Neen bij Boxmeer in de buurt.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, ik dacht ergens bij staphorst in de buurt!
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee deze SC heeft zijn bestaansrecht allang bewezen, dit kan er prima naast
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tussen daar en mij in ben ik geboren
Zo kijk ik er niet naar, ik vind het eigenlijk veel gezelliger met jullie zonder dat spel elementquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.
ik ben er nb weggepest!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb last van kruitstress
@:stoorzendert
@:haags
Hier heb ik op gestemd.quote:
Sterktequote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd.
RIP Opa🧡
Ik zap normaal dit nummer altijd weg, altijd tranen, nu ook weerquote:
samen snotterenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zap normaal dit nummer altijd weg, altijd tranen, nu ook weer
Ik kwam er ook alleen maar om de gezelligheid. Jammer dat schelden enzo daar mag. Maar a;s je er wat van zegt dan mag je optieften.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kijk ik er niet naar, ik vind het eigenlijk veel gezelliger met jullie zonder dat spel element
We zitten hier goed toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam er ook alleen maar om de gezelligheid. Jammer dat schelden enzo daar mag. Maar a;s je er wat van zegt dan mag je optieften.
quote:
Ik heb je lief. Ohw dat bedoelde ik tegen suzi1.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
@:deisyy als jij nog presentjes bent wil je dan van viv viva maken in de tt
Volgens mij is er bewust voor VIV gekozen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dees ff roepen als ze nog wakker is. Die past dat wel aan
Was een idee om te TT korter te maken, dit was het idee van Koen en zo is het destijds opgelost.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er bewust voor VIV gekozen.
Ik heb het over VIVA. Anders had Deisyy dat toch ook al eerder zo gedaan, maar dat mag dus niet. Zie de post van Deisyy:quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was een idee om te TT korter te maken, dit was het idee van Koen en zo is het destijds opgelost.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met merkenrecht of zoiets te maken, we willen geen gedonder met Viva zelf krijgen, daarom is het forum ook Viva Forever in plaats van Viva genoemd. Viva Forever vonden users een beetje te lang voor de SC, dan bleef er weinig ruimte over voor een tt, dus heb ik er eerst VF van gemaakt, maar dat is zo nietszeggend en daarom is het nu VIV.
Dat zal niet zo'n kutklus geweest zijn om de reeksnummering van DTS in orde te brengen.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was een idee om te TT korter te maken, dit was het idee van Koen en zo is het destijds opgelost.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb het over VIVA. Anders had Deisyy dat toch ook al eerder zo gedaan, maar dat mag dus niet. Zie de post van Deisyy:
[..]
Dan is het zo prima opgelost dus, we komen er welquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb er kleine letters van gemaakt.
Natuurlijk wel. Merkenrecht.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:54 schreef suzi1 het volgende:
wat een gezeur, heel viva was al bijna de lucht uit. en er zit geen patent op dat woord.
Dat hebben we niet gezienquote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat het in het overzicht dan toch met grote letters komt te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |