Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef suzi1 het volgende:
djee. nou blij dat ik binnenkort opgerot ben
dat weet ik dat jij dat niet zelf verzint.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomen
Ik ben wel van een relletje, maar rechtszaken gaan mij ook wat te verquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verzin dit niet zelf hè, dit is achter zo besproken en die beslissing is met een reden genomen
Toch wel hequote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben wel van een relletje, maar rechtszaken gaan mij ook wat te ver
Maar zou fok dan ook geen subforum "coca" kunnen openen? Want cola mag je wel gebruiken.quote:
Lekker slapenquote:Op woensdag 29 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
En het gaat om de inhoud, niet om de jas![]()
Nu eens kijken of ik kan slapen
Weet je dat het dropmerk Katja ooit heeft geprobeerd Katja Schuurman te verbieden?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat weet ik dat jij dat niet zelf verzint.
maar viva heeft geen copyright op dat woord
quote:Op woensdag 29 december 2021 23:03 schreef suzi1 het volgende:
zo rwoud, kan jij het weer even aanpassen. toppertje dat je bent
Hearlik muziekje.Ik kende deze DJ niet echt.quote:
Hoi Chef.quote:
Pulverturm.quote:Op woensdag 29 december 2021 23:25 schreef suzi1 het volgende:
moest even zoeken, maar die heb dat ene hele mooie nr ook
Je bent zelf mooi.quote:
Yep.quote:
Was het maar zo`n feest.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer het Viva tabje vergeten.
Mogguh.
Ietsjes aan de korte kant, maar goed en voldoende.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 08:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ietsjes aan de korte kant, maar goed en voldoende.
Drie kwartier geleden was het "Rinkel rinkel rinkel" en kwamen het pluche Nijntje met belletje + de 2 plastic Nijntje- en Ninafiguurtjes en de babypop in de armen van een heel vrolijke en actieve peuter aangehobbeld.
quote:
Whahaha, mooi dat je daardoor aan mij moest denkenquote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteravond nog aan jou gedacht, in de serie Folk med Angest, nieuwe misdaadserie op Netflix speelt een man mee in een konijnenpak
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whahaha, mooi dat je daardoor aan mij moest denken![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gisteravond nog aan jou gedacht, in de serie Folk med Angest, nieuwe misdaadserie op Netflix speelt een man mee in een konijnenpak
Als een duveltje uit het doosje.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 14:11 schreef ToT het volgende:
Zo, weer thuis uit Moffrika waar we schofterig veel vlees hebben ingeslagen. Lam, biefstuk, hert enz. Laat die jaarwisseling nou maar komen!
![]()
Iedereen boven de 12 is daar verplicht een FFP-2 masker te dragen.
Vraagt een medewerkster daar aan mijn vrouw hoe oud ze is, omdat we de verkeerde maskers droegen!
Ik: "Dat is mijn echtgenote!"
Die vrouw schrikt: "Uh, ja nou u ziet er zo jong uit met dat masker voor. Uhhh....ehhhh....dat is een COMPLIMENT hoor!!!"
Whehe!quote:Op donderdag 30 december 2021 14:35 schreef greysbones het volgende:
oliebollen gebakken
hele keuken ruikt naar oliebol
hoewel ik gewoon de deur open heb staan
panettonequote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik ben niet zo heel dol op oliebollen. Zo af en toe eentje of zo is wel okee, maar verder niet.
[ afbeelding ]
Dit is echt fokking lekker!
In praag gratis eentje van een kilo gekregen (in de hotelkamer) en toevallig eenmaal thuis eentje van 500 gram gevonden waar ik net de helft van opgevroten heb!
Van mij mag je ze allemaal hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik ben niet zo heel dol op oliebollen. Zo af en toe eentje of zo is wel okee, maar verder niet.
[ afbeelding ]
Dit is echt fokking lekker!
In praag gratis eentje van een kilo gekregen (in de hotelkamer) en toevallig eenmaal thuis eentje van 500 gram gevonden waar ik net de helft van opgevroten heb!
ik hou niet van die sucade die er in zitquote:Op donderdag 30 december 2021 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van mij mag je ze allemaal hebben
Ik hou sowieso niet van noten of zulks in broodquote:Op donderdag 30 december 2021 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou niet van die sucade die er in zit
ah neequote:Op donderdag 30 december 2021 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van noten of zulks in brood
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah nee
die doe ik wel door een salade
Door een oosters kipgerechtquote:Op donderdag 30 december 2021 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah nee
die doe ik wel door een salade
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
Ja dat zijn wel weer genoeg puntjes voor Maily.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:35 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik snappum nie? Ik weet dat dat Lionel Ritchie is maar verder snap ik de link met Mie Goreng nie?quote:
Hello? Is it mie you're looking for?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik snappum nie? Ik weet dat dat Lionel Ritchie is maar verder snap ik de link met Mie Goreng nie?
Aaaah oke oke vanwege mijn gehoorbeperking ontgaat me dat een beetje.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hello? Is it mie you're looking for?
Dat verkopen ze daar!quote:Op donderdag 30 december 2021 17:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aaaah oke oke vanwege mijn gehoorbeperking ontgaat me dat een beetje.
Wacht, en goreng dan?
Herman Goreng?quote:
Nee Herman haal je bij de bakker er naast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |