Wat wou je aanpassen dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:06 schreef suzi1 het volgende:
kut had ik eindelijk iets aan kunnen passen
Dan ben je bij mij op de goede weg.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
DTS is een ijskoud bad, ik kom hier mezelf even opwarmen
Hier ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 29 december 2021 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wou je aanpassen dan?
Ik zal even een spannend muziekje zoeken.quote:
Perfect 👊quote:Op woensdag 29 december 2021 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal even een spannend muziekje zoeken.
quote:
quote:
Ja heel irritant datquote:
Dat wil R-woud93 ook wel doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
@:deisyy als jij nog presentjes bent wil je dan van viv viva maken in de tt
BBquote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
Waar zal deze SC heen gaan als dit forum gaat sluiten?
Die hebben toch wel een eigen SC?quote:
Waarom zou dit forum sluiten?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ja maar daar post niemandquote:Op woensdag 29 december 2021 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die hebben toch wel een eigen SC?
Dit hele forum bestaat alleen maar uit deze SCquote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zou dit forum sluiten?
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zou dit forum sluiten?
Dan gaat deze sc daar ook doodquote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar daar post niemandtenminste afgelopen jaar niet.
True, maar blijkbaar niet erg.. anders hadden ze sub maar meteen moeten verwijderenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit hele forum bestaat alleen maar uit deze SC
Ik heb ooit in de VIVA gestaan,relevant genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Omdat er geen enkel topic is dat nog iets met viva te maken heeft
Zoek je ruzie?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
Denk toch dat er ergens dat moment gaat komen, en dan zeg ik schop 'm naar GCquote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, maar blijkbaar niet erg.. anders hadden ze sub maar meteen moeten verwijderen
Ach zolang het actief zullen ze het niet sluitenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:22 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Omdat er geen enkel topic is dat nog iets met viva te maken heeft
Ik denk vooruit, in het belang van als allemaalquote:
Zou raar zijn. Dit hele subforum heeft geen enkel doel meer. BB werd ook gesloten toen het niet meer relevant was.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach zolang het actief zullen ze het niet sluiten
Nee deze SC heeft zijn bestaansrecht allang bewezen, dit kan er prima naastquote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan we naar de KSC,vinden ze heel leuk.
Dat is waar.. dan maar verhuizen mocht het nodig zijn..quote:Op woensdag 29 december 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Zou raar zijn. Dit hele subforum heeft geen enkel doel meer. BB werd ook gesloten toen het niet meer relevant was.
Heb je darkie opstaan?quote:
Kom naar Brabantquote:Op woensdag 29 december 2021 22:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar.. dan maar verhuizen mocht het nodig zijn..
Want daar brandt nog licht.quote:
Nou niet ineens...daar zat ik de hele avond alquote:
maar jij woont hier toch niet?!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nou niet ineens...daar zat ik de hele avond al
Maar de moeite waardquote:Op woensdag 29 december 2021 22:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel ver weg voor een verhuizing![]()
Jawel hoorquote:
Neen bij Boxmeer in de buurt.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, ik dacht ergens bij staphorst in de buurt!
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee deze SC heeft zijn bestaansrecht allang bewezen, dit kan er prima naast
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tussen daar en mij in ben ik geboren
Zo kijk ik er niet naar, ik vind het eigenlijk veel gezelliger met jullie zonder dat spel elementquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.
ik ben er nb weggepest!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb last van kruitstress
@:stoorzendert
@:haags
Hier heb ik op gestemd.quote:
Sterktequote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd.
RIP Opa🧡
Ik zap normaal dit nummer altijd weg, altijd tranen, nu ook weerquote:
samen snotterenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zap normaal dit nummer altijd weg, altijd tranen, nu ook weer
Ik kwam er ook alleen maar om de gezelligheid. Jammer dat schelden enzo daar mag. Maar a;s je er wat van zegt dan mag je optieften.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kijk ik er niet naar, ik vind het eigenlijk veel gezelliger met jullie zonder dat spel element
We zitten hier goed toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam er ook alleen maar om de gezelligheid. Jammer dat schelden enzo daar mag. Maar a;s je er wat van zegt dan mag je optieften.
quote:
Ik heb je lief. Ohw dat bedoelde ik tegen suzi1.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
@:deisyy als jij nog presentjes bent wil je dan van viv viva maken in de tt
Volgens mij is er bewust voor VIV gekozen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dees ff roepen als ze nog wakker is. Die past dat wel aan
Was een idee om te TT korter te maken, dit was het idee van Koen en zo is het destijds opgelost.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er bewust voor VIV gekozen.
Ik heb het over VIVA. Anders had Deisyy dat toch ook al eerder zo gedaan, maar dat mag dus niet. Zie de post van Deisyy:quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was een idee om te TT korter te maken, dit was het idee van Koen en zo is het destijds opgelost.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met merkenrecht of zoiets te maken, we willen geen gedonder met Viva zelf krijgen, daarom is het forum ook Viva Forever in plaats van Viva genoemd. Viva Forever vonden users een beetje te lang voor de SC, dan bleef er weinig ruimte over voor een tt, dus heb ik er eerst VF van gemaakt, maar dat is zo nietszeggend en daarom is het nu VIV.
Dat zal niet zo'n kutklus geweest zijn om de reeksnummering van DTS in orde te brengen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was een idee om te TT korter te maken, dit was het idee van Koen en zo is het destijds opgelost.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het over VIVA. Anders had Deisyy dat toch ook al eerder zo gedaan, maar dat mag dus niet. Zie de post van Deisyy:
[..]
Dan is het zo prima opgelost dus, we komen er welquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb er kleine letters van gemaakt.
Natuurlijk wel. Merkenrecht.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef suzi1 het volgende:
wat een gezeur, heel viva was al bijna de lucht uit. en er zit geen patent op dat woord.
Dat hebben we niet gezienquote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat het in het overzicht dan toch met grote letters komt te staan
Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef suzi1 het volgende:
djee. nou blij dat ik binnenkort opgerot ben
dat weet ik dat jij dat niet zelf verzint.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomen
Ik ben wel van een relletje, maar rechtszaken gaan mij ook wat te verquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomen
Toch wel hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben wel van een relletje, maar rechtszaken gaan mij ook wat te ver
Maar zou fok dan ook geen subforum "coca" kunnen openen? Want cola mag je wel gebruiken.quote:
Lekker slapenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
En het gaat om de inhoud, niet om de jas![]()
Nu eens kijken of ik kan slapen
Weet je dat het dropmerk Katja ooit heeft geprobeerd Katja Schuurman te verbieden?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat weet ik dat jij dat niet zelf verzint.
maar viva heeft geen copyright op dat woord
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef suzi1 het volgende:
zo rwoud, kan jij het weer even aanpassen. toppertje dat je bent
Hearlik muziekje.Ik kende deze DJ niet echt.quote:
Hoi Chef.quote:
Pulverturm.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:25 schreef suzi1 het volgende:
moest even zoeken, maar die heb dat ene hele mooie nr ook
Je bent zelf mooi.quote:
Yep.quote:
Was het maar zo`n feest.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer het Viva tabje vergeten.
Mogguh.
Ietsjes aan de korte kant, maar goed en voldoende.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ietsjes aan de korte kant, maar goed en voldoende.
Drie kwartier geleden was het "Rinkel rinkel rinkel" en kwamen het pluche Nijntje met belletje + de 2 plastic Nijntje- en Ninafiguurtjes en de babypop in de armen van een heel vrolijke en actieve peuter aangehobbeld.
quote:
Whahaha, mooi dat je daardoor aan mij moest denkenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteravond nog aan jou gedacht, in de serie Folk med Angest, nieuwe misdaadserie op Netflix speelt een man mee in een konijnenpak
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whahaha, mooi dat je daardoor aan mij moest denken![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteravond nog aan jou gedacht, in de serie Folk med Angest, nieuwe misdaadserie op Netflix speelt een man mee in een konijnenpak
Als een duveltje uit het doosje.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:11 schreef ToT het volgende:
Zo, weer thuis uit Moffrika waar we schofterig veel vlees hebben ingeslagen. Lam, biefstuk, hert enz. Laat die jaarwisseling nou maar komen!
![]()
Iedereen boven de 12 is daar verplicht een FFP-2 masker te dragen.
Vraagt een medewerkster daar aan mijn vrouw hoe oud ze is, omdat we de verkeerde maskers droegen!
Ik: "Dat is mijn echtgenote!"
Die vrouw schrikt: "Uh, ja nou u ziet er zo jong uit met dat masker voor. Uhhh....ehhhh....dat is een COMPLIMENT hoor!!!"
Whehe!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef greysbones het volgende:
oliebollen gebakken
hele keuken ruikt naar oliebol
hoewel ik gewoon de deur open heb staan
panettonequote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik ben niet zo heel dol op oliebollen. Zo af en toe eentje of zo is wel okee, maar verder niet.
[ afbeelding ]
Dit is echt fokking lekker!
In praag gratis eentje van een kilo gekregen (in de hotelkamer) en toevallig eenmaal thuis eentje van 500 gram gevonden waar ik net de helft van opgevroten heb!
Van mij mag je ze allemaal hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik ben niet zo heel dol op oliebollen. Zo af en toe eentje of zo is wel okee, maar verder niet.
[ afbeelding ]
Dit is echt fokking lekker!
In praag gratis eentje van een kilo gekregen (in de hotelkamer) en toevallig eenmaal thuis eentje van 500 gram gevonden waar ik net de helft van opgevroten heb!
ik hou niet van die sucade die er in zitquote:Op donderdag 30 december 2021 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag je ze allemaal hebben
Ik hou sowieso niet van noten of zulks in broodquote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet van die sucade die er in zit
ah neequote:Op donderdag 30 december 2021 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van noten of zulks in brood
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah nee
die doe ik wel door een salade
Door een oosters kipgerechtquote:Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah nee
die doe ik wel door een salade
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
Ja dat zijn wel weer genoeg puntjes voor Maily.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:35 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik snappum nie? Ik weet dat dat Lionel Ritchie is maar verder snap ik de link met Mie Goreng nie?quote:
Hello? Is it mie you're looking for?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik snappum nie? Ik weet dat dat Lionel Ritchie is maar verder snap ik de link met Mie Goreng nie?
Aaaah oke oke vanwege mijn gehoorbeperking ontgaat me dat een beetje.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hello? Is it mie you're looking for?
Dat verkopen ze daar!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aaaah oke oke vanwege mijn gehoorbeperking ontgaat me dat een beetje.
Wacht, en goreng dan?
Herman Goreng?quote:
Nee Herman haal je bij de bakker er naast.quote:
Met Marco Bakker?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee Herman haal je bij de bakker er naast.
[ afbeelding ]
@:Gekkepoes
GekkePoes in ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.
Ohw die Sjors.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Z'n broertje Sjors.
[ afbeelding ]
Met z'n witte postduif.
quote:Op donderdag 30 december 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond eindelijk aan seizoen 2 van The Witcher beginnen![]()
Hij blijft de perfecte kop en stem hebben voor die rolquote:
Ik ken het alleen van een game die ik lang geleden heel kort gespeeld heb!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij blijft de perfecte kop en stem hebben voor die rol
Is dat dan 1 aflevering per week?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond eindelijk aan seizoen 2 van The Witcher beginnen![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je stoort bij een mannengesprek. Doe eens niet.
Je bedoelt Siri?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van een game die ik lang geleden heel kort gespeeld heb!
Mevrouw ToT en ik hebben geprobeerd naar de serie te kijken, maar we kwamen er niet echt doorheen.
Sommige verhalen met complexe werelden met veel personages lopen in het begin erg hard van stapel om zo veel mogelijk tegelijk aan de kijker te laten zien.
Eragon was daar een extreem voorbeeld in; die film was van het eerste boek, maar dat had op zichzelf al een trilogie moeten zijn.
"Oh ja, er zit nog een prinses opgesloten bij een trots en eervol oud volk van woeste strijders. Die moet je ook even bevrijden want het is jullie lot om bij elkaar te zijn."
Wie is dat mokkel? En wie zijn die strijders?
Nee, Netflix heeft tijdje terug het gehele seizoen 2 er in een keer op gegooid volgens mij. Althans bij mij staan ze er alle 8 opquote:Op donderdag 30 december 2021 18:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat dan 1 aflevering per week?
Dat blonde mokkel of die met zwart haar en een kleurtje?quote:
Geen idee, het is al weer zo lang geleden dat ik die film gezien heb!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat blonde mokkel of die met zwart haar en een kleurtje?
Ah ik zit te denken om weer maandje Netflix te doen. Beetje dingen inhalen die ik heb gemist.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, Netflix heeft tijdje terug het gehele seizoen 2 er in een keer op gegooid volgens mij. Althans bij mij staan ze er alle 8 op
Om ze vervolgens de vangrail in te snijden?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beetje dingen inhalen die ik heb gemist.
Je kent mijn rijstijl?!?quote:Op donderdag 30 december 2021 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Om ze vervolgens de vangrail in te snijden?
Ow, dat was Yennefer! Die is belangrijk want ze heeft magische krachten.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, het is al weer zo lang geleden dat ik die film gezien heb!Kan zijn dat ze blond was.
Hoeveel dames werden er dan opgesloten door een soort islamitisch-achtig uitziende strijders in Eragon?
Die heb ik nog gespeeld, ook een aanvulling daarop. Carmagaddon 2 vond ik minder leuk (wel betere graphics)quote:
Wij delen een account met mijn zusje, een nichtje en neefje en betalen maar 1/4e van het zwaarste pakket dus dan valt het nog mee. Al vind mijn neefje het oneerlijk dat hij evenveel betaald als de rest met koppels betalenquote:Op donderdag 30 december 2021 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah ik zit te denken om weer maandje Netflix te doen. Beetje dingen inhalen die ik heb gemist.
Password veranderen en doeiquote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij delen een account met mijn zusje, een nichtje en neefje en betalen maar 1/4e van het zwaarste pakket dus dan valt het nog mee. Al vind mijn neefje het oneerlijk dat hij evenveel betaald als de rest met koppels betalen
Dan betaald hij niets meer.quote:
Handig. Mijn makker had het ooit ook voorgesteld maar ik had zoiets van naaaah, hoeft niet zo van mij. Geen gedoe, gewoon zelf betalen en eigen baas.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij delen een account met mijn zusje, een nichtje en neefje en betalen maar 1/4e van het zwaarste pakket dus dan valt het nog mee. Al vind mijn neefje het oneerlijk dat hij evenveel betaald als de rest met koppels betalen
Dan maar niet dat soort jankers betalen het volle pond maarquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan betaald hij niets meer.
Wat bedoel je?quote:
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar niet dat soort jankers betalen het volle pond maar
Ik weet ook iemand die het account een upgrade had gegeven met het inlog en password van de eigenaar. En via via zaten er 12 personen op. Terwijl hij het password aan zijn zus en moeder had gegeven. Je snapt dat hij het password aan niemand meer geeftquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Handig. Mijn makker had het ooit ook voorgesteld maar ik had zoiets van naaaah, hoeft niet zo van mij. Geen gedoe, gewoon zelf betalen en eigen baas.
* dud0r prikt met vorkquote:
Niet gaar genoeg dusquote:
Nicequote:
Ja gedoe. Afgezien van Netflix is de rest erg betaalbaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook iemand die het account een upgrade had gegeven met het inlog en password van de eigenaar. En via via zaten er 12 personen op. Terwijl hij het password aan zijn zus en moeder had gegeven. Je snapt dat hij het password aan niemand meer geeft
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef engine het volgende:
Hier zouden m'n dartpijltjes bezorgd worden vandaag. Email gehad dat het bezorgd is. Niks in de brievenbus
Check je voordeur eens, misschien erin gegooid.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef engine het volgende:
Hier zouden m'n dartpijltjes bezorgd worden vandaag. Email gehad dat het bezorgd is. Niks in de brievenbus
Ik pas er dus voorquote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja gedoe. Afgezien van Netflix is de rest erg betaalbaar.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Check je voordeur eens, misschien erin gegooid.
Zelfde als MvGquote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
wat voor een pijlen heb je?
Gebeurd wel vaker, komt later.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef engine het volgende:
Ik ben vandaag wel 50x gaan kijken of ze er niet later alsnog in zouden zitten. Of dat ze misschien bij de buurvrouw bezorgd waren per ongeluk. Kon maar net de verleiding weerstaan om in haar brievenbus te gaan wroetenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Check je voordeur eens, misschien erin gegooid.
dart je vaak?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfde als MvGmaar die heb ik al. Had dezelfde als Aspinall besteld...wil eens wat anders proberen.
En iets om ze op te zetten?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
wat voor een pijlen heb je?
Mij nog nooit gebeurd. Zo'n hekel aan dat dpd en die meuk. En als je dan niet thuis bent kan ik het ergens in een loods 18 km verderop ofzo op gaan halen.quote:
Dagelijks tot ik er weer genoeg van hebquote:
wat gooi je gemiddeld?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dagelijks tot ik er weer genoeg van hebdan ook zomaar een paar maanden niet.
Ja herkenbaar. komt uiteindelijk wel goed, ofwel je pakketje ofwel je geld terug.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel 50x gaan kijken of ze er niet later alsnog in zouden zitten. Of dat ze misschien bij de buurvrouw bezorgd waren per ongeluk. Kon maar net de verleiding weerstaan om in haar brievenbus te gaan wroeten
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb een dart spel op mijn telefoon
Gaten gooien in je muur met je mobiel. Manmanman....quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Vroeger ook één in huis gehad, tot dat er teveel gaten in de muur kwamen
Ik heb geen idee. Ik speel met vrienden altijd cricket en als ik thuis gooi doe ik meestal potje cricket tegen mezelfquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Gaten gooien in je muur met je mobiel. Manmanman....
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik speel met vrienden altijd cricket en als ik thuis gooi doe ik meestal potje cricket tegen mezelf
Of gewoon around the world. Maar gewoon kroeg niveau hoor
Zou wel vreemd zijn bij een brievenbuspakketjequote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. komt uiteindelijk wel goed, ofwel je pakketje ofwel je geld terug.
Overigens kwam ik ook een keer thuis met pakketje voor mijn deur, en in app stond aan bewoner overhandigt. Misschien toch maar ff buiten bij je voordeur rondkijken of ze ergens verstopt zitten achter plantenbak of zo?
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Vroeger ook één in huis gehad, tot dat er teveel gaten in de muur kwamen
Zit ook weer wat in, baas over eigen netflixquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Handig. Mijn makker had het ooit ook voorgesteld maar ik had zoiets van naaaah, hoeft niet zo van mij. Geen gedoe, gewoon zelf betalen en eigen baas.
Ben altijd mooiquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos kijkt.
Ja of ik krijg een "is aan bewoner overhandigt" melding en vind nergens wat. Dien ik een klacht in en krijg ik mijn geld terug krijg ik van een buurvrouw helemaal aan andere kant van gebouw 3 dagen later pakketje. Verkeerd bezorgd zei ze, mijn huisnummer leek niet eens een beetje op die van haar.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn bij een brievenbuspakketje
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij doet een beetje dwars en vervelend
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja of ik krijg een "is aan bewoner overhandigt" melding en vind nergens wat. Dien ik een klacht in en krijg ik mijn geld terug krijg ik van een buurvrouw helemaal aan andere kant van gebouw 3 dagen later pakketje. Verkeerd bezorgd zei ze, mijn huisnummer leek niet eens een beetje op die van haar.
Dat is wel slim idee zo'n ringquote:Op donderdag 30 december 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n zachte ring omheen. Dat vangt 90% van de pijlen die het bord missen wel op en ziet er ook wel netjes uit. Maar vooral daaronder heb ik wel gaatjes in de muur en vloer jasoms pijlen die je niet goed vast hebt enzo.
Correct. Soms in de laatste beurt wil het afwijken maar gemiddeld zal het alsnog wel 3 pijlen zijn.quote:
je kunt zo'n mat bestellenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel slim idee zo'n ring![]()
![]()
Misschien ook iets op de vloer leggen
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
stel nu dat hij een 9 darter kan gooien
Ja dat ligt er al maar die bouncers gaan de hele kamer door. Soms moet ik aan de kant springenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel slim idee zo'n ring![]()
![]()
Misschien ook iets op de vloer leggen
MrsL doet een beetje dwars en vervelend. Vraag maar aan @DerRabbitquote:
misschien gooit hij wel gemiddeld 100quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
MrsL doet een beetje dwars en vervelend. Vraag maar aan @:derrabbit![]()
Ow, hou je vooral niet in met mepjes geven.
Ik was in de jeugd ooit nummer 2 op de jaarlijkse ranglijst van de verenigingquote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien gooit hij wel gemiddeld 100
zou niet verkeerd zijn
Ik heb een tijdje bij een klantenservice van een webshop gewerkt door corona en dit komt vaker voor dan je denktquote:Op donderdag 30 december 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja of ik krijg een "is aan bewoner overhandigt" melding en vind nergens wat. Dien ik een klacht in en krijg ik mijn geld terug krijg ik van een buurvrouw helemaal aan andere kant van gebouw 3 dagen later pakketje. Verkeerd bezorgd zei ze, mijn huisnummer leek niet eens een beetje op die van haar.
gemiddelde?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was in de jeugd ooit nummer 2 op de jaarlijkse ranglijst van de vereniging
Ja joh, ik heb filmpjes gezien waarin iemand letterlijk dartpijl door hand had of in hoofd had. Snap niet dat ze geen helmpjes en beschermpakken dragen tijdens het darten.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:36 schreef suzi1 het volgende:
iemand gooide een keer een pijl naar me, en die vond het vreemd dat ik niet opzij sprong
nou wist ik dat niet, maar hij had de punt eraf gehaald. mij maak je niet bevreesd, pijl me maar
Kijk maar uit danquote:Op donderdag 30 december 2021 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat ligt er al maar die bouncers gaan de hele kamer door. Soms moet ik aan de kant springen
Wil wel z'n pijl met een zuignap op je neus proberen te gooienquote:Op donderdag 30 december 2021 19:36 schreef suzi1 het volgende:
iemand gooide een keer een pijl naar me, en die vond het vreemd dat ik niet opzij sprong
nou wist ik dat niet, maar hij had de punt eraf gehaald. mij maak je niet bevreesd, pijl me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |