Ik heb geen tijd omdat ik de Top 2000 ga luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar op Oudejaarsdag de hele dag tijd voor. Mooi bakken met de Top 2000 op de achtergrond. Toen ook Fleetwood Mac - The Chain ontdekt. Dit jaar gelukkig wel weer ouderwets Oud & Nieuw vieren
Ik lust geen wijn. (Tenzij champagne ook telt)quote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, bier erin. wijn om te drinken
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd omdat ik de Top 2000 ga luisteren.
fixed thatquote:
Dat is ook wijn ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik lust geen wijn. (Tenzij champagne ook telt)
Maar nu staat dit prachtnummer erquote:
Zo laat pas ontdekt?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik daar op Oudejaarsdag de hele dag tijd voor. Mooi bakken met de Top 2000 op de achtergrond. Toen ook Fleetwood Mac - The Chain ontdekt. Dit jaar gelukkig wel weer ouderwets Oud & Nieuw vieren
Ik drink nu ook wijnquote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik lust geen wijn. (Tenzij champagne ook telt)
Die is al geweest, en wel een leuke plaatquote:
Dat had gekund.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht dat deze zonder jou ben ik alleen heette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |