Ik pas er dus voorquote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja gedoe. Afgezien van Netflix is de rest erg betaalbaar.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Check je voordeur eens, misschien erin gegooid.
Zelfde als MvGquote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
wat voor een pijlen heb je?
Gebeurd wel vaker, komt later.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:21 schreef engine het volgende:
Hier zouden m'n dartpijltjes bezorgd worden vandaag. Email gehad dat het bezorgd is. Niks in de brievenbus
Ik ben vandaag wel 50x gaan kijken of ze er niet later alsnog in zouden zitten. Of dat ze misschien bij de buurvrouw bezorgd waren per ongeluk. Kon maar net de verleiding weerstaan om in haar brievenbus te gaan wroetenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Check je voordeur eens, misschien erin gegooid.
dart je vaak?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfde als MvGmaar die heb ik al. Had dezelfde als Aspinall besteld...wil eens wat anders proberen.
En iets om ze op te zetten?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
wat voor een pijlen heb je?
Mij nog nooit gebeurd. Zo'n hekel aan dat dpd en die meuk. En als je dan niet thuis bent kan ik het ergens in een loods 18 km verderop ofzo op gaan halen.quote:
Dagelijks tot ik er weer genoeg van hebquote:
wat gooi je gemiddeld?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dagelijks tot ik er weer genoeg van hebdan ook zomaar een paar maanden niet.
Ja herkenbaar. komt uiteindelijk wel goed, ofwel je pakketje ofwel je geld terug.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben vandaag wel 50x gaan kijken of ze er niet later alsnog in zouden zitten. Of dat ze misschien bij de buurvrouw bezorgd waren per ongeluk. Kon maar net de verleiding weerstaan om in haar brievenbus te gaan wroeten
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb een dart spel op mijn telefoon
Gaten gooien in je muur met je mobiel. Manmanman....quote:Op donderdag 30 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Vroeger ook één in huis gehad, tot dat er teveel gaten in de muur kwamen
Ik heb geen idee. Ik speel met vrienden altijd cricket en als ik thuis gooi doe ik meestal potje cricket tegen mezelfquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Gaten gooien in je muur met je mobiel. Manmanman....
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik speel met vrienden altijd cricket en als ik thuis gooi doe ik meestal potje cricket tegen mezelf
Of gewoon around the world. Maar gewoon kroeg niveau hoor
snaptie het weer nietquote:
Zou wel vreemd zijn bij een brievenbuspakketjequote:Op donderdag 30 december 2021 19:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja herkenbaar. komt uiteindelijk wel goed, ofwel je pakketje ofwel je geld terug.
Overigens kwam ik ook een keer thuis met pakketje voor mijn deur, en in app stond aan bewoner overhandigt. Misschien toch maar ff buiten bij je voordeur rondkijken of ze ergens verstopt zitten achter plantenbak of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |