Dan betaald hij niets meer.quote:
Handig. Mijn makker had het ooit ook voorgesteld maar ik had zoiets van naaaah, hoeft niet zo van mij. Geen gedoe, gewoon zelf betalen en eigen baas.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij delen een account met mijn zusje, een nichtje en neefje en betalen maar 1/4e van het zwaarste pakket dus dan valt het nog mee. Al vind mijn neefje het oneerlijk dat hij evenveel betaald als de rest met koppels betalen
Dan maar niet dat soort jankers betalen het volle pond maarquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan betaald hij niets meer.
Wat bedoel je?quote:
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar niet dat soort jankers betalen het volle pond maar
Ik weet ook iemand die het account een upgrade had gegeven met het inlog en password van de eigenaar. En via via zaten er 12 personen op. Terwijl hij het password aan zijn zus en moeder had gegeven. Je snapt dat hij het password aan niemand meer geeftquote:Op donderdag 30 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Handig. Mijn makker had het ooit ook voorgesteld maar ik had zoiets van naaaah, hoeft niet zo van mij. Geen gedoe, gewoon zelf betalen en eigen baas.
* dud0r prikt met vorkquote:
Niet gaar genoeg dusquote:
Nicequote:
Ja gedoe. Afgezien van Netflix is de rest erg betaalbaar.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook iemand die het account een upgrade had gegeven met het inlog en password van de eigenaar. En via via zaten er 12 personen op. Terwijl hij het password aan zijn zus en moeder had gegeven. Je snapt dat hij het password aan niemand meer geeft
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef engine het volgende:
Hier zouden m'n dartpijltjes bezorgd worden vandaag. Email gehad dat het bezorgd is. Niks in de brievenbus
Check je voordeur eens, misschien erin gegooid.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef engine het volgende:
Hier zouden m'n dartpijltjes bezorgd worden vandaag. Email gehad dat het bezorgd is. Niks in de brievenbus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |