Neen bij Boxmeer in de buurt.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:31 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, ik dacht ergens bij staphorst in de buurt!
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee deze SC heeft zijn bestaansrecht allang bewezen, dit kan er prima naast
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tussen daar en mij in ben ik geboren
Zo kijk ik er niet naar, ik vind het eigenlijk veel gezelliger met jullie zonder dat spel elementquote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.
ik ben er nb weggepest!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het bestaansrecht van deze sc is te danken aan kut moderatie in ONZ.
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb last van kruitstress
@:stoorzendert
@:haags
Hier heb ik op gestemd.quote:
Sterktequote:Op woensdag 29 december 2021 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier heb ik op gestemd.
RIP Opa🧡
Ik zap normaal dit nummer altijd weg, altijd tranen, nu ook weerquote:
samen snotterenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zap normaal dit nummer altijd weg, altijd tranen, nu ook weer
Ik kwam er ook alleen maar om de gezelligheid. Jammer dat schelden enzo daar mag. Maar a;s je er wat van zegt dan mag je optieften.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kijk ik er niet naar, ik vind het eigenlijk veel gezelliger met jullie zonder dat spel element
We zitten hier goed toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam er ook alleen maar om de gezelligheid. Jammer dat schelden enzo daar mag. Maar a;s je er wat van zegt dan mag je optieften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |