Ja mijn skills zijn af en toe om te huilen maar jaquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rofl! Sjezus man, dat is toch veel te professioneel allemaal!
Zo doe je dat:
George Baker:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rofl! Sjezus man, dat is toch veel te professioneel allemaal!
Zo doe je dat:
George Baker:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:02 schreef Enchanter het volgende:
goed topic
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is niet duidelijk dat hij stilstaat op dit plaatje, maak er een P bij ^^quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is niet duidelijk dat hij stilstaat op dit plaatje, maak er een P bij ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef Scuidward het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 15:44:35 ]
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 17:49:04 ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Forever Alone meme ken je toch wel als Fok!ker zijnde?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahahhahaha, wat een bekkie zo!
Ja, echt wel. Die met Steven is ook super gedaan zeg. Ik zag het in eerste instantie niet eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Forever Alone meme ken je toch wel als Fok!ker zijnde?
Hehehe thx!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Die met Steven is ook super gedaan zeg. Ik zag het in eerste instantie niet eens.
Net of hij er lekker ligt te relaxen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
Ja die van Spielberg is vrij subtiel idd!
En dan gaan er zo een paar koters in z'n oor tikkertje doen enzo!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net of hij er lekker ligt te relaxen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is dat Ronald of FrankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging ff dubbelchecken!
Ik ben ook echt niet zo goed met gezichten herkennen en onthouden!
![]()
![]()
Ik zag later dat je het er al onder had gezet.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ging ff dubbelchecken!
Ik ben ook echt niet zo goed met gezichten herkennen en onthouden!
![]()
Whehehe!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zag later dat je het er al onder had gezet.
Maar weet zeker dat het ronald is.
Dit keer niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja klopt ook!Ik dacht alleen dat je ff zat te plagen!
Och, tja... Op de originele foto zag ze er toch beter uit, dat wel...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
.......still would bang!![]()
Muilkorf op, zak over de kop en gaan met die banaan!
quote:
Cees tolquote:Op maandag 5 januari 2015 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh....?
Ah, iemand vertelt me net dat het Cees Tol is, o.a. van Wie is de mol.
Dat kan hé.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk heel weinig tv, en programma's als Wie is de mol kijk ik sowieso al niet.
Ow een programma over de 2e Kamer dus!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat kan hé.
Het programma waarbij de makers je elke week op het verkeerde been willen zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |