dry On Their Own, of October Song, Of Me & Mr. Jones, of Love Is A Losing Game, maar toch lekker.
I Heard Love Is Blind ook fantastisch.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zie je wel dat wij het best eens kunnen zijn?
quote:
quote:
Hij zal nog wel onderweg zijn voor kerstmis dus daar heb je sowieso niet veel aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
They tried to make me listen to Rea, but I said no no no.
Had ze ook niet per definitie nodig gehad als die pa niet zo'n tering lul wasquote:
Hilarisch overigens als mensen denken dat dat een liefdesliedje is en dat aanvragen voor hun geliefdequote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
I Want You is beter, maar afijn.
Rond de middag vertrokken hoorde ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij zal nog wel onderweg zijn voor kerstmis dus daar heb je sowieso niet veel aan.
quote:
De tweede.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo'n suffe romcom? Love actually of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |