Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef suzi1 het volgende:
djee. nou blij dat ik binnenkort opgerot ben
dat weet ik dat jij dat niet zelf verzint.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomen
Ik ben wel van een relletje, maar rechtszaken gaan mij ook wat te verquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomen
Toch wel hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben wel van een relletje, maar rechtszaken gaan mij ook wat te ver
Maar zou fok dan ook geen subforum "coca" kunnen openen? Want cola mag je wel gebruiken.quote:
Lekker slapenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
En het gaat om de inhoud, niet om de jas![]()
Nu eens kijken of ik kan slapen
Weet je dat het dropmerk Katja ooit heeft geprobeerd Katja Schuurman te verbieden?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat weet ik dat jij dat niet zelf verzint.
maar viva heeft geen copyright op dat woord
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef suzi1 het volgende:
zo rwoud, kan jij het weer even aanpassen. toppertje dat je bent
Hearlik muziekje.Ik kende deze DJ niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |